رئیس کمیسیون عمران تشریح کرد:

اراده دولت سیزدهم در توسعه بنادر و تجارت دریایی برای عبور از تحریم‌ها


رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی جزئیات تلاش دولت سیزدهم برای توسعه بنادر و اجرا و دریایی برای عبور از تحریم‌ها را تشریح کرد و گفت: از ابتدای دولت سیزدهم ۴۴ هزار میلیارد تومان پروژه های زیر بنایی در بنادر در دست اقدام است.
به گزار ش اقتصادسرآمد،محمدرضا رضایی کوچی در مورد عملکرد دولت سیزدهم در توسعه زیر ساخت‌های دریایی و بنادر به ایرنا گفت: طی دو سال اخیر حدود ۱۸ همت سرمایه گذاری در زیربناهای حمل و نقل دریایی انجام شده است و دولت با توسعه بنادر و تجارت دریایی گام‌های مهمی برداشته است .
رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به سرمایه گذاری ۵ هزار میلیارد تومانی دولت در روبناهای لجستیک دریایی اظهار داشت: از ابتدای دولت سیزدهم ۴۴ هزار میلیارد تومان پروژه های زیر بنایی در بنادر در دست اقدام است.رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تاکید بر برنامه دولت سیزدهم برای توسعه بنادر گفت: توسعه فاز سوم بندر شهید رجایی برای پذیرش کشتی های کانتینری با ظرفیت ۱۸۶۰۰ کانتینر بوسیله طراحان و سازندگان داخلی و ایجاد ۷۰۰ هزار تن سیلو در بنادر برای کالاهای اساسی از برنامه های مهم دولت است.
رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی خرید ۱۲ فروند کشتی باری در دریای خزر و ساخت ۷۰ فروند شناور دریایی را از اقدامات مهم برای توسعه تجارت دریایی خواند.
رئیس کمیسیون عمران مجلس با اشاره به بهره برداری از ۱۲ فروند تجهیزات بندری استراتژیک نظیر مکنده غلات و جرثقیل در بنادر امام و بندر شهید رجایی با اعتبار ۱۲ هزار میلیارد تومان اظهار داشت: علاوه بر این سازمان بنادر و دریانوردی ساخت بیش از ۵۰ فروند شناور و تجهیزات بندری در داخل کشور را در دست اقدام دارد که نمایانگر اراده دولت سیزدهم برای تحول در بنادر کشور
 است.
اراده دولت سیزدهم در توسعه بنادر و تجارت دریایی برای عبور از تحریم‌ها
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه