دومین همایش ملی کتاب سال بانوان برگزار می شود


قم - زهره نعلبندی-خبرنگاراقتصادسرآمد :  حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمود مدنی در نشست خبری دومین همایش ملی کتاب سال بانوان که در سالن جلسات جامعة‌الزهرا برگزار شد گفت: : همایش کتاب سال بانوان به عنوان پدیده‌ای مهم در حوزه زن و خانواده است که نخستین دوره این همایش در سال گذشته برگزار شد که حدود 600 اثر از بانوان در حوزه زن و خانواده بررسی شد و از برگزیدگان آن تقدیر شد. 
رئیس دومین همایش ملی کتاب سال بانوان افزود: امسال دومین همایش کتاب سال بانوان برگزار می‌شود که یکی از تفاوت‌های همایش امسال با نخستین دوره این همایش، استفاده از شورای سیاستگذاری متشکل از اعضای صاحب علوم حوزوی و همکاری با سازمان‌های مختلف به منظور  ارتقاء سطح کیفی این همایش است.
وی  خاطرنشان کرد: پس از برگزاری دوره نخست این همایش آسیب‌شناسی این همایش را آغاز وبرای رفع ضعف های آن برنامه ریزی کردیم. حجت الاسلام والمسلمین مدنی همچنین بیان داشت: آثار دریافتی همایش امسال محدود به زبان فارسی نیست و آثاری که با زبان‌های دیگرهستند نیز امسال در همایش پذیرفته می‌شود.
او بابیان اینکه  زمان دقیق برگزاری این همایش به زودی مشخص شده  و اعلام می‌شود گفت:
برگزیده شدن در این همایش بر مبنای اثر مؤلفان خواهد بود و نهادی به عنوان نهاد برتر در این همایش معرفی نخواهد شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین مدنی بااشاره به اینکه قرارنیست که افراد پرآوازه به عنوان نفرات برتر معرفی شوند یا اینکه حتما رتبه اول در هر رشته وجود داشته باشد گفت: تمام تلاش ما براین است که بانهایت دقت آثار بررسی شوند.
او معیار اصلی سنجش آثار رامفیدبودن آن ها برای حل نیاز های جامعه اعلام کرد وگفت: : در صدد هستیم طی سال‌های آینده این همایش را از سطح ملی به سطح بین‌المللی ارتقا دهیم.
دومین همایش ملی کتاب سال بانوان برگزار می شود
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه