روح فرهنگ بهبود بهره وری باید در کالبد سازمان دمیده شود
مازندران – محمد نژاد خبرنگار اقتصادسرآمد- مدیرعامل شرکت گاز مازندران عنوان کرد: روح فرهنگ بهبود بهره وری باید در کالبد سازمان دمیده شود که نیروی انسانی هسته مرکزی آن را تشکیل می دهد.
قاسم مایلی رستمی در جلسه تبیین بهره وری در ادارات گازرسانی گفت: وجود ساختار سازمانی مناسب، روشهای اجرائی کارآمد و از همه مهمتر نیروی انسانی واجد صلاحیت و شایسته از ضروریاتی می باشند که برای نیل به بهره وری مطلوب باید مورد توجه روسای ادارات قرار گیرد.
وی افزود: مشارکت کارکنان در امور و تلاش های هوشیارانه و آگاهانه آنان همراه با انضباط کاری می تواند بر میزان بهرهوری بویژه در یک محیط ادارای تأثیر گذارد.
مدیرعامل شرکت گاز مازندران اظهار داشت: با توجه به ضرورت تدوین برنامه جامع بهره وری ابلاغی استانداری، کلیه ادارات موظف هستند نسبت به تشکیل کمیته بهرهوری در سطح اداره حداکثر تا پایان مهر امسال اقدام کنند.
وی تصریح داشت: این برنامههای عملیاتی باید با رعایت دستورالعمل تدوین جامعه بهره وری مبتنی بر شاخصهای اختصاصی سازمان و شناسایی مسائل باشد.
مایلی رستمی گفت: ادارات باید نیروهایی خوب و مورد اعتماد را انتخاب کنند و همچنین ارزیابی کارکنان هم دقیق و عالمانه باشد تا منجر به تعالی شود.
در ادامه سید رضا موسوی تاکامی، مدیر بهره برداری شرکت گاز مازندران عنوان کرد: تشکیل کمیته بهره وری نیاز همه ادارات گازرسانی بوده و لازم است با نگاه ارتقاء بهره وری، بتوانیم از طریق مصرف بهینه منابع موجود، این هدف را محقق نماییم.
قاسم مایلی رستمی در جلسه تبیین بهره وری در ادارات گازرسانی گفت: وجود ساختار سازمانی مناسب، روشهای اجرائی کارآمد و از همه مهمتر نیروی انسانی واجد صلاحیت و شایسته از ضروریاتی می باشند که برای نیل به بهره وری مطلوب باید مورد توجه روسای ادارات قرار گیرد.
وی افزود: مشارکت کارکنان در امور و تلاش های هوشیارانه و آگاهانه آنان همراه با انضباط کاری می تواند بر میزان بهرهوری بویژه در یک محیط ادارای تأثیر گذارد.
مدیرعامل شرکت گاز مازندران اظهار داشت: با توجه به ضرورت تدوین برنامه جامع بهره وری ابلاغی استانداری، کلیه ادارات موظف هستند نسبت به تشکیل کمیته بهرهوری در سطح اداره حداکثر تا پایان مهر امسال اقدام کنند.
وی تصریح داشت: این برنامههای عملیاتی باید با رعایت دستورالعمل تدوین جامعه بهره وری مبتنی بر شاخصهای اختصاصی سازمان و شناسایی مسائل باشد.
مایلی رستمی گفت: ادارات باید نیروهایی خوب و مورد اعتماد را انتخاب کنند و همچنین ارزیابی کارکنان هم دقیق و عالمانه باشد تا منجر به تعالی شود.
در ادامه سید رضا موسوی تاکامی، مدیر بهره برداری شرکت گاز مازندران عنوان کرد: تشکیل کمیته بهره وری نیاز همه ادارات گازرسانی بوده و لازم است با نگاه ارتقاء بهره وری، بتوانیم از طریق مصرف بهینه منابع موجود، این هدف را محقق نماییم.
ارسال دیدگاه
عناوین این صفحه
-
تخصیص ۲۵۰ هزار میلیارد ریال به ابرپروژه راه آهن لرستان
-
تولید بیش از 12 میلیارد کیلوواتساعت انرژی در نیروگاه بندرعباس
-
افزایش ظرفیت مخازن آب شرب تبریز به ۶۰۰ هزار متر مکعب
-
پروژه های هوشمندسازی شهر نظرآباد به بهره برداری رسید
-
بهره برداری از 10 طرح آب و فاضلاب شهری و روستایی در هفته دولت
-
روح فرهنگ بهبود بهره وری باید در کالبد سازمان دمیده شود
-
پروژه تامین آب آشامیدنی مجتمع صوغان شهرستان ارزوئیه به بهره برداری رسید
-
عملیات اجرایی ۲ پروژه فاضلاب شرکت آبفا استان بوشهر آغاز شد
-
بیش از ۲۴٠٠ نفر در عنبرآباد از نعمت آب شرب پایدار بهره مند شدند
اخبار روز
-
ضرورت پژوهش های گسترده در توریسم دریایی کشور
-
حضور چشمگیر گردشگران عرب در سواحل گیلان
-
حفاظت از ژئوپارک قشم همزمان با توسعه گردشگری جزیره
-
تثبیت جایگاه ملی جشنواره آیینی «چارو بهده-مهرگان» در تقویم رویدادهای گردشگری ایران
-
انسداد تنگه هرمز، امنیت انرژی کل سیاره زمین را تهدید میکند
-
اجاره هر کانتینر معادل قیمت یک خودرو! در بازار جهانی کشتیرانی چه خبر است؟
-
انتقال بیش از ۸۷۰۰ نفر از حجاج با ۷۴ سورتی پرواز
-
منطقه آزاد چابهار در مسیر تبدیل شدن به هاب فرآوری و بستهبندی برنج کشور
-
هر روستا یک بومگردی و یک کارگاه صنایعدستی
-
بررسی روند اجرای پروژههای زیرساختی و عملیات بندری و روند لایروبی اروند
-
جایگزینی بنادر جنوبی در گرو توسعه جدی کریدورها
-
ناوگان پنجم دریایی آمریکا زیر آتش سپاه پاسداران
-
تحلیل زیان روزانه ۲۲ میلیون دلاری بندر جبلعلی
-
مناطق آزاد عمان روی مدار رونق
-
«سرآمد» در ایستگاه ۲ هزار و ۵۰۰
-
واکاوی جایگاه راهبردی سیستان و بلوچستان در حوزه شیلات
-
جایگزینی بنادرشمال در گرو همافزایی وزارت خارجه،راه،اقتصاد وصمت
-
حفاظت از دریای خزر؛ اولویت سازمان محیط زیست است
-
مطالبات ۱۴ ساله مردم در حوزه کمربندی در مسیر تحقق قرار گرفت
-
گرانی نان و اقلام خوراکی