مدیر مجتمع مس دره آلو:
عملکرد درخشان مجتمع مس دره آلو با افزایش ۳۰۰ درصدی تولید کنسانتره درسال مزین به جهش تولید
صادقی گوغری، کرمان- مهندس منصور خانی مدیر مجتمع مس درهآلو خبر داد؛ از آغاز انتصاب، با تمرکز بر منویات مقام معظم رهبری و تأکیدات ویژه مدیرعامل، افزایش تولید را در اولویت کار قرار داده و در همین مدت کوتاه موفق به ثبت رکورد های متوالی در امر مهم تولید شده و قطعا شاهد آن نیز در ادامه خواهیم بود.
به گزارش روابط عمومی مجتمع مس درهآلو، منصور خانی مدیر مجتمع مس دره آلو در نشست با اصحاب رسانه اظهار داشت: از ابتدای شروع به کار در مجتمع مس دره آلو، در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تحقق شعار سال (جهش تولید با مشارکت مردم)، و همچنین دستورات اکید دکتر مدرس خیابانی و طرح کیمیا (کاتد یک میلیون تنی ملی مس)، اولویت کاری خود را در کنار مدیریت مشکلات فراوان و متعدد اعم از تامین سوخت و ...، افزایش تولید قرار داده و با تلاشهای شبانهروزی پرسنل سختکوش توانستیم آمار قابل قبولی را بجای بگذاریم و این آمار بدون شک متوقف نخواهد شد و روند صعودی در پی خواهد داشت.
در جریان این نشست، مهدی سلطانی رئیس کارخانه تغلیظ با بیان اینکه در آبان ماه با افزایش ۲۰۰ درصدی نسبت به مهر ماه، اولین قدم از برنامههای تولید برداشته شد و در ادامه نیز موفق به حفظ سیر صعودی تولید شده و در گام دوم با ثبت مجدد رکوردی دیگر شاهد افزایش ۳۰۰ درصدی تولید کنسانتره مس نسبت به مهرماه بودیم.
در ادامه سلطانی اظهار امیدواری کرد: با پیگیریهای مدیر مجتمع، این نوید را خواهیم داد که تا پایان سال، رکورد درصد افزایش تولید در بین مجتمع های چهارگانه شرکت ملی مس توسط این مجتمع شکسته خواهد شد.
در پایان این نشست مدیر مجتمع با تشکر از حمایتهای همهجانبه مدیرعامل شرکت صنایع ملی مس ایران، امام جمعه کرمان، استاندار کرمان، مدیرکل دادگستری استان، نمایندگان شهرستان های حوزه بردسیر و سیرجان و رابر، بافت و ارزوئیه، سازمان بازرسی استان، دادستان کرمان و نهادهای امنیتی و انتظامی افزود؛ این تنها آغاز کار بوده و در ماه های آتی نویدبخش رکوردزنی های پیدرپی مجتمع مس درهآلو در شرکت ملی مس خواهد بود که تحقق این مهم، منوط به حمایتهای هرچه بیشتر و ادامهدار این عزیزان است.
وی افزود: در سایه توجهات و پشتیبانیهای این مسئولان به امر تولید و کمک به مجتمع است که دغدغهها و نگرانیهای اخیر ایجاد شده پیرامون مسئله ایجاد اشتغال و بکارگیری جوانان منطقه درهآلو، با افزایش تولید و متعاقبا طرح توسعه و راهاندازی کارخانه مولیبدن، پاسخ داده خواهد شد و بخش عظیمی از این جوانان جذب و بکارگیری خواهند شد.
به گزارش روابط عمومی مجتمع مس درهآلو، منصور خانی مدیر مجتمع مس دره آلو در نشست با اصحاب رسانه اظهار داشت: از ابتدای شروع به کار در مجتمع مس دره آلو، در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تحقق شعار سال (جهش تولید با مشارکت مردم)، و همچنین دستورات اکید دکتر مدرس خیابانی و طرح کیمیا (کاتد یک میلیون تنی ملی مس)، اولویت کاری خود را در کنار مدیریت مشکلات فراوان و متعدد اعم از تامین سوخت و ...، افزایش تولید قرار داده و با تلاشهای شبانهروزی پرسنل سختکوش توانستیم آمار قابل قبولی را بجای بگذاریم و این آمار بدون شک متوقف نخواهد شد و روند صعودی در پی خواهد داشت.
در جریان این نشست، مهدی سلطانی رئیس کارخانه تغلیظ با بیان اینکه در آبان ماه با افزایش ۲۰۰ درصدی نسبت به مهر ماه، اولین قدم از برنامههای تولید برداشته شد و در ادامه نیز موفق به حفظ سیر صعودی تولید شده و در گام دوم با ثبت مجدد رکوردی دیگر شاهد افزایش ۳۰۰ درصدی تولید کنسانتره مس نسبت به مهرماه بودیم.
