مدیر کل راه و شهرسازی فارس تاکید کرد:
لزوم بازنگری در مقررات ملی ساختمان با رویکرد پدافند غیرعامل
گروه استان ها- توانایی ، شیراز- در نشست مشترک مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس با رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان، اعضای هیئتمدیره و جمعی از انبوهسازان، بر ضرورت تقویت تعاملات فنی و اجرایی، تداوم ساختوسازها و بازنگری در مقررات ملی ساختمان با رویکرد پدافند غیرعامل تأکید شد.
به گزارش اقتصادسرآمد، نشست مشترکی با حضور محمدمهدی عبداللهی، مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس، امیر قیصری، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس، اعضای هیئت مدیره نظام مهندسی و جمعی ازمدیران راه و شهرسازی و انبوهسازان در محل ادارهکل راه و شهرسازی فارس برگزار شد.
در این نشست، محمدمهدی عبداللهی با تأکید بر اهمیت تعامل مؤثر میان ادارهکل راه و شهرسازی، سازمان نظام مهندسی و انبوهسازان اظهار داشت: ایجاد فضا و بستری مناسب برای تداوم ساختوسازها و پشت سر گذاشتن دوران جنگ، نیازمند همافزایی و همکاری همهجانبه میان بخشهای مختلف صنعت ساختمان است.
مدیر کل راه و شهرسازی فارس با اشاره به ضرورت توجه به شرایط ویژه کشور افزود: طرح مباحث پدافند غیرعامل و بازنگری در مباحث مقررات ملی ساختمان، به دلیل شرایط جنگی و ضرورت پیشبینی موارد و قوانین جدید، از موضوعات مهم و قابل پیگیری است. مدیرکل راه و شهرسازی فارس همچنین از پیگیری موضوع ارزیابی و بازدید از ساختمانهای آسیبدیده با همکاری ادارهکل راه و شهرسازی و سازمان نظام مهندسی خبر داد.
عبداللهی مدیر کل راه و شهرسازی فارس در ادامه با اشاره به موضوع واگذاری زمین به تعاونی نظام مهندسی و حمایت از پیشرفت پروژههای رفاهی و ورزشی این مجموعه گفت: تلاش میکنیم با همکاری مجموعه نظام مهندسی و هیئتمدیره ، زمینه پیشرفت پروژههای موردنظر را فراهم کنیم.
در ادامه این نشست، امیر قیصری، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان، ضمن قدردانی از نگاه تعاملی مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس، اظهار داشت: حضور اعضای هیئتمدیره نظام مهندسی در این جلسه نشاندهنده اهمیت همفکری و هماهنگی در تصمیمگیریهاست. تعامل مؤثر با ادارهکل راه و شهرسازی و انبوهسازان میتواند نقش مهمی در بهبود روند ساختوساز، ارتقای کیفیت خدمات مهندسی و حل مسائل موجود داشته باشد.
مدیر کل راه و شهرسازی فارس افزود: سازمان نظام مهندسی آمادگی دارد در کنار ادارهکل راه و شهرسازی، برای پیشبرد امور فنی، تقویت همکاریها و پیگیری مطالبات جامعه مهندسی، نقش فعال و مؤثری ایفا کند.
این نشست با طرح دیدگاهها و بررسی راهکارهای مشترک برای بهبود فرآیندهای ساختوساز، تقویت همکاریهای اجرایی و ادامه تعاملات بین دستگاهی به پایان رسید.
به گزارش اقتصادسرآمد، نشست مشترکی با حضور محمدمهدی عبداللهی، مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس، امیر قیصری، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس، اعضای هیئت مدیره نظام مهندسی و جمعی ازمدیران راه و شهرسازی و انبوهسازان در محل ادارهکل راه و شهرسازی فارس برگزار شد.
در این نشست، محمدمهدی عبداللهی با تأکید بر اهمیت تعامل مؤثر میان ادارهکل راه و شهرسازی، سازمان نظام مهندسی و انبوهسازان اظهار داشت: ایجاد فضا و بستری مناسب برای تداوم ساختوسازها و پشت سر گذاشتن دوران جنگ، نیازمند همافزایی و همکاری همهجانبه میان بخشهای مختلف صنعت ساختمان است.
مدیر کل راه و شهرسازی فارس با اشاره به ضرورت توجه به شرایط ویژه کشور افزود: طرح مباحث پدافند غیرعامل و بازنگری در مباحث مقررات ملی ساختمان، به دلیل شرایط جنگی و ضرورت پیشبینی موارد و قوانین جدید، از موضوعات مهم و قابل پیگیری است. مدیرکل راه و شهرسازی فارس همچنین از پیگیری موضوع ارزیابی و بازدید از ساختمانهای آسیبدیده با همکاری ادارهکل راه و شهرسازی و سازمان نظام مهندسی خبر داد.
عبداللهی مدیر کل راه و شهرسازی فارس در ادامه با اشاره به موضوع واگذاری زمین به تعاونی نظام مهندسی و حمایت از پیشرفت پروژههای رفاهی و ورزشی این مجموعه گفت: تلاش میکنیم با همکاری مجموعه نظام مهندسی و هیئتمدیره ، زمینه پیشرفت پروژههای موردنظر را فراهم کنیم.
در ادامه این نشست، امیر قیصری، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان، ضمن قدردانی از نگاه تعاملی مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس، اظهار داشت: حضور اعضای هیئتمدیره نظام مهندسی در این جلسه نشاندهنده اهمیت همفکری و هماهنگی در تصمیمگیریهاست. تعامل مؤثر با ادارهکل راه و شهرسازی و انبوهسازان میتواند نقش مهمی در بهبود روند ساختوساز، ارتقای کیفیت خدمات مهندسی و حل مسائل موجود داشته باشد.
مدیر کل راه و شهرسازی فارس افزود: سازمان نظام مهندسی آمادگی دارد در کنار ادارهکل راه و شهرسازی، برای پیشبرد امور فنی، تقویت همکاریها و پیگیری مطالبات جامعه مهندسی، نقش فعال و مؤثری ایفا کند.
این نشست با طرح دیدگاهها و بررسی راهکارهای مشترک برای بهبود فرآیندهای ساختوساز، تقویت همکاریهای اجرایی و ادامه تعاملات بین دستگاهی به پایان رسید.
ارسال دیدگاه
عناوین این صفحه
-
هیچ عذری برای سنگاندازی در مسیر بخش خصوصی پذیرفته نیست
-
لزوم بازنگری در مقررات ملی ساختمان با رویکرد پدافند غیرعامل
-
قوانین رویه کولبری به نفع مرزنشینان اصلاح میشود
-
تا عادی شدن شرایط و پایان بازسازی در کنار مردم هستیم
-
صدور پروانه و آواربرداری مناطق آسیبدیده جنگ تحمیلی در ایلام رایگان شد
-
فراهم شدن اینترنت بینالملل برای فعالان اقتصادی دارای کارت بازرگانی خراسان رضوی
-
مشارکت های کوچک خیرین زمینه ساز اقدامات بزرگ است
اخبار روز
-
ترجمه اجرایی کلیدواژههای بیانیه مشترک ایران و عمان درباره تنگه هرمز
-
کشف ۷۳ هزار تن نهاده دامی قاچاق و احتکاری در سراسر کشور
-
ورود یک میلیون و 200 هزار نفر گردشگر به گیلان در تعطیلات اخیر
-
رونق گردشگری کیش نیازمند راه اندازی پروازهای متعدد است
-
پیام سرپرست معاونت امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی به مناسب روز جهانی دریانورد
-
حمایت همه جانبه دستگاه قضایی از پروژه های راهبردی پالایشگاه نفت تهران
-
نصب بزرگترین سکوی نفتی خلیج فارس با تکیه بر دانش بومی
-
یک پورتال خدمات محور بر بستر سامان سوئیت
-
از خودرو تا کشتی؛ خودرانها قانونمند میشوند
-
از تربیت مدیران حرفهای تا ارتقای ظرفیت عملیاتی مهرآباد
-
با وجود آسیب به بیش از ۲ هزار منطقه، میانگین خاموشیها در دوران جنگ کمتر از ۵۰ دقیقه بود
-
ازسرگیری پروازهای ایران و امارات در هفته جاری
-
وقتی رقابت از تولید بیشتر به بهرهوری بیشتر تغییر میکند؛ درس مهم پروژه FRW نفت سپاهان
-
تبدیل مواد و انرژی که هدر میرفت به محصول قابل استفاده و ارزشمند
-
تفتان به ایستگاه گمرکی ریلی تجارت ایران و پاکستان تبدیل شد
-
بازدید مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از بندر بوشهر
-
ما بر تضمین ایمنی دریانوردان تمرکز داریم
-
«نبود تشکلهای صنفی قدرتمند» پیگیری مطالبات دریانوردان را دشوار کرده است
-
آیا ایران برای آینده دریانوردی خود برنامه دارد؟
-
دریانوردان در خط مقدم آتش



