مدیرعامل شرکت پالایشگاه شازند:

پالایش نفت شازند از مهمترین شرکت‌های پالایشی کشور محسوب می‌شود


مدیرعامل پالایشگاه شازند گفت: شرکت پالایش نفت امام خمینی شازند از مهمترین شرکت‌های پالایشی کشور محسوب می‌شود و همکاران این مجموعه با تخصص‌های فنی بالا، پیچیده‌ترین، دقیق‌ترین و سخت‌ترین فعالیت‌ها و اقدامات عملیاتی را برای تولید محصولات مهم و استراتژیک انجام می‌دهند.
به گزارش اقتصادسرآمد، مجید رجبی در فرایند بازدید جمعی از مسئولین و کارشناسان بورس انرژی و کالای کشور در قالب طرح اردوهای راهیان پیشرفت و با هدف جهاد تبیین از شرکت پالایش نفت امام خمینی شازند، افزود: این فعالیت‌ها و اقدامات جزء افتخارات صنعت نفت کشور است.وی به وجود متخصصان در فرایندهای مهم و اساسی کشور اشاره کرده و ادامه داد: با یاری خداوند دانش، توان و تجربه در کشور ایران موج می‌زند و این نه یک شعار، بلکه واقعیتی محض است و کشور ما با داشتن جوانانی فرهیخته، متکی به خود و بی‌نیاز است.مدیرعامل پالایشگاه شازند اظهار داشت: تعاملات این مجموعه با بورس انرژی و کالا بسیار مطلوب است. اما اگر برخی قوانین و مقررات موجود، تسهیل و روان‌تر  گردد، سرعت پیشرفت کشور افزایش خواهد یافت. امیدواریم همگی با اراده، هوش، توان و ابتکار بیشتر با همراهی یکدیگر تلاش کنیم تا کشورمان را به بهترین نحو بسازیم.معاونت عملیات و نظارت بر بازاریابی بورس انرژی و کالا نیز در این بازدید گفت: این پالایشگاه به عنوان یکی از عرضه‌کنندگان برتر در بورس انرژی و کالا مطرح است که 98 درصد عرضه‌های آن منجر به معامله می‌گردد. این میزان عملکرد خوب، شایسته قدردانی است.محمد احمدی افزود: در مجموعه بورس انرژی و کالا، ابزارهای کمک کننده‌ای مانند گواهی سپرده داریم که می‌تواند به فرآیند فروش کمک کند و پالایشگاه‌ها می توانند از این ابزارها در فرایند فروش فرآورده‌های خود بهره بگیرند.علی کشوریان آزاد نماینده کارگزاری بانک رفاه، از همکاری بورس کالا و انرژی کشور با شرکت پالایش نفت امام خمینی شازند قدردانی کرد و بر لزوم افزایش سطح تعاملات فی‌مابین با هدف تسهیل عملیات فروش و مرتفع کردن هر چه بیشتر نیازهای مردم و کشور تأکید کرد.
در بخش دیگری از این بازدید سید مسعود حسینی از مهندسی پالایش و محمد مقدسی‌پور از اداره بازاریابی و فروش شرکت پالایشگاه شازند، ضمن ارائه توضیحات لازم، روند فعالیت‌ها و تولیدات پالایشگاه را برای بازدیدکنندگان تشریح کردند.
در این مراسم جمعی از مسئولین و کارشناسان بورس انرژی و کالای کشور با همراهی کارشناسان روابط‌عمومی و توضیحات مهندسین پالایشگاه شازند، از واحدهای عملیاتی پالایشگاه و واحد بازاریابی و فروش شرکت پالایش نفت امام خمینی شازند بازدید کردند و از نزدیک در جریان تلاش شبانه‌روزی متخصصین پالایشگاه، فرایند فعالیت‌ها، تولیدات، محصولات و همچنین روند پیشرفت طرح‌های این قطب بزرگ صنعتی قرار گرفتند.
پالایش نفت شازند از مهمترین شرکت‌های پالایشی کشور محسوب می‌شود
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه