استاندار کرمانشاه:
مسئولان استان کرمانشاه در جنگ رمضان با تمام توان پای کار خدمت به مردم ایستادهاند
گروه استان ها- کرمانشاه - استاندار کرمانشاه با اشاره به شرایط خاص پیش آمده از تنظیم نامه ویژهای به معاون اول رئیسجمهور برای تمدید مهلت جذب و هزینهکرد اعتبارات جاری و عمرانی استان خبر داد و گفت: در شرایطی که کشور با تجاوزات دشمن و وضعیت جنگی مواجه است، خدمت شبانهروزی به مردم در شرایط جنگی، نه فقط یک وظیفه اداری که عهد و مسئولیت ملی مدیران است.
به گزارش اقتصادسرآمد، منوچهر حبیبی در نشست ستاد مدیریت بحران استان، با تشریح گزارش رصد آخرین وضعیت استان که به مقامات عالیرتبه کشوری ارائه شده است، اظهار کرد: با توجه به فشارهای ناشی از شرایط خاص کشور، تجاوزات دشمن و حوادث ماههای گذشته، مدیران دستگاههای اجرایی نیازمند فرصت بیشتری برای هزینهکرد دقیق و بهینه اعتبارات هستند.
او گفت: در همین راستا، نامهای خطاب به دکتر عارف، معاون اول رئیسجمهور تنظیم شده است تا موضوع تمدید زمان هزینهکرد اعتبارات هزینهای و عمرانی با توجه به شرایط فوقالعاده کشور در مراجع ذیصلاح مطرح شود تا مدیران با فراغت بال و دقت بیشتر، بودجهها را در مسیر خدمت به مردم و بازسازی آسیبها صرف کنند.
وی با تحلیل وضعیت بحرانی ماههای اخیر افزود: امسال شرایط بسیار ویژهای را پشت سر گذاشتیم؛ از نبرد دوازدهروزه و آشوبهای خیابانی گرفته تا وضعیت فعلی که با تجاوزات رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی درگیر جنگ رمضان هستیم، تمام مجموعه مدیریتی استان در آمادهباش کامل و درگیر تدبیر برای کمترین فشار به زندگی مردم بودهاند.
استاندار کرمانشاه همچنین با تجلیل از حضور با شکوه مردم در راهپیمایی اخیر خاطرنشان کرد: این حماسه عظیم و حضور در میادین و مساجد، پیام روشنی از پشتیبانی ملت از نظام و نیروهای مسلح داشت. مردم با این حضور، بار دیگر با حضرت آیتالله سید مجتبی خامنهای، رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند و این وظیفه ما مسئولان را برای ادای دین به این مردم نجیب و بصیر، صدچندان میکند.
حبیبی با تمجید از عملکرد جهادی مدیران در حوزههای مختلف گفت: در تمامی ساعات پس از تجاوز رژیم صهیونیستی و آمریکای جهانخوار، مدیران ما پای کار بودند. در حقیقت همه مسئولان استان در جنگ رمضان، با تمام توان پای کار خدمت به مردم ایستادهاند.
او گفت: این روحیه حضور شبانهروزی در حوزههای بهداشت، امنیت، قضا و دستگاههای خدماترسان، رمز موفقیت ما در ساماندهی بازار، صیانت از معیشت، امنیت مرزها و رسیدگی به خسارتدیدگان بوده است و پیگیری این موضوعات همچنان در اولویت ویژه ماست.
حبیبی با ابلاغ دستورات ویژه به ستاد مدیریت بحران بر اولویتبندی امور تأکید کرد و افزود: در شرایط فعلی، پیگیری اصلی ما ارزیابی دقیق و رسیدگی به خسارات منازل مردم، اسکان آسیبدیدگان و درمان فوری مجروحان است که خوشبختانه با نظم خوبی در حال انجام است.
به گزارش اقتصادسرآمد، منوچهر حبیبی در نشست ستاد مدیریت بحران استان، با تشریح گزارش رصد آخرین وضعیت استان که به مقامات عالیرتبه کشوری ارائه شده است، اظهار کرد: با توجه به فشارهای ناشی از شرایط خاص کشور، تجاوزات دشمن و حوادث ماههای گذشته، مدیران دستگاههای اجرایی نیازمند فرصت بیشتری برای هزینهکرد دقیق و بهینه اعتبارات هستند.
