مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان:
مدارس موظف به تداوم آموزش در شبکه شاد و بستر فضای مجازی هستند
گروه استان ها- نجمه شمس الدینی ، بندرعباس- مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با تاکید بر ضرورت استمرار فرآیند تعلیم و تربیت در شرایط کنونی گفت: هیچگونه تعطیلی در حوزه آموزش قابل قبول نیست و مدارس و مناطق آموزشی باید با فعالسازی شبکه شاد و سایر بسترهای مجازی، روند آموزش دانشآموزان را با جدیت دنبال کنند.
به گزارش اقتصادسرآمد، منوچهر ضیایی در نشست ویدئوکنفرانسی با اعضای شورای معاونان ادارهکل و روسا و اعضای شورای معاونان مناطق بیست و پنجگانه آموزش و پرورش استان، بر ضرورت فعالسازی آموزش و استمرار برنامههای آموزشی برای دانشآموزان تاکید کرد.
وی با اشاره به تاکیدات وزیر آموزش و پرورش در این زمینه اظهار کرد: در شرایط فعلی هیچگونه تعطیلی در حوزه آموزش پذیرفتنی نیست و لازم است از همه ظرفیتها و بسترهای موجود برای ادامه روند آموزشی دانشآموزان استفاده شود.مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان تصریح کرد: شبکه شاد و دیگر بسترهای آموزشی باید به شکل جدی فعال شوند و مدیران مناطق و مدارس موظف هستند برنامهریزی لازم را برای برگزاری کلاسهای مجازی انجام دهند.وی ادامه داد: در این میان توجه ویژه به دانشآموزان پایههای یازدهم و دوازدهم ضروری است و باید شرایط لازم برای برگزاری منظم کلاسهای آموزشی این دانشآموزان فراهم شود.
مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان همچنین بر حضور فعال کادر اداری مدارس تاکید کرد و گفت: مدارس نباید تعطیل تلقی شوند و مدیران و کادر آموزشی باید ضمن حضور در مدارس، پیگیری امور آموزشی و ارتباط مستمر با دانشآموزان و اولیا را در دستور کار قرار دهند.
وی با اشاره به برنامههای نظارتی آموزش و پرورش استان، اظهار کرد: کمیتههای آموزشی در مناطق تشکیل شده و نشستهای مستمر با مدیران مدارس برای پیگیری روند آموزش برگزار خواهد شد.
مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان اضافه کرد: از هفته آینده تیمهای نظارتی به مناطق مختلف استان اعزام میشوند تا وضعیت اجرای برنامههای آموزشی و نحوه تداوم آموزش دانشآموزان در این شرایط مورد بررسی قرار گیرد.
به گزارش اقتصادسرآمد، منوچهر ضیایی در نشست ویدئوکنفرانسی با اعضای شورای معاونان ادارهکل و روسا و اعضای شورای معاونان مناطق بیست و پنجگانه آموزش و پرورش استان، بر ضرورت فعالسازی آموزش و استمرار برنامههای آموزشی برای دانشآموزان تاکید کرد.
وی با اشاره به تاکیدات وزیر آموزش و پرورش در این زمینه اظهار کرد: در شرایط فعلی هیچگونه تعطیلی در حوزه آموزش پذیرفتنی نیست و لازم است از همه ظرفیتها و بسترهای موجود برای ادامه روند آموزشی دانشآموزان استفاده شود.مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان تصریح کرد: شبکه شاد و دیگر بسترهای آموزشی باید به شکل جدی فعال شوند و مدیران مناطق و مدارس موظف هستند برنامهریزی لازم را برای برگزاری کلاسهای مجازی انجام دهند.وی ادامه داد: در این میان توجه ویژه به دانشآموزان پایههای یازدهم و دوازدهم ضروری است و باید شرایط لازم برای برگزاری منظم کلاسهای آموزشی این دانشآموزان فراهم شود.
مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان همچنین بر حضور فعال کادر اداری مدارس تاکید کرد و گفت: مدارس نباید تعطیل تلقی شوند و مدیران و کادر آموزشی باید ضمن حضور در مدارس، پیگیری امور آموزشی و ارتباط مستمر با دانشآموزان و اولیا را در دستور کار قرار دهند.
وی با اشاره به برنامههای نظارتی آموزش و پرورش استان، اظهار کرد: کمیتههای آموزشی در مناطق تشکیل شده و نشستهای مستمر با مدیران مدارس برای پیگیری روند آموزش برگزار خواهد شد.
مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان اضافه کرد: از هفته آینده تیمهای نظارتی به مناطق مختلف استان اعزام میشوند تا وضعیت اجرای برنامههای آموزشی و نحوه تداوم آموزش دانشآموزان در این شرایط مورد بررسی قرار گیرد.
ارسال دیدگاه
عناوین این صفحه
-
اقدامات آموزش فنی و حرفهای مازندران باتوجه به تجربیات جنگ ۱۲ روزه در جنگ تحمیلی رمضان
-
خیز سیستان و بلوچستان برای تحقق تجارت ۱۰ میلیارد دلاری با پاکستان
-
تشکیل دو قرارگاه نظارتی و قضایی برای کنترل بازار خوزستان
-
ارتقای کیفیت آموزش در مدارس استان ضروری است
-
مدارس موظف به تداوم آموزش در شبکه شاد و بستر فضای مجازی هستند
-
پاکسازی مناطق جنگ زده اصفهان انجام شد
-
دیدار نوروزی مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با کارکنان این اداره کل
اخبار روز
-
نقش انجمن اهل قلم رامسر در ایجاد زیست بوم دانش محلی
-
تغییرات در خصوص اصلاح بخشی از ریز ساختارهای معاملاتی در بازار سهام عادی و مرحله معاملات پایانی TAL
-
ورود هفتگی 8 میلیون نفر گردشگر به سواحل مازندران
-
فعالیت 47 فروند شناور مسافربری در مسیرهای دریایی هرمزگان
-
ذخیره گاه ژنی ماهیان خاویاری ایجاد می شود
-
اطلاعیه شرکت فرودگاهها در خصوص محدودیتهای پروازی در ایام تشییع رهبر شهید انقلاب
-
هزینههای نادیده گرفتن ریسک در حمل و نقل دریایی
-
از وعده لایروبی تا قرارداد خارج سازی مغروقهها ی اروند
-
بازتعریف رابطه انرژی، جغرافیا و امنیت در «آسهآن»
-
لزوم بهرهگیری از اطلاعات بروز در مدیریت دریاپایه
-
«دریادلان دنا» شهیدان گمنام تجارت دریایی ایران
-
ترجمه اجرایی کلیدواژههای بیانیه مشترک ایران و عمان درباره تنگه هرمز
-
کشف ۷۳ هزار تن نهاده دامی قاچاق و احتکاری در سراسر کشور
-
ورود یک میلیون و 200 هزار نفر گردشگر به گیلان در تعطیلات اخیر
-
رونق گردشگری کیش نیازمند راه اندازی پروازهای متعدد است
-
پیام سرپرست معاونت امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی به مناسب روز جهانی دریانورد
-
حمایت همه جانبه دستگاه قضایی از پروژه های راهبردی پالایشگاه نفت تهران
-
نصب بزرگترین سکوی نفتی خلیج فارس با تکیه بر دانش بومی
-
بهره برداری از پورتال صندوق توسعه صنایع دریایی با 12 خدمت الکترونیکی برخط
-
از خودرو تا کشتی؛ خودرانها قانونمند میشوند



