بازدید استاندار بوشهر از پروژه آبرسانی به شهرستان جم

بوشهر-کرم پورنیا 
-خبرنگاراقتصادسرآمد : عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر ، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی از پروژه  آبرسانی به شهرستان جم بازدید نمود و از نزدیک در جریان پیشرفت  این پروژه قرار گرفت.دراین بازدید استاندار بوشهر گفت: بحث آب سیراف یکی از دغدغه های ماست و به صورت مستمر روند تامین اعتبار و اجرای پروژه را پیگیری می کنیم. و وزارت نفت تا اینجای کار به تعهدات خود عمل نموده است. عبدالکریم گراوند اضافه کرد: وزارت نیرو این  قول  را داده اند که این پروژه را تا پایان سال جاری با استفاده ازبرق اظطراری  وبه صورت موقت به بهره برداری برسانند. تا در گام اول تردد تانکرها حذف شود. 
فرماندارجم نیز با اشاره به مشکلات اعتباری در تکمیل پروژه های عمرانی شهرستان جم افزود: پیشرفت پروژه آبرسانی سیراف به جم به دلیل مشکل تخصیص اعتبار با کندی مواجه شده که امیدواریم با نگاه ویژه استاندار بوشهر در سال آینده شاهد تکمیل این پروژه باشیم. دراین بازدید مهندس طاهریان پور مدیرعامل شرکت آبفاراستان بوشهر درخصوص روند اجرا ووضعیت کنونی این پروژه گفت : شركت آب وفاضلاب روستایی استان بوشهر در راستاي تكميل پروژه هاي در دست اقدام با جديت لازم مراحل مختلف اجرای این پروژه را پيگيري مي نمايد. وی همچنین درخصوص میزان پیشرفت فیزیکی پروژه ونیز میزان اعتبار تخصیص  یافته به این پروژه گفت :این پروژه درحال حاضرپیشرفت فیزیکی این پروژه 80درصد وکل اعتبار اختصاص یافته تاکنون 1800میلیارد ریال می باشد كه اميدواريم با كمك های وزارت نفت ونیرو و  رفع موانع و مشكلات احتمالي  اين پروژه مهم را، جهت ارائه خدمات آبرساني بهتر به مردم شريف و قدرشناس شهر ستان جم  در قالب برنامه زمانبندي به بهره برداري برسانیم.
در این بازدید، استاندار بوشهر برای تسریع در تامین اعتبار و رفع برخی مشکلات پروژه دستور لازم را صادر کردومقرر گردید پیگیری لازم در راستای تخصیص اعتبارات مورد نیاز  پروژه صورت گیرد.
بازدید استاندار بوشهر از پروژه آبرسانی به شهرستان جم
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه