تقدیر آبفا استان کرمانشاه از مأمورین قرائت کنتور و تیم جمع آوری انشعابات غیرمجاز 


کرمانشاه-  همایشی با حضور معاونت امور مشترکین، مدیر آبفا شهرستان کرمانشاه، مدیران امور مناطق مختلف شهر کرمانشاه و مدیران و کارشناسان معاونت امور مشترکین از نیروهای قرائت کنتور و وصول مطالبات مناطق سه گانه شهر کرمانشاه در سالن آمفی تئاتر ستاد شرکت تقدیر شد.
 ارسلان عزیزپور اظهار کرد: این نشست در راستای ارتباط مستقیم معاونت با نیروهای پیمانکاری مرتبط با حوزه مشترکین در جهت افزایش انگیزه کاری و بهبود عملکرد آنها برگزار و طی آن از تمامی مأمورین قرائت کنتور و نیروهای تیم جمع آوری انشعابات غیر مجاز و وصول مطالبات تقدیر شد.
وی با اشاره به این که مسئولیت مأمورين قرائت کنتور، جمع آوری انشعابات غیرمجاز و وصول مطالبات بسیار حساس و با اهمیت است، گفت: مأمورين به طور مستقیم با مشترکین در ارتباط هستند و باید به رفتار و منش خود از لحاظ نوع پوشش و نحوه برخورد تا ارائه خدمات و پاسخگویی صحیح، توجه زیادی داشته باشند. 
عزیزپور در پایان خاطرنشان کرد: همه ما در راستای خدمت رسانی مطلوب و پایدار به هم استانی های شریف، رسالتی عظیم بر عهده داریم و باید با احساس مسئولیت، همراهی و همدلی مجموعه، در جهت رضایت تمامی مشترکین و تکریم ارباب رجوع گام برداریم.
تقدیر آبفا استان کرمانشاه از مأمورین قرائت کنتور و تیم جمع آوری انشعابات غیرمجاز 
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه