نشست شورای راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین برگزار شد

قزوین - مریم نقدی-خبرنگاراقتصادسرآمد : جواد حق لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین در نشست شورای راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ازآمادگی ادارات شهرستانهای تابعه این اداره کل براي اجراي عملیات راهداري زمستاني سال جاری خبر داد. جواد حق لطفی با اعلام این خبر گفت : طی برنامه ریزی های بعمل آمده در عملیات راهداری زمستاني سال جاری 350 نفر ازپرسنل راهداري بصورت مستقيم حضور فعال و شبانه روزي دارند و اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان قزوين همزمان با آغاز زمستان با استفاده از 300 دستگاه ماشین آلات سبک و نیمه سنگین و سنگین در 26 راهدارخانه استان مستقر شده اند و عمليات راهداري زمستاني را انجام مي دهند. مدیرکل راهداری اداره کل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان در خصوص میزان ماسه و نمک خریداری شده برای زمستان سال 98 عنوان کرد : ماسه خریداری شده 20 هزار تن و همچنین نمک خریداری شده 10 هزار تن می باشد که برای استفاده در فصل بارش و مواقع مورد نیاز در راهدارخانه های سطح استان ذخیره شده اند. حق لطفی بیان داشت :  امیدواریم با ايجاد بسترهاي لازم و ارتقاء سطح خدمات راهداری رضايتمندي هموطنان را در این زمینه فراهم نماییم. لازم به ذکر است این نشست با حضور سرپرست معاونت راهداری ، معاون حمل و نقل، روسای ادارت شهرستانهای تابعه، توسعه ایمنی راه و حریم ، نگهداری راهها ، مرکز مدیریت راهها و نگهداری ابنیه راهها در محل اداره راهداری و حمل و نقل شهرستان تاکستان برگزار شد.
در ادامه این نشست با حضور مهدیخانی مدیرکل مدیرت بحران استان، طاهری فرماندار شهرستان تاکستان، سرهنگ بیگلری رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قزوین و فرمانده هان پاسگاههای پلیس راه استان در خصوص عملیات راهداری زمستانی و تشکیل قرارگاه حمل و نقل و راهداری زمستانی، بررسی وضعیت راههای اصلی و فرعی و بکارگیری پتانسیل و امکانات موجود در راهداری زمستانی بررسی شد.
قدرت اله مهدیخانی مدیرکل مدیریت بحران استان در جلسه شورای راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بیان داشت : هم افزایی و هماهنگی بین دستگاهها باعث مدیریت صحیح بروز بحران خواهد شد و در ادامه افزود راهداری از مشاغلی است که در طول سال دائما در محورهای مواصلاتی استان در حال فعالیت است و عملکرد آنها دائما در معرض دید و قضاوت عمومی است.
طاهری فرماندار شهرستان تاکستان هم ضمن تقدیر و تشکر از تعامل و همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و شهرستان تاکستان با دیگر دستگاهها اظهار داشت : تعامل و همکاری خوبی در ماموریت های محوله این اداره کل در سطح استان و شهرستان تاکستان وجود دارد ، چه در تابستان و چه درزمستان با برنامه ریزی و هماهنگ ماموریت هایشان را به نحو احسن انجام می دهند.
نشست شورای راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین برگزار شد
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه