مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران: بهره برداری از باند دوم محور قدیم تهران- قم 


 مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: طی سال ۱۴۰۴ با پیگیری های مستمر و همت همکاران اداره کل راه و شهرسازی استان تهران ،موفق به تکمیل و بهره برداری از ۵ پروژه در طیف های گوناگون کاری این اداره کل شدیم.
به گزارش اقتصادسرآمد، رضا خالقی افزود: در بخش حمل و نقل  پروژه احداث باند دوم محور قدیم تهران قم به طول ۲۰ کیلومتر تکمیل شد. خوشبختانه در شرایط جنگ تحمیلی رمضان و با نصب علائم ایمنی ، با هماهنگی پلیس راهور و سازمان راهداری این محور به بهره برداری رسید و زیر بار ترافیک رفت.
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران: بهره برداری از باند دوم محور قدیم تهران- قم 
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه