مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور

روستاهای دچار تنش آبی شناسایی و به طرح جهادآبرسانی افزوده می‌شوند


مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با تأکید بر لزوم تسریع و اجرای دقیق پروژه‌‎های آبی گفت: طرح جهـاد آبرسانی فرصتی بزرگ بـرای خدمـت بـه جمعیت روستایی کشور است.
به گزارش اقتصادسرآمد، اتابک جعفری، اجرای طرح جهاد آبرسـانی را فرصتی بزرگ بـرای خدمـت بـه جمعیت روستایی و رفع تنش از 20 هزار روستای بالای 20 خانوار با مجموع جمعیت 10 میلیون نفر اعلام کرد و گفت: در آینده‌ای نزدیک و با بررسی و پیگیری‌های به عمل آمده روستاهای جدیدی که فاقد آب و تأسیسات آبرسانی و یا به نوعی با تنش آبی مواجهند، شناسایی و به این طرح اضافه خواهند شد.
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در ادامه اظهار داشت: یکی از اولویت‌های دولت مردمی، محرومیت‌زدایی و تامین آب اشامیدنی سالم و بهداشتی است و در این راستا اجرای طرح‌های آب و فاضلاب با هدف ایجاد زیرساخت‌های آبرسانی لازم در روستاهای استان در حال اجرا است.
وی ضمن تاکید بر تسریع در اجرای طرح‌های آبرسانی عنوان کرد: این طرح‌ها باید به‌ صورت جهادی و بر اساس استانداردهای فنی با سرعت معقول اجرا شود، به گونه‌ای که پس از اتمام این طرح شاهد افزایش شاخص بهره‌مندی کمی و کیفی از آب شرب روستاهای تحت پوشش و توسعه روستاهای محروم باشیم.
روستاهای دچار تنش آبی شناسایی و به طرح جهادآبرسانی افزوده می‌شوند
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه