سهم خیرین بانک صادرات ایران در مبارزه با بیسوادی
یونسکو در چهاردهمین نشست کنفرانس عمومی این سازمان در سال ۱۹۶۶، ۸ سپتامبر را به عنوان روز جهانی سوادآموزی نامگذاری کرد و بانک صادرات ایران گزارش فعالیت خود در این زمینه را منتشر کرده است.
به گزارش اقتصادسرآمد، این بانک با تشکیل ستاد خیرین مدرسهساز از دهه ۶۰ تاکنون و با مشارکت داوطلبانه و با نیت خیرخواهانه کارکنان بانک با تخصیص بخشی از حقوق خود، بالغ بر ۵۰ مدرسه در اقصی نقاط کشور احداث کرده و دو مدرسه دیگر نیز در مرحله ساخت قرار دارد که در مجموع ۵۲ مدرسه توسط این بانک در نقاط محروم کشور ساخته و در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفته است.
اعتلای فرهنگ، دانش و انجام رسالت و مسئولیتهای اجتماعی در راستای پیشرفت و آبادانی کشور؛ کمک به رشد و توسعه آموزشی در مناطق محروم کشور؛ زدودن فقر علمی و نیز بسترسازی برای پرورش نسلهای آینده و آیندهسازان ایران اسلامی از جمله اهداف این اقدام بانک صادرات ایران بوده است.
شایان ذکر است که ۳۲ ساخت و ۱۸ بازسازی مدارس حاصل فعالیت بانک صادرات ایران بوده که از این بین ۲۳ مدرسه در مناطق سیلزده؛ ۱۲ مدرسه در مناطق زلزلهزده و ۱۵ مدرسه نیز در مناطق محروم مورد حمایت قرار گرفته است.
همچنین این مدارس در ۱۸ استان و ۳۵ شهرستان کشور مورد بهرهبرداری قرار گرفته که از این بین «لرستان، کرمانشاه و گلستان» بیشترین سهم را به خود اختصاص دادهاند.
به گزارش اقتصادسرآمد، این بانک با تشکیل ستاد خیرین مدرسهساز از دهه ۶۰ تاکنون و با مشارکت داوطلبانه و با نیت خیرخواهانه کارکنان بانک با تخصیص بخشی از حقوق خود، بالغ بر ۵۰ مدرسه در اقصی نقاط کشور احداث کرده و دو مدرسه دیگر نیز در مرحله ساخت قرار دارد که در مجموع ۵۲ مدرسه توسط این بانک در نقاط محروم کشور ساخته و در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفته است.
اعتلای فرهنگ، دانش و انجام رسالت و مسئولیتهای اجتماعی در راستای پیشرفت و آبادانی کشور؛ کمک به رشد و توسعه آموزشی در مناطق محروم کشور؛ زدودن فقر علمی و نیز بسترسازی برای پرورش نسلهای آینده و آیندهسازان ایران اسلامی از جمله اهداف این اقدام بانک صادرات ایران بوده است.
شایان ذکر است که ۳۲ ساخت و ۱۸ بازسازی مدارس حاصل فعالیت بانک صادرات ایران بوده که از این بین ۲۳ مدرسه در مناطق سیلزده؛ ۱۲ مدرسه در مناطق زلزلهزده و ۱۵ مدرسه نیز در مناطق محروم مورد حمایت قرار گرفته است.
همچنین این مدارس در ۱۸ استان و ۳۵ شهرستان کشور مورد بهرهبرداری قرار گرفته که از این بین «لرستان، کرمانشاه و گلستان» بیشترین سهم را به خود اختصاص دادهاند.
ارسال دیدگاه
عناوین این صفحه
اخبار روز
-
رونق گردشگری کیش نیازمند راه اندازی پروازهای متعدد است
-
پیام سرپرست معاونت امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی به مناسب روز جهانی دریانورد
-
حمایت همه جانبه دستگاه قضایی از پروژه های راهبردی پالایشگاه نفت تهران
-
نصب بزرگترین سکوی نفتی خلیج فارس با تکیه بر دانش بومی
-
یک پورتال خدمات محور بر بستر سامان سوئیت
-
از خودرو تا کشتی؛ خودرانها قانونمند میشوند
-
از تربیت مدیران حرفهای تا ارتقای ظرفیت عملیاتی مهرآباد
-
با وجود آسیب به بیش از ۲ هزار منطقه، میانگین خاموشیها در دوران جنگ کمتر از ۵۰ دقیقه بود
-
ازسرگیری پروازهای ایران و امارات در هفته جاری
-
وقتی رقابت از تولید بیشتر به بهرهوری بیشتر تغییر میکند؛ درس مهم پروژه FRW نفت سپاهان
-
تبدیل مواد و انرژی که هدر میرفت به محصول قابل استفاده و ارزشمند
-
تفتان به ایستگاه گمرکی ریلی تجارت ایران و پاکستان تبدیل شد
-
بازدید مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از بندر بوشهر
-
ما بر تضمین ایمنی دریانوردان تمرکز داریم
-
«نبود تشکلهای صنفی قدرتمند» پیگیری مطالبات دریانوردان را دشوار کرده است
-
آیا ایران برای آینده دریانوردی خود برنامه دارد؟
-
دریانوردان در خط مقدم آتش
-
دریانوردان «رهبانان» توسعهی پساجنگ
-
روز جهانی دریانورد با شعار گرامی نمیشود
-
واکاوی چندوجهی بحران انسانی در عصر جدید دریانوردی



