در نشست مدیرعامل شرکت گاز مازندران  با مدیر امور شعب بانک ملی مطرح شد؛ 

تأکید بر توسعه همکاری‌ها و تسهیل  خدمات بانکی

گروه استان ها - سهیلا مرآتی، مازندران -در راستای تقویت تعاملات و توسعه همکاری‌های دوجانبه، هژبر جوادی، مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران، با هرمز پژولیده، مدیر امور شعب بانک ملی استان، دیدار و گفتگو کرد. این نشست که با حضور جمعی از مدیران ارشد دو مجموعه برگزار شد، بر ضرورت گسترش خدمات بانکی نوین به مشترکین گاز و تسهیل فرآیندهای مالی در حوزه انرژی تأکید شد.
در این دیدار، طرفین ضمن تشریح ظرفیت‌ها و توانمندی‌های هر سازمان، بر لزوم استفاده بهینه از ابزارهای الکترونیکی و دیجیتال در راستای خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به مشترکین و همچنین تسریع در پرداخت قبوض و ارائه تسهیلات مالی در بخش‌های مختلف تأکید کردند. 
جوادی، با اشاره به اهمیت همکاری با بانک ملی به عنوان یکی از نهادهای مالی کلیدی کشور، خواستار تسریع در راه‌اندازی سامانه‌های پرداخت مشترک و فراهم آوردن شرایط مساعد برای بهره‌مندی مشترکین از خدمات نوین بانکی شد.
پژولیده نیز در این نشست، ضمن قدردانی از حضور مدیرعامل شرکت گاز، بر آمادگی کامل این بانک برای ارائه خدمات متنوع و تسهیل فرآیندهای مالی به کارکنان و مشترکین شرکت گاز تأکید کرد و خواستار مشخص شدن نیازمندی‌های این  شرکت در حوزه‌های مختلف بانکی شد تا بتوان با ارائه راهکارهای مؤثر، همکاری‌های فی مابین را بیش از پیش ارتقا داد.
تأکید بر توسعه همکاری‌ها و تسهیل  خدمات بانکی
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه