تاکید مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری 

لزوم استفاده از منابع آب سطحی برای آب شرب   

شهرکرد- زهرا مصطفوی خبرنگار اقتصادسرآمد-  رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری از لزوم استفاده از منابع آب سطحی پایدار برای شرب خبر داد
به گزارش اقتصادسرآمد، محمد کریمی در جلسه ایی که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، نماینده مردم شریف شهرستانهای خانمیرزا، لردگان و فلارد، امام جمعه خانمیرزا، فرماندار، بخشداران و دیگر مدیران استانی و شهرستانی در خانمیرزا برگزار شد گفت: با برنامه ریزی های انجام شده می توان استفاده از منابع آب سطحی را افزایش داد تا کمک شایانی به حفظ منابع آب زیر زمینی شود.
مهندس کریمی افزود: در صورت حمایت و همکاری مسئولین، شرکت آب و فاضلاب علاوه بر این که می تواند با استفاده از آبهای سطحی شناسایی شده برداشت آب از  ۲۹ چاه این منطقه را متوقف کند حتی می تواند از آب این منابع به شهرستان لردگان و فلارد هم آبرسانی نماید.
مدیرعامل شرکت آبفای چهارمحال و بختیاری از انعقاد قرارداد سوم محرومیت زدایی توسط قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) نیز خبر داد که به زودی ابلاغ می شود. فرماندار شهرستان خانمیرزا هم گفت اعتقاد داریم مردم ولی نعمت ما هستند به همین خاطر در هفته دولت پروژه هایی که با اعتبار  ۲۰۰ میلیارد تومان تکمیل شده مورد بهره برداری قرار گرفت.
آقای خالدی گفت: تلاش برای ارائه خدمت بیشتر به مردم و جلوگیری از بوجود آمدن تنش آبی در روستاها همچنان مورد درخواست است.
 نماینده مردم شریف شهرستانهای خانمیرزا، لردگان و فلارد هم ضمن تشکر از تلاش مسئولان افزود: انشالله با تمهیدات اندیشیده شده و اعمال مدیریت جهادی بزودی شاهد کارهای ماندگاری برای منتفع شدن مردم از آنها باشیم.
آقای موسوی علاوه بر این که خواهان توجه بیشتر مسئولین به مناطق کمتر برخوردار شهرستانهای سه گانه حوزه انتخابیه خود شد افزود: با توجه به اینکه دوره مسئولیت ها کوتاه است سعی کنیم با وفاق و همدلی هر چه زودتر کارها را به سرانجام برسانیم.  
قابل ذکر است این جلسه در ایستگاه پمپاژ مجتمع آبرسانی ۳۴ روستایی چالگاه خانمیرزا برگزار شد.
لزوم استفاده از منابع آب سطحی برای آب شرب   
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه