مدیر ایمنی ، بهداشت و محیط‌زیست سازمان بنادر و دریانوردی مطرح کرد:

بهبود شاخص‌های ایمنی بنادر آبادان طی چند سال اخیر


مدیر ایمنی ، بهداشت و محیط‌زیست سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به بهبود شاخص‌های ایمنی در بنادر نسبت به سال‌های گذشته، تاکید کرد: بر اساس منشور راهبردی ابلاغ شده، ارتقای فرهنگ ایمنی، بهداشت و محیط زیست بنادر در سال جاری، با جدیت بیشتری، پیگیری می‌شود.
به گزارش اقتصادسرآمد، عبدالله جعفری در دیدار با مدیر و معاونین بنادر و دریانوردی آبادان و شرکت های خصوصی فعال در این بنادر ، با تاکید بر استمرار در ارتقای سطح ایمنی ، بهداشت و محیط زیست در بنادر کشور گفت : با تهیه منشور اهداف راهبردی و اقدامات عملیاتی در حوزه HSE ، آتش نشانی، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران و ابلاغ آن برای اولین بار، تفکر ارتقای ایمنی کار و کارگری در بنادر و شرکت‌ها خصوصی فعال، ساری و جاری شده است.
مدیر ایمنی ، بهداشت و محیط‌زیست سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره افزود: در همین راستا، "برگزاری دوره های آموزشی HSE عمومی" و " تحلیل و بررسی حوادث به منظور افزایش آگاهی و پیشگیری از تکرار سوانح" در دستور کار بنادر قرار دارد.   به گفته جعفری، انتخاب کارگران نمونه ایمنی و تشویق آنها به صورت معنوی و مادی و آموزش کارگران از دیگر برنامه های حوزه مدیریت HSE سازمان بنادر است.
این مقام مسئول اظهار داشت : بنادر آبادان به عنوان بنادر حاکمیتی ، دارای موضوعات ایمنی و پدافندی بسیار مهم است و این بنادر  به عنوان پیشانی مرزی در دید و برد بین المللی قرار دارند که خوشبختانه طی دو سال اخیر وضعیت بهینه داشته است. جعفری مدیر ایمنی ، بهداشت و محیط‌زیست سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره با اشاره به ارتقای سرعت و توانایی عملیاتی اطفای حریق در بنادر آبادان ناشی از به اضافه شدن خودروهای آتش نشانی، تاکیدکرد: بازدید های ادواری از وضعیت ایمنی بنادر، حاکی از بهبود شاخص‌ها، استمرار روند مثبت و ایمن‌تر شدن بنادر کشور، در مقایسه با سال‌های گذشته، است.
بهبود شاخص‌های ایمنی بنادر آبادان طی چند سال اخیر
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه