تاریخ انتشار:1399/10/21
قائممقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش:
گروه سایپا تعیین کننده قیمت هیچ یک از محصولات خود نیست
اقتصادسرآمد__ قائممقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش گفت: نخستین سری از دعوتنامههای خودرو شاهین، با قیمت و ضوابط ابلاغی شورای رقابت صادر شد.
به گزارش اقتصادسرآمد،، مجید باقری گفت: همانطور که پیشتر نیز وعده داده بودیم، دعوتنامههای خودرو شاهین را در موعد مقرر صادر کردیم و تعدادی از خریداران این محصول تکمیل وجه کردهاند و در آیندهای نزدیک خودرو خود را به ترتیب اولویت تکمیل وجه، تحویل خواهند گرفت.وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر مرجع قیمتگذاری خودرو در کشور، شورای رقابت است، ادامه داد: صدور این دعوتنامهها بر اساس قیمت اعلام شده و مورد تایید شورای محترم رقابت صورت گرفته و گروه خودروسازی سایپا به مفاد این ضوابط عمل کرده است.باقری با اشاره به پرداخت مبلغی به عنوان علیالحساب از سوی خریداران در تمام پیشفروشها، افزود: گروه خودروسازی سایپا از ابتدای ثبتنام خودرو شاهین نیز در بخشنامه رسمی فروش به دلیل عدم تعیین قیمت نهایی از سوی مراجع ذی ربط، مبلغی را به عنوان علیالحساب اعلام کرده که لزوماً این مبلغ ۵۰ درصد قیمت نهایی خودرو نبوده و همانطور که بارها اعلام شده، گروه سایپا تعیین کننده قیمت هیچ یک از محصولات خود نیست.قائممقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش تصریح کرد: خودرو شاهین به عنوان باکیفیتترین و پیشرفتهترین خودرو تولید داخل آغازگر فصل نوینی از کیفیت و ایمنی در صنعت خودرو ایران و گروه سایپا محسوب میشود.به گفته باقری تولید و عرضه خودرو شاهین در دوران تحریم های ظالمانه بینالمللی و شیوع بیماری کرونا، بیانگر عزم جدی گروه خودروسازی سایپا به نقشآفرینی گسترده در حرکت صنعت و اقتصاد کشور در مسیر پیشرفت و توسعه است.وی درخصوص ارائه خدمات پس از فروش به خودرو شاهین نیز گفت: شبکه خدمات پساز فروش گروه سایپا، با دریافت آموزشها و امکانات لازم و نوین، تمهیدات ویژهای را اتخاذ کرده و آماده خدمترسانی به همه مشتریان و خریداران شاهین است.قائممقام مدیرعامل گروه سایپا در امور فروش و خدمات پساز فروش همچنین به برخورداری خودرو شاهین از استانداردهای روز ایمنی و کیفی اروپا اشاره کرد و افزود: گروه سایپا علاوه بر تامین نیاز داخلی، برنامه صادرات این خودرو به بازارهای منطقهای را در دستور کار قرار داده تا از این طریق ضمن رقابت با برندهای دیگر، زمینه ارزآوری و معرفی محصول ایرانی را در بازارهای خارجی فراهم کند.
برچسب ها : سایپا تولید جدید قیمت جدید
اخبار روز
-
مدیرعامل جدید شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه منطقه آزاد قشم منصوب شد
-
پرندگان آبگون در گالری کاف نمایش داده می شود
-
کتاب " چه، زندگی و جاودانگی یک چریک " اثر مهدی بیرانوند روژمان رونمایی شد
-
گزارش رسمی از کتاب داستان استقلال، نگاهی به تاریخ باشگاه تاج در صدا و سیما
-
ارتقای زیبایی بصری منطقه یک؛ رنگ آمیزی کافوها و جداول تا المان های شهری
-
انجمن مدیران روزنامه های غیردولتی خواستار لغو ابلاغیه عدم انتشار آگهیهای ثبتی در مطبوعات شد
-
برنامهها و راهبردهای سازمان تأمین اجتماعی در دوره مدیریتی جدید
-
ماجرای خودرو های دپو شده در پارکینگ ایرانخودرو دیزل چه بود؟
-
حضور پر قدرت ایران خودرو دیزل در نمایشگاه های تهران و تبریز
-
دعوت مدیرعامل راهآهن از کارشناسان فنی ریلی اسپانیا برای راهاندازی قطارهای پُرسرعت
-
گشایش همایش ملی صنعت گردشگری «هَمسنگار» در جزیره قشم
-
کتابخانه مجازی شهدای دولت و شهدای جزیره قشم رونمایی شد
-
رضایتمندی حداکثری فرماندهان و خدمه کشتیهای متردد به بندر امام(ره)
-
کتاب «داستان استقلال، نگاهی به تاریخ باشگاه تاج» اثر مهدی بیرانوند
-
انتصاب نماینده رئیس جمهور در هماهنگی اجرای سیاستهای کلی توسعه دریامحور
-
ایزوایکو نماد اقتصاد دریا محور است و باید نگاه ویژهای به آن شود
-
نقش بینظیر پیشکسوتان دفاع مقدس در شکلگیری فرهنگ مقاومت و ایستادگی
-
ادعای استخدام خارج از چارچوب نیروهای قراردادی کذب است
-
دوره های جامع آموزش ادمینی و طراحی سایت همراه با استخدام و معرفی به بازار کار رایگان
-
صدا و سیما باید اخبار را امانتدارانه به مخاطب منتقل کند تا اعتماد مخاطب را جلب کند