تاریخ انتشار:1399/10/21

قائممقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش:
گروه سایپا تعیین کننده قیمت هیچ یک از محصولات خود نیست
اقتصادسرآمد__ قائممقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش گفت: نخستین سری از دعوتنامههای خودرو شاهین، با قیمت و ضوابط ابلاغی شورای رقابت صادر شد.
به گزارش اقتصادسرآمد،، مجید باقری گفت: همانطور که پیشتر نیز وعده داده بودیم، دعوتنامههای خودرو شاهین را در موعد مقرر صادر کردیم و تعدادی از خریداران این محصول تکمیل وجه کردهاند و در آیندهای نزدیک خودرو خود را به ترتیب اولویت تکمیل وجه، تحویل خواهند گرفت.وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر مرجع قیمتگذاری خودرو در کشور، شورای رقابت است، ادامه داد: صدور این دعوتنامهها بر اساس قیمت اعلام شده و مورد تایید شورای محترم رقابت صورت گرفته و گروه خودروسازی سایپا به مفاد این ضوابط عمل کرده است.باقری با اشاره به پرداخت مبلغی به عنوان علیالحساب از سوی خریداران در تمام پیشفروشها، افزود: گروه خودروسازی سایپا از ابتدای ثبتنام خودرو شاهین نیز در بخشنامه رسمی فروش به دلیل عدم تعیین قیمت نهایی از سوی مراجع ذی ربط، مبلغی را به عنوان علیالحساب اعلام کرده که لزوماً این مبلغ ۵۰ درصد قیمت نهایی خودرو نبوده و همانطور که بارها اعلام شده، گروه سایپا تعیین کننده قیمت هیچ یک از محصولات خود نیست.قائممقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش تصریح کرد: خودرو شاهین به عنوان باکیفیتترین و پیشرفتهترین خودرو تولید داخل آغازگر فصل نوینی از کیفیت و ایمنی در صنعت خودرو ایران و گروه سایپا محسوب میشود.به گفته باقری تولید و عرضه خودرو شاهین در دوران تحریم های ظالمانه بینالمللی و شیوع بیماری کرونا، بیانگر عزم جدی گروه خودروسازی سایپا به نقشآفرینی گسترده در حرکت صنعت و اقتصاد کشور در مسیر پیشرفت و توسعه است.وی درخصوص ارائه خدمات پس از فروش به خودرو شاهین نیز گفت: شبکه خدمات پساز فروش گروه سایپا، با دریافت آموزشها و امکانات لازم و نوین، تمهیدات ویژهای را اتخاذ کرده و آماده خدمترسانی به همه مشتریان و خریداران شاهین است.قائممقام مدیرعامل گروه سایپا در امور فروش و خدمات پساز فروش همچنین به برخورداری خودرو شاهین از استانداردهای روز ایمنی و کیفی اروپا اشاره کرد و افزود: گروه سایپا علاوه بر تامین نیاز داخلی، برنامه صادرات این خودرو به بازارهای منطقهای را در دستور کار قرار داده تا از این طریق ضمن رقابت با برندهای دیگر، زمینه ارزآوری و معرفی محصول ایرانی را در بازارهای خارجی فراهم کند.
برچسب ها : سایپا تولید جدید قیمت جدید
اخبار روز
-
سد قوچم، حلقه واسط انتقال آب از غرب به شرق کردستان
-
محور چالوس چهارخطه می شود
-
تقدیر فرمانده سپاه از مرکز وکلا
-
سفر؛ آزمونی برای مسئولیت و آگاهی
-
رُمان نویسنده هرمزگانی به چاپ سوم رسید/ «آن تابستان»؛ سوژه مردمپسند ناب اقلیمی برای سینما
-
سرمایهگذاری در پروژههای شهری پیشرفت کرده، اما برخی چالشها باقی است
-
گام جدیددرنگهداشت محلات۲۷گانه منطقه یک باشروع بهار قرآن و طبیعت
-
بازدید مدیر دفتر یونسکو در تهران، از شناور تحقیقاتی «کاوشگر خلیج فارس»
-
صادرات محوری و توسعه فناوری رویکرد اصلی مناطق آزاد
-
تأکید هند بر توسعه چابهار همزمان با تهدید آمریکا
-
افتتاح بخشی از پروژه آزادراه تبریز-مرند
-
عملیات ترمیم خط اسید استیک مربوط به مخازن 1001
-
پانزدهمین نمایشگاه بینالمللی قیر، آسفالت، عایقها، بتن، سیمان و ماشینآلات وابسته افتتاح شد
-
هدفگذاری ایران و قزاقستان برای حمل ۵ میلیون تن بار از مسیر ریلی کشورمان
-
تخصصی ترین وزراتخانه جولانگاه افراد سفارشی و رابطه ای شده است
-
دهمین بوت کمپ اقتصادی با رویکرد توسعه کسب و کارهای نوظهور برگزار شد
-
نیازمند برنامه کلان ملی در حوزه منابع انسانی دریانوردان هستیم
-
همایش شرکت های برتر ایران برای بررسی و رتبه بندی 100 شرکت برتر در سال مالی 1402 برگزار شد
-
امروز باید تکلیف خود را نسبت به نگاه امنیتی حاکم بر فضای دیتا روشن کنیم
-
بازدید میدانی مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت پایانه ها و مخازن پتروشیمی به منظور بررسی عملکرد واحدهای مختلف بندر پتروشیمی ماهشهر