او گفت: در همین راستا، نامهای خطاب به دکتر عارف، معاون اول رئیسجمهور تنظیم شده است تا موضوع تمدید زمان هزینهکرد اعتبارات هزینهای و عمرانی با توجه به شرایط فوقالعاده کشور در مراجع ذیصلاح مطرح شود تا مدیران با فراغت بال و دقت بیشتر، بودجهها را در مسیر خدمت به مردم و بازسازی آسیبها صرف کنند.
وی با تحلیل وضعیت بحرانی ماههای اخیر افزود: امسال شرایط بسیار ویژهای را پشت سر گذاشتیم؛ از نبرد دوازدهروزه و آشوبهای خیابانی گرفته تا وضعیت فعلی که با تجاوزات رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی درگیر جنگ رمضان هستیم، تمام مجموعه مدیریتی استان در آمادهباش کامل و درگیر تدبیر برای کمترین فشار به زندگی مردم بودهاند.
استاندار کرمانشاه همچنین با تجلیل از حضور با شکوه مردم در راهپیمایی اخیر خاطرنشان کرد: این حماسه عظیم و حضور در میادین و مساجد، پیام روشنی از پشتیبانی ملت از نظام و نیروهای مسلح داشت. مردم با این حضور، بار دیگر با حضرت آیتالله سید مجتبی خامنهای، رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند و این وظیفه ما مسئولان را برای ادای دین به این مردم نجیب و بصیر، صدچندان میکند.
حبیبی با تمجید از عملکرد جهادی مدیران در حوزههای مختلف گفت: در تمامی ساعات پس از تجاوز رژیم صهیونیستی و آمریکای جهانخوار، مدیران ما پای کار بودند. در حقیقت همه مسئولان استان در جنگ رمضان، با تمام توان پای کار خدمت به مردم ایستادهاند.
او گفت: این روحیه حضور شبانهروزی در حوزههای بهداشت، امنیت، قضا و دستگاههای خدماترسان، رمز موفقیت ما در ساماندهی بازار، صیانت از معیشت، امنیت مرزها و رسیدگی به خسارتدیدگان بوده است و پیگیری این موضوعات همچنان در اولویت ویژه ماست.
حبیبی با ابلاغ دستورات ویژه به ستاد مدیریت بحران بر اولویتبندی امور تأکید کرد و افزود: در شرایط فعلی، پیگیری اصلی ما ارزیابی دقیق و رسیدگی به خسارات منازل مردم، اسکان آسیبدیدگان و درمان فوری مجروحان است که خوشبختانه با نظم خوبی در حال انجام است.
ارسال دیدگاه
عناوین این صفحه
اخبار روز
-
نقش انجمن اهل قلم رامسر در ایجاد زیست بوم دانش محلی
-
تغییرات در خصوص اصلاح بخشی از ریز ساختارهای معاملاتی در بازار سهام عادی و مرحله معاملات پایانی TAL
-
ورود هفتگی 8 میلیون نفر گردشگر به سواحل مازندران
-
فعالیت 47 فروند شناور مسافربری در مسیرهای دریایی هرمزگان
-
ذخیره گاه ژنی ماهیان خاویاری ایجاد می شود
-
اطلاعیه شرکت فرودگاهها در خصوص محدودیتهای پروازی در ایام تشییع رهبر شهید انقلاب
-
هزینههای نادیده گرفتن ریسک در حمل و نقل دریایی
-
از وعده لایروبی تا قرارداد خارج سازی مغروقهها ی اروند
-
بازتعریف رابطه انرژی، جغرافیا و امنیت در «آسهآن»
-
لزوم بهرهگیری از اطلاعات بروز در مدیریت دریاپایه
-
«دریادلان دنا» شهیدان گمنام تجارت دریایی ایران
-
ترجمه اجرایی کلیدواژههای بیانیه مشترک ایران و عمان درباره تنگه هرمز
-
کشف ۷۳ هزار تن نهاده دامی قاچاق و احتکاری در سراسر کشور
-
ورود یک میلیون و 200 هزار نفر گردشگر به گیلان در تعطیلات اخیر
-
رونق گردشگری کیش نیازمند راه اندازی پروازهای متعدد است
-
پیام سرپرست معاونت امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی به مناسب روز جهانی دریانورد
-
حمایت همه جانبه دستگاه قضایی از پروژه های راهبردی پالایشگاه نفت تهران
-
نصب بزرگترین سکوی نفتی خلیج فارس با تکیه بر دانش بومی
-
بهره برداری از پورتال صندوق توسعه صنایع دریایی با 12 خدمت الکترونیکی برخط
-
از خودرو تا کشتی؛ خودرانها قانونمند میشوند