در ادامه سلطانی اظهار امیدواری کرد: با پیگیریهای مدیر مجتمع، این نوید را خواهیم داد که تا پایان سال، رکورد درصد افزایش تولید در بین مجتمع های چهارگانه شرکت ملی مس توسط این مجتمع شکسته خواهد شد.
در پایان این نشست مدیر مجتمع با تشکر از حمایتهای همهجانبه مدیرعامل شرکت صنایع ملی مس ایران، امام جمعه کرمان، استاندار کرمان، مدیرکل دادگستری استان، نمایندگان شهرستان های حوزه بردسیر و سیرجان و رابر، بافت و ارزوئیه، سازمان بازرسی استان، دادستان کرمان و نهادهای امنیتی و انتظامی افزود؛ این تنها آغاز کار بوده و در ماه های آتی نویدبخش رکوردزنی های پیدرپی مجتمع مس درهآلو در شرکت ملی مس خواهد بود که تحقق این مهم، منوط به حمایتهای هرچه بیشتر و ادامهدار این عزیزان است.
وی افزود: در سایه توجهات و پشتیبانیهای این مسئولان به امر تولید و کمک به مجتمع است که دغدغهها و نگرانیهای اخیر ایجاد شده پیرامون مسئله ایجاد اشتغال و بکارگیری جوانان منطقه درهآلو، با افزایش تولید و متعاقبا طرح توسعه و راهاندازی کارخانه مولیبدن، پاسخ داده خواهد شد و بخش عظیمی از این جوانان جذب و بکارگیری خواهند شد.
ارسال دیدگاه
عناوین این صفحه
-
نشاط درجشن های اصیل هرمزگان در چارچوب سنتهاست
-
شمشیرکشی علیه خواجه عطا با نطق و بیانیه؛ اندکی مهربان تر...!
-
بهار شادی در بندر؛ خواجه عطا و نقش بیبدیل فرهنگ دریاپایه در زندگی
-
شادی حق مردم است؛ جشنواره خواجه عطا را پاس بداریم
-
بازگشت مناطق آزاد به جایگاه حاکمیتی!
-
لزوم ایجاد دانشکده علوم دریایی در استان گیلان
-
بایدها و نبایدهای مدل توسعهای در سواحل «مکُران»
-
محور کلاله-آقبند؛ حلقه اتصال دوستی و توسعه دو کشور ایران و جمهوری آذربایجان
-
نشاط در جشن های اصیل هرمزگان در چارچوب سنتهاست
-
عملکرد درخشان مجتمع مس دره آلو با افزایش ۳۰۰ درصدی تولید کنسانتره درسال مزین به جهش تولید
اخبار روز
-
با وجود آسیب به بیش از ۲ هزار منطقه، میانگین خاموشیها در دوران جنگ کمتر از ۵۰ دقیقه بود
-
ازسرگیری پروازهای ایران و امارات در هفته جاری
-
وقتی رقابت از تولید بیشتر به بهرهوری بیشتر تغییر میکند؛ درس مهم پروژه FRW نفت سپاهان
-
تبدیل مواد و انرژی که هدر میرفت به محصول قابل استفاده و ارزشمند
-
تفتان به ایستگاه گمرکی ریلی تجارت ایران و پاکستان تبدیل شد
-
بازدید مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از بندر بوشهر
-
ما بر تضمین ایمنی دریانوردان تمرکز داریم
-
«نبود تشکلهای صنفی قدرتمند» پیگیری مطالبات دریانوردان را دشوار کرده است
-
آیا ایران برای آینده دریانوردی خود برنامه دارد؟
-
دریانوردان در خط مقدم آتش
-
دریانوردان «رهبانان» توسعهی پساجنگ
-
روز جهانی دریانورد با شعار گرامی نمیشود
-
واکاوی چندوجهی بحران انسانی در عصر جدید دریانوردی
-
به احترام دریانوردان ایران
-
با هدف حفاظت از میراث ارزشمند خلیج فارس؛ حفاظت و احیای بافت تاریخی بوشهر عملیاتی می شود
-
امسال؛ اجرای طرح گسترده مقابله با گونه مهاجم "سنبل آبی" در تالاب انزلی
-
«جنگ ۴۰ روزه» بهانهبازنگری در سیاستهای حملونقلی ایران
-
مردم جزیره خارگ بیبهره از طرح جامع شهری
-
کمبود اسکله های گردشگری در نوار ساحلی خزر
-
نجات 12 نفر گردشگر از غرق شدگی در آبهای خزر طی یک ماه گذشته



