هر كاري که برای کاهش مشکلات لازم است ا نجام دهيد!

ادامه از صفحه اول
 این مرودات با خارج حتی با رقیب و دشمن سرسختش آمریکا نه تنها  کوچکترین خدشه ای به استقلال آن وارد نکرده بلكه قدرت زيادي براي اين كشور فراهم آورده تا سياست هاي خود در سطح بين المللي را به سهولت اجرا كند. در تاریخ هیچ ملتی بدون اتکا به توانایی های ملت خود به پیشرفت و توسعه دست نیافته است، هیچ بیگانه ای پیشرفت را محض رضای خدا به ملتی دیگر هدیه نداده و نمیدهد. تكيه به داخل، به معناي بكارگيري بدون تبعیض همه توانائي هاي مردم براي حداكثر كردن منافع ملي است و لاغير. 
 به خاطر خدا انقلابيگري را با لجاجت بر سر مواضع اشتباه قبلي كه خود در خلوت به زيان بار بودن آن باور داريد براي كم نياوردن در مقابل رقيب عوضي نگيريد. تحريم نعمت نيست، فقط يك مورد از هزاران مورد عواقب تحريم ها عقب ماندن وحشتناك از واكسيناسيون كرونا حتي نسبت به كشورهاي درجه دو كه به اعتراف مسئول داروئي ستاد اجرايي فرمان امام ناشي از مشكلات تحريم است، براي ابطال نظريه نعمت بودن تحريم ها كافي است. اين چه نعمتي است كه نمي تواني نفت (بزرگترين منبع ارزي و امتياز بين المللي كشور ) را بفروشي، آنچه را مي فروشي زير قيمت بدهي، آنچه را زير قيمت مي فروشي پولش را در اختيار نگيري؟!.
 به عنوان يك شهروند عادي دست شما دولت مردان و نمايندگان مجلس را مي بوسم و  استدعا دارم هر كاري كه براي كاهش مشكلات عدیده كشور لازم است در انجام آن تردید به خود راه ندهید، حتي اگر قبلاً در رقابت با رقيب مواضع كاملاً مخالفي با آنها داشته ايد. قطعاً اگر مردم بهبودي در زندگي خود احساس كنند، مواضع قبلي شما و يادآوري رقيب در سابقه مخالفت را به سرعت فراموش خواهند كرد.به رقبای دولت مردان جدید هم باید یادآوری کرد که امروز روز مچ گیری و رو کم کنی نیست. کنشگر سیاسی اجتماعی
هر كاري که برای کاهش مشکلات لازم است ا نجام دهيد!
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه