مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری بوشهر

مرکز گردشگری دریایی  در بندر کنگان افتتاح می شود

مدیر کل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر از افتتاح مرکز گردشگری ساحلی - دریایی در بندر کنگان همزمان با بزرگداشت هفته گردشگری خبر داد.
به گزارش اقتصادسرآمد، اسماعیل سجادی منش با بیان اینکه هم‌زمان با آغاز هفته گردشگری ۵ پروژه در این حوزه افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید، اظهار داشت: این پروژه‌ها با مجموع سرمایه گذاری هزار و ۶۲۰ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسند.
مدیر کل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر ادامه داد: یکی از مهمترین این پروژه‌ها افتتاح مرکز گردشگری ساحلی- دریایی در بندر کنگان است که با سرمایه گذاری بخش خصوصی ایجاد شده است.
به گفته اسماعیل سجادی منش مدیر کل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر هتل یک ستاره، مهمان‌پذیر، سفره‌خانه سنتی و دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری از دیگر پروژه‌هایی هستند که در هفته گردشگری به بهره برداری می‌رسند.
مدیر کل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهربا اشاره به اینکه بهره برداری از این پروژه‌ها توسعه زیرساخت‌های این حوزه و ارائه خدمات بهتر به گردشگران در استان کمک خواهند کرد، بیان داشت: این پروژه‌ها در شهرستان‌های بوشهر، کنگان و گناوه ایجاد شده اند.
سجادی منش مدیر کل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهردر ادامه گفته‌های خود، برگزاری تور گردشگری در بافت قدیم بوشهر، برگزاری کارگاه‌های آموزش صنایع‌دستی، پاک‌سازی محوطه‌های تاریخی و ساحلی، برگزاری مسابقات نقاشی، نشست فعالان گردشگری با مسولان استانی، برگزاری جشنواره مجسمه‌های شنی، حضور در برنامه‌های تلویزیونی با هدف معرفی فرصت‌های گردشگری و سرمایه‌گذاری و جشنواره پخت غذا‌های محلی را از دیگر برنامه‌های این هفته عنوان کرد.
مرکز گردشگری دریایی  در بندر کنگان افتتاح می شود
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه