استاندار قم:

سردار سلیمانی نماد وحدت ملی و مبارزه با تروريسم بود

قم-مریم یقینی-خبرنگاراقتصادسرآمد :استاندار قم گفت :  سردار سلیمانی متعلق به همه ی آحاد کشور و نماد وحدت ملی و مبارزه با تروريسم بود به گزارش  روابط عمومي استانداري قم دكتر بهرام سرمست استاندار قم در جلسه كارگروه بهداشت و سلامت دانشگاه علوم پزشكي قم طي سخناني ضمن تبريك و تسليت شهادت سردار قاسم سليماني، اين نيروي مخلص نظام را نمونه ی یک مدیر فراجناحی دانست و گفت: این شهید والامقام در دل همه ی آحاد ملت ایران جای داشت.
استاندار قم با بيان اينكه شهيد سليماني نماد مبارزه با خشونت و تروريسم بود افزود: سردار سليماني فراتر از كشور ايران وجهه ي بين المللي در تامين امنيت منطقه داشت.
سرمست گفت: همه ی مسئولان کشور بایستی روحیه اين مرد بزرگ را الگو قرار داده و با گذار از بخشی نگری و اختلافات، در جهت نیل به اهداف کلان کشور گام بردارند.
مقام عالي دولت در استان قم در ادامه با تاکید بر ارتباط گسترده میان دانشگاه و دستگاه هاي دولتي در استان قم گفت: باید بکوشیم تا همواره بین دانشگاه، صنعت و دیگر نهادها ارتباط مستمر ایجاد شود.
استاندار قم گفت: برگزاری چنین جلساتی نیز به همین منظور است تا بتوانیم در ایجاد این ارتباط و تعامل نقش موثری را ایفا کنیم.
سرمست تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی برای استان قم دارای اولویت است و نگاه ویژه ای به فعالیت های این دانشگاه داریم؛ چرا که در حوزه های بهداشت، سلامت، درمان و آموزش پزشکی گام برداشته و نقش مهمی در استان ایفا می کند.
وی همچنين با بيان اينكه در حال حاضر شرایط کشور، شرایط ویژه ای است و در هزینه کردها نباید ولخرجی باشد گفت: باید تمامی هزینه ها با نظارت دقیق و بر اساس نیاز صورت گیرد و از سوی دیگر مدیران استان باید علاوه بر نظارت، ریسک پذیری در کارها نیز داشته باشند و برنامه ها را اجرایی کنند.
سرمست با اشاره به مشکلات مطرح شده در سطح دانشگاه گفت: برای رفع این مشکلات اهتمام داریم و تلاش خواهیم کرد، باید اولویت بندی در کارها صورت گرفته و پروژه ها بر اساس اولویت برنامه ریزی شده تا به ساماندهی برسیم. استاندار قم گفت: بخش زیادی از مشکلات در داخل استان قابل برطرف شدن است و برخی از آنها نیز نیاز به اعتبار و بودجه ندارد، فقط باید یک مدیریت و هماهنگی صورت گرفته تا بتوانیم شاهد رفع مشکل باشیم. سرمست خاطرنشان كرد: طي جلسه ای با شرکت های خدماتی مسائل زیرساختی مراکز درمانی زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی از جمله بیمارستان امیرالمومنین بررسی شد.
 سردار سلیمانی نماد وحدت ملی و مبارزه با تروريسم بود
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه