تاریخ انتشار:1399/10/27
گام های رو به جلوی رفاه
آغاز همکاری فروشگاههای زنجیرهای رفاه و تخفیفان
شرکت فروشگاههای زنجیرهای رفاه در راستای توسعه و گسترش فعالیت با شرکت تخفیفان قرارداد همکاری امضا کرد.
به گزارش اقتصادسرآمد از روابطعمومی شرکت فروشگاههای زنجیرهای رفاه، مراسم امضای قرارداد همکاری شرکت فروشگاههای زنجیرهای رفاه و شرکت تخفیفان با حضور رسول محمدی عضو هیاتمدیره و مدیرعامل شرکت فروشگاههای زنجیرهای رفاه، نازنین دانشور مدیرعامل شرکت تخفیفان و مدیران بلندپایه دو طرف قرارداد در تاریخ ۲۷ دیماه سال جاری برگزار شد.
به موجب این قرارداد همزمان با راهاندازی سرویس جدید تخفیفان، کاربران تخفیفان میتوانند با خرید از فروشگاههای زنجیرهای رفاه بخشی از مبلغ پرداختی خود را به کارت بانکی خود بازگردانند. این همکاری در حقیقت شروع سرویس بازگشت وجه نقد تخفیفان است که راه کاربران تخفیفان را برای خرید با تخفیف از فروشگاههای فیزیکی هموار میکند.
رسول محمدی، عضو هیاتمدیره و مدیرعامل شرکت فروشگاههای زنجیرهای رفاه با ابراز خرسندی از انعقاد این قرارداد همکاری گفت: «امیدواریم امضای این تفاهم با شرکت فعال، پویا و خوشنام تخفیفان، آغازگر اتفاقات خوب در عرصه اقتصاد کشور باشد و بتوان نتایج مثبت آن را به زودی مشاهده کرد. انعقاد این قرارداد در راستای تحقق هدف توسعه شتابان فروشگاههای رفاه و گسترش شعب با رویکرد نوین حضور فعال در عرصه فروش الکترونیکی است؛ رویکردی که امروزه بسیاری از فعالان صنعت خردهفروشی به آن روی آوردهاند و به دنبال تحقق اهداف بلندمدت اقتصادی خود هستند.»
رسول محمدی در پایان خاطرنشان کرد: «در سالهای اخیر شرکت رفاه بهعنوان یک بنگاه اقتصادی خصوصی و خدمترسان به مردم، با ارگانها، سازمانها و شرکتهای بزرگ دولتی و خصوصی قرارداد همکاری امضا کرده است که از میان آنها میتوان به قوه قضاییه، کمیته امداد امام خمینی(ره)، صندوق بازنشستگی کشوری، سازمان بهزیستی، سازمان غذا و دارو، بانکهای معتبر کشور، همراه اول و شرکت ارتباطات مبیننت، مجتمع تجارت جهانی فردوسی، شرکت ملی پست ایران، بانک پارسیان و... اشاره کرد. امروزه این ظرفیت در فروشگاههای رفاه ایجاد شده که در مقیاس کشوری بتواند همکاری کاربردی و موثری را در جهت اعتلای اقتصادی و رفاهی مردم با شرکتها، مجتمعها و سازمانهای کلیدی و مهم کشور داشته باشد.»
نازنین دانشور بنیانگذار و مدیرعامل شرکت تخفیفان در ادامه این مراسم با ابراز خوشحالی از همکاری با شرکت فروشگاههای زنجیرهای رفاه اظهار کرد: «ما به دنبال گسترش خدمات خود در دستهبندیهای جدید هستیم و میخواهیم خدمات جدیدمان در زندگی روزانه مشتریان نقش پررنگتری داشته باشد. همچنین همزمان با این سرویس جدید برای مشتریان، سرویسهای جدیدی برای شرکای تجاریمان هم به پلتفرم تخفیفان اضافه میشود که نقش پررنگی در آینده محصولات ما خواهد داشت. رویکرد ما در تخفیفان این است که بتوانیم در هر خرید برای مشتریان و شرکای تجاریمان ارزش پایدار ایجاد کنیم.»
گفتنی است؛ تخفیفان که سال گذشته سرویس «پولتو» را برای خریدهای اینترنتی ارائه کرده بود، با معرفی سرویس بازگشت وجه در خریدهای روزانه، به دنبال توسعه شبکه تخفیفی خود در فروشگاههای فیزیکی است. در این روش مشتریان با ثبت کارتهای بانکی که خریدهای روزانه خود را با آنها انجام میدهند، میتوانند در هر خرید روزانه خود از شبکه تخفیفی تخفیفان، تخفیف بگیرند. این تخفیف در قالب اعتبار به کیف پول مشتریان در تخفیفان واریز میشود و یا ممکن است تخفیف در لحظه خرید اعمال شود. این سرویس جدید با همکاری شبکه بانکی کشور و در قالب شبکه پرداخت کشور صورت میگیرد.
به موجب این قرارداد همزمان با راهاندازی سرویس جدید تخفیفان، کاربران تخفیفان میتوانند با خرید از فروشگاههای زنجیرهای رفاه بخشی از مبلغ پرداختی خود را به کارت بانکی خود بازگردانند. این همکاری در حقیقت شروع سرویس بازگشت وجه نقد تخفیفان است که راه کاربران تخفیفان را برای خرید با تخفیف از فروشگاههای فیزیکی هموار میکند.
رسول محمدی، عضو هیاتمدیره و مدیرعامل شرکت فروشگاههای زنجیرهای رفاه با ابراز خرسندی از انعقاد این قرارداد همکاری گفت: «امیدواریم امضای این تفاهم با شرکت فعال، پویا و خوشنام تخفیفان، آغازگر اتفاقات خوب در عرصه اقتصاد کشور باشد و بتوان نتایج مثبت آن را به زودی مشاهده کرد. انعقاد این قرارداد در راستای تحقق هدف توسعه شتابان فروشگاههای رفاه و گسترش شعب با رویکرد نوین حضور فعال در عرصه فروش الکترونیکی است؛ رویکردی که امروزه بسیاری از فعالان صنعت خردهفروشی به آن روی آوردهاند و به دنبال تحقق اهداف بلندمدت اقتصادی خود هستند.»
رسول محمدی در پایان خاطرنشان کرد: «در سالهای اخیر شرکت رفاه بهعنوان یک بنگاه اقتصادی خصوصی و خدمترسان به مردم، با ارگانها، سازمانها و شرکتهای بزرگ دولتی و خصوصی قرارداد همکاری امضا کرده است که از میان آنها میتوان به قوه قضاییه، کمیته امداد امام خمینی(ره)، صندوق بازنشستگی کشوری، سازمان بهزیستی، سازمان غذا و دارو، بانکهای معتبر کشور، همراه اول و شرکت ارتباطات مبیننت، مجتمع تجارت جهانی فردوسی، شرکت ملی پست ایران، بانک پارسیان و... اشاره کرد. امروزه این ظرفیت در فروشگاههای رفاه ایجاد شده که در مقیاس کشوری بتواند همکاری کاربردی و موثری را در جهت اعتلای اقتصادی و رفاهی مردم با شرکتها، مجتمعها و سازمانهای کلیدی و مهم کشور داشته باشد.»
نازنین دانشور بنیانگذار و مدیرعامل شرکت تخفیفان در ادامه این مراسم با ابراز خوشحالی از همکاری با شرکت فروشگاههای زنجیرهای رفاه اظهار کرد: «ما به دنبال گسترش خدمات خود در دستهبندیهای جدید هستیم و میخواهیم خدمات جدیدمان در زندگی روزانه مشتریان نقش پررنگتری داشته باشد. همچنین همزمان با این سرویس جدید برای مشتریان، سرویسهای جدیدی برای شرکای تجاریمان هم به پلتفرم تخفیفان اضافه میشود که نقش پررنگی در آینده محصولات ما خواهد داشت. رویکرد ما در تخفیفان این است که بتوانیم در هر خرید برای مشتریان و شرکای تجاریمان ارزش پایدار ایجاد کنیم.»
گفتنی است؛ تخفیفان که سال گذشته سرویس «پولتو» را برای خریدهای اینترنتی ارائه کرده بود، با معرفی سرویس بازگشت وجه در خریدهای روزانه، به دنبال توسعه شبکه تخفیفی خود در فروشگاههای فیزیکی است. در این روش مشتریان با ثبت کارتهای بانکی که خریدهای روزانه خود را با آنها انجام میدهند، میتوانند در هر خرید روزانه خود از شبکه تخفیفی تخفیفان، تخفیف بگیرند. این تخفیف در قالب اعتبار به کیف پول مشتریان در تخفیفان واریز میشود و یا ممکن است تخفیف در لحظه خرید اعمال شود. این سرویس جدید با همکاری شبکه بانکی کشور و در قالب شبکه پرداخت کشور صورت میگیرد.
برچسب ها : رفاه تخفیفان گامهای استوار رفاه
اخبار روز
-
پرداخت 2200 میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد
-
توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
-
تغییر نگاه به سرمایهگذاریها موجب شده تا بسیاری از دعواهای حقوقی با مذاکرات حل شود
-
بهسازی فضاهای بی دفاع شهری جهت کاهش آسیب های اجتماعی
-
تجهیز بیش از ۱۰۰۰ هکتار از زمینهای کشاورزی اردبیل به سیستم آبیاری تحت فشار
-
بهینهسازی طرح روسازی دال خط کوهاندار برای رفع معضل راهآهنهای کویری
-
استفاده از ظرفیت های مردمی در پروژه های اشتغال زایی با همت بنیاد برکت در سال جهش تولید با مشارکت مردم
-
اتمام خط کشی محوری جنوب به شمال خیابان ولیعصر (عج)
-
بهرهبرداری از نخستین نیروگاه خورشیدی حمایتی کشور در کاشان
-
تلاش مضاعف، برنامه محوری و تخصص گرایی - هم افزایی، سودآوری
-
اهمیت طراحی وبسایت برای کسب و کارهای سنتی
-
آغاز بهکار TV شهری در ورودی ساختمان منطقه دو پایتخت
-
۱۰۰ ساختمان بلند در پایتخت روی گسل قرار دارد
-
۱۴ شهر و روستای سیستان و بلوچستان تحتتاثیر زلزله قرار گرفت
-
اولویت همه شرکتهای صندوق ذخیره باید سودآوری و توجه به اقتصاد دانش بنیان باشد
-
اجرای طرحهای زنجیره سبز و آبی در پنج شهرستان استان خوزستان
-
اجرای طرح ویژه جمع آوری شنهای پخش شده در معابر شمال تهران
-
تشکیل" قرارگاه ویژه تامین مسکن معلم" در صندوق ذخیره فرهنگیان
-
همه چیز درباره خرید چمن مصنوعی که باید بدانید
-
قرارداد ساخت ۷۰۰ واحدی خوابگاه متاهلی دانشگاه مازندارن منعقد شد