40 درصد میدان آرش متعلق به جمهوری اسلامی ایران است
فرمانده قرارگاه خاتمالانبیاء با بیان اینکه 40 درصد از میدان گازی آرش متعلق به جمهوری اسلامی ایران است، گفت: ورود ایران به میدان آرش از نان شب واجبتر است.
به گزارش اقتصادسرآمد، سردار عبدالرضا عابد درباره ورود قرارگاه سازندگی خاتمالانبیاء به میدان گازی آرش به ایلنااظهار داشت: استفاده از سهم ایران از میدان آرش از نان شب برای کشور واجبتر است.
وی تاکید کرد: نبود عزم و اراده برای استفاده ایران از منابع گازی میدان آرش باعث شد که کشورهای همسایه مانند کویت و عربستان شروع به برداشت از این میدان کردند و ما هم در ایران آنها را تماشا میکنیم تا اینکه ببینیم چه زمانی برای حضور ایران در میدان آرش تصمیم گرفته میشود. این در حالی است که این میدان بین تعدادی از کشورها از جمله ایران مشترک است.
فرمانده قرارگاه خاتمالانبیاء درباره ادعاهایی مبنی بر اینکه ایران سهمی در میدان آرش ندارد، گفت: خیر این موضوع صحت ندارد، مگر میشود ایران سهمی در منابع میدان آرش نداشته باشد، 40 درصد میدان آرش متعلق به جمهوری اسلامی ایران است.
سردار عابد ادامه داد: صندوق توسعه ملی برای تامین مالی حضور قرارگاه خاتم الانبیا در میدان آرش اعلام آمادگی کرده است و با سایر نهادها در حال مذاکره هستیم که نحوه اجرای کار چگونه باشد و شکل ورود قرارگاه در میدان آرش در قالب قرارداد epc خواهد بود.
به گزارش اقتصادسرآمد، سردار عبدالرضا عابد درباره ورود قرارگاه سازندگی خاتمالانبیاء به میدان گازی آرش به ایلنااظهار داشت: استفاده از سهم ایران از میدان آرش از نان شب برای کشور واجبتر است.
وی تاکید کرد: نبود عزم و اراده برای استفاده ایران از منابع گازی میدان آرش باعث شد که کشورهای همسایه مانند کویت و عربستان شروع به برداشت از این میدان کردند و ما هم در ایران آنها را تماشا میکنیم تا اینکه ببینیم چه زمانی برای حضور ایران در میدان آرش تصمیم گرفته میشود. این در حالی است که این میدان بین تعدادی از کشورها از جمله ایران مشترک است.
فرمانده قرارگاه خاتمالانبیاء درباره ادعاهایی مبنی بر اینکه ایران سهمی در میدان آرش ندارد، گفت: خیر این موضوع صحت ندارد، مگر میشود ایران سهمی در منابع میدان آرش نداشته باشد، 40 درصد میدان آرش متعلق به جمهوری اسلامی ایران است.
سردار عابد ادامه داد: صندوق توسعه ملی برای تامین مالی حضور قرارگاه خاتم الانبیا در میدان آرش اعلام آمادگی کرده است و با سایر نهادها در حال مذاکره هستیم که نحوه اجرای کار چگونه باشد و شکل ورود قرارگاه در میدان آرش در قالب قرارداد epc خواهد بود.
ارسال دیدگاه
عناوین این صفحه
اخبار روز
-
تقابل ظرفیت و خدمات در عصر بی ثباتی
-
روایت ملتِ ایستادگی، همبستگی و امید از رمضان تا محرم
-
تا پایان امسال؛ ایجاد اسکله تفریحی در بندر ماهشهر
-
برات الکترونیک بانک تجارت؛ همچنان بر مدار خدمت
-
تلاش مضاعف همکاران، ضامن حرکت پرشتاب بانک سرمایه در مسیر رشد و توسعه
-
تاکید مدیرعامل بانک سینا بر نهادینهسازی ابزارهای نوین مالی در فرایند تامین مالی واحدهای تولیدی
-
سهم ۶۶ هزار میلیارد ریالی تسهیلات ساخت و ودیعه مسکن در بانک اقتصادنوین
-
ثبت نام خودروی وارداتی در بانک ایران زمین آغاز شد
-
مجوز تاسیس نخستین صندوق سرمایه گذاری ارزی به بانک ملت اعطا شد
-
بانک مهر ایران در مسیر تبدیل شدن به بانک عامل اصناف کشور
-
«وینگر» ۱۳۰۰۰ تایی شد
-
استفاده از بازارهای بورس و سرمایه برای رونق بخشی به صنعت ساختمان ضروری است
-
سود بانک ملت در پایان سال مالی ۱۴۰۴ با جهش ۹۰ درصدی به ۲۶۱ همت رسید
-
ارائه خدمات چک در بستر اپلیکیشن «سرمایه»
-
امکان ثبتنام در دور جدید فروش خودروهای وارداتی در بانک اقتصادنوین فراهم شد
-
«بازارگاههای دیجیتال» میزبان نسخه جدید همراهبانک سپه شدند
-
ورود پساب کشاورزی و خانگی؛ معضل اصلی محیط زیست تالاب بین المللی انزلی
-
چرا سرزمین ۱۰۰۰برکه جنوب میزبان «آتوسا مومنی» شد؟
-
ابر بدهکاران صنعت برق صنایع فولادی و آلومینیوم هستند
-
مراسم تکریم مدیرکل پیشین و معارفه سرپرست جدید دفتر مرکزی حراست توانیر برگزار شد



