تاریخ انتشار:1401/8/30
نمایش آمادگی تجهیزات و نیروهای عملیاتی برف روبی شهرداری منطقه2 تهران

نمایش آمادگی تجهیزات و نیروهای عملیاتی برف روبی شهرداری منطقه2 تهران

اقتصاد سرآمد - آمادگی و هماهنگی نیروهای عملیاتی ، تجهیزات و ماشین آلات برف روبی منطقه 2 درطرح زمستانه مشترک پلیس راهور و شهرداری تهران به نمایش گذاشته شد.

به گزارش اقتصاد سرآمد، مهدی صالحی شهردار منطقه در طرح زمستانه مشترک پلیس راهور و شهرداری تهران که با حضور رئیس پلیس راهور، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران،شهرداران مناطق، مدیران شهری و نیروهای عملیاتی برف روبی که در بوستان پردیسان برگزار شد، با اشاره به آمادگی و توان حداکثری منطقه برای مدیریت بارش های فصلی گفت:این طرح فرصتی برای هماهنگی و هم افزایی بین بخشی شهرداری و پلیس راهور در ارائه خدمات بهینه به شهروندان در زمان برف روبی است.
وی از آمادگی ستادبرف روبی منطقه خبردادو افزود: شهرداری منطقه دو با جانمایی و آماده سازی سایت های برف روبی در نواحی ۹گانه ، سایت مرکزی و سایت های بزرگراهی برای بارش‌های پاییزی و زمستانی آماده شد.
وی افزود: آمادگی بیشتر بین نیروهای مستقر در نواحی، آشنایی رانندگان وسایل نقلیه سنگین با طرح زمانبندی، مسیرهای تعیین شده، شرح وظایف هر یک و بررسی وضعیت مکانیکی ماشین آلات و رفع نواقص احتمالی از دیگر دستاوردهای این طرح زمستانه است.
شهردار منطقه 2 افزود: امید می رود همزمان با بارش های زمستانی با مشارکت پلیس راهور، آتش نشانی و سایر دستگاه های خدمات رسان ، عملیات برف روبی به خوبی انجام شود.

برچسب ها : برف روبی بارش های زمستانی مهدی صالحی

اخبار روز
ضمیمه