رییس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی

۲ سال گذشته چشمگیر بوده  و برای مردم ملموس است

تبریز_امید محمد زاده خبرنگار اقتصاد سرآمد - خلیل‌اللهی: اینکه اقدامات عمرانی شهرداری طی ۲ سال گذشته چشمگیر بوده و برای مردم ملموس است، افزود: اتمام پروژه های نیمه تمام شهری اقدام ارزشمندی در تراز انقلاب بود.
رییس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه شهرداری تبریز در حوزه تنظیف و نگهداشت شهری نیز عملکرد مطلوبی داشته است، یادآور شد: شهرداری تبریز در حوزه فضای سبز شهری اقدامات مثمر ثمری انجام داده است به طوری که دوره مدیریتی یعقوب هوشیار در کسوت شهردار تبریز، دوره موفقی  قلمداد می شود و این موضوع به عواملی چون توان مدیریتی شهردار و پتانسیل‌های مجموعه شهرداری وابسته است.
خلیل‌اللهی با اشاره به اینکه احیای حقوق شهرداری با همکاری دادگستری استان ارزشمند است، تصریح کرد: آماده همکاری با شهرداری برای افزیش رضایتمندی شهروندان و بهبود عملکرد شهرداری هستیم.
موسی خلیل اللهی با اشاره به بهره برداری از تقاطع غیرهمسطح شهید مالک رحمتی در هفته گذشته خاطرنشان کرد: بهره برداری از پروژه های ترافیکی در کمترین زمان ممکن از دیگر اقدامات قابل تقدیر شهرداری تبریز است.
همچنین دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مرکز آذربایجان شرقی نیز در دیدار با شهردار تبریز گفت: پروژه های نیمه تمام در شهر ذهنیت منفی در اذهان شهروندان ایجاد کرده بود که خوشبختانه با نصب روزشمار و فعالیت بی وقفه عمرانی شهرداری تبریز این موضوع برطرف شد.
دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مرکز آذربایجان شرقی با اشاره به وظیفه شهرداری در مقابله با سدمعبر گفت: شهرداری تبریز در موضوع ساماندهی وانت بارها اقدامات خوبی انجام داد و لازمه بهبود شرایط، تداوم این طرح با همراهی تمامی دستگاه های دخیل در سدمعبر است.
محبوب علیلو با بیان اینکه در حوزه پسماند و تفکیک از مبدا اقدام ارزشمندی انجام یافته است، ادامه داد: بهره برداری از پروژه لندفیل پسماند اقدام مطلوبی بود  و در کمتر استانی شاهد چنین پروژه‌ای هستیم.وی در پایان خاطرنشان کرد: با دید وسیعی که در موضوعات فرهنگی اجتماعی در شهرداری وجود دارد.
۲ سال گذشته چشمگیر بوده  و برای مردم ملموس است
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه