پیگیری نماینده شرق هرمزگان برای توسعه بنادر
نماینده مردم شرق هرمزگان از انجام مذاکرات با مدیرعامل و معاون سازمان بنادر و دریانوردی کشور برای توسعه و تجهیزات بنادر در شرق این استان خبر داد.
به گزارش اقتصادسرآمد، سید عبدالکریم هاشمی نخل ابراهیمی با اشاره به دیدار با مدیرعامل و معاونین سازمان بنادر و دریانوردی به منظور پیگیری بنادر شرق استان، اظهار کرد: در شرق استان هرمزگان پنج بندر وجود دارد که برای توسعه آنها در طول سالهای گذشته اقدام اساسی انجام نشده است.
نماینده مردم شرق هرمزگان با تأکید بر اینکه توسعه این بنادر مطالبه دیرینه مردم این منطقه است، افزود: بنادر تیاب، کرگان، کوهستک، سیریک و جاسک از بنادر قدیمی در شرق استان بوده که با توسعه و تجهیز آنها صادرات رونق بیشتری پیدا میکند.
نماینده مردم مبناب، سیریک، جاسک، بشاگرد و رودان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: سازمان بنادر و دریانوردی باید زمینه توسعه این بنادر را فراهم کند.
هاشمی نخلابراهیمی نماینده مردم شرق هرمزگان گفت: با توجه به اینکه در برنامه هفتم کشور به توسعه سواحل مکران توجه جدی شده، توسعه بنادر شرق هرمزگان میتواند زمینه رشد شرق استان و همچنین بیشتر شدن صادرات در این منطقه را فراهم کند.
هاشمی نخلابراهیمی نماینده مردم شرق هرمزگان عنوان کرد: در جلسه مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور و جمعی از معاونین وی، این موضوع را به صورت جدی مطالبه و مکاتبات لازم را برای توسعه این بنادر در خواست کردیم.
هاشمی نخلابراهیمی نماینده مردم شرق هرمزگان خاطرنشان کرد: ایجاد بندر جدید در شهرستان میناب و توسعه و تجهیز بنادر تیاب، کرگان، کوهستک، سیریک و جاسک از جمله موضوعاتی بود که در این جلسه از رییس اداره بنادر کشور مطالبه شد و مقرر شد تا گروهی از کارشناسان با حضور در این منطقه اقدامات لازم را انجام دهند.
هاشمی نخل ابراهیمی تصریح کرد: معاون وزیر و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور نیز از توسعه این بنادر استقبال کرد و انجام اقدامات کارشناسی را، لازمه آن دانست.
به گزارش اقتصادسرآمد، سید عبدالکریم هاشمی نخل ابراهیمی با اشاره به دیدار با مدیرعامل و معاونین سازمان بنادر و دریانوردی به منظور پیگیری بنادر شرق استان، اظهار کرد: در شرق استان هرمزگان پنج بندر وجود دارد که برای توسعه آنها در طول سالهای گذشته اقدام اساسی انجام نشده است.
نماینده مردم شرق هرمزگان با تأکید بر اینکه توسعه این بنادر مطالبه دیرینه مردم این منطقه است، افزود: بنادر تیاب، کرگان، کوهستک، سیریک و جاسک از بنادر قدیمی در شرق استان بوده که با توسعه و تجهیز آنها صادرات رونق بیشتری پیدا میکند.
نماینده مردم مبناب، سیریک، جاسک، بشاگرد و رودان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: سازمان بنادر و دریانوردی باید زمینه توسعه این بنادر را فراهم کند.
هاشمی نخلابراهیمی نماینده مردم شرق هرمزگان گفت: با توجه به اینکه در برنامه هفتم کشور به توسعه سواحل مکران توجه جدی شده، توسعه بنادر شرق هرمزگان میتواند زمینه رشد شرق استان و همچنین بیشتر شدن صادرات در این منطقه را فراهم کند.
هاشمی نخلابراهیمی نماینده مردم شرق هرمزگان عنوان کرد: در جلسه مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور و جمعی از معاونین وی، این موضوع را به صورت جدی مطالبه و مکاتبات لازم را برای توسعه این بنادر در خواست کردیم.
هاشمی نخلابراهیمی نماینده مردم شرق هرمزگان خاطرنشان کرد: ایجاد بندر جدید در شهرستان میناب و توسعه و تجهیز بنادر تیاب، کرگان، کوهستک، سیریک و جاسک از جمله موضوعاتی بود که در این جلسه از رییس اداره بنادر کشور مطالبه شد و مقرر شد تا گروهی از کارشناسان با حضور در این منطقه اقدامات لازم را انجام دهند.
هاشمی نخل ابراهیمی تصریح کرد: معاون وزیر و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور نیز از توسعه این بنادر استقبال کرد و انجام اقدامات کارشناسی را، لازمه آن دانست.
ارسال دیدگاه
عناوین این صفحه
اخبار روز
-
رونق گردشگری کیش نیازمند راه اندازی پروازهای متعدد است
-
پیام سرپرست معاونت امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی به مناسب روز جهانی دریانورد
-
حمایت همه جانبه دستگاه قضایی از پروژه های راهبردی پالایشگاه نفت تهران
-
نصب بزرگترین سکوی نفتی خلیج فارس با تکیه بر دانش بومی
-
یک پورتال خدمات محور بر بستر سامان سوئیت
-
از خودرو تا کشتی؛ خودرانها قانونمند میشوند
-
از تربیت مدیران حرفهای تا ارتقای ظرفیت عملیاتی مهرآباد
-
با وجود آسیب به بیش از ۲ هزار منطقه، میانگین خاموشیها در دوران جنگ کمتر از ۵۰ دقیقه بود
-
ازسرگیری پروازهای ایران و امارات در هفته جاری
-
وقتی رقابت از تولید بیشتر به بهرهوری بیشتر تغییر میکند؛ درس مهم پروژه FRW نفت سپاهان
-
تبدیل مواد و انرژی که هدر میرفت به محصول قابل استفاده و ارزشمند
-
تفتان به ایستگاه گمرکی ریلی تجارت ایران و پاکستان تبدیل شد
-
بازدید مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از بندر بوشهر
-
ما بر تضمین ایمنی دریانوردان تمرکز داریم
-
«نبود تشکلهای صنفی قدرتمند» پیگیری مطالبات دریانوردان را دشوار کرده است
-
آیا ایران برای آینده دریانوردی خود برنامه دارد؟
-
دریانوردان در خط مقدم آتش
-
دریانوردان «رهبانان» توسعهی پساجنگ
-
روز جهانی دریانورد با شعار گرامی نمیشود
-
واکاوی چندوجهی بحران انسانی در عصر جدید دریانوردی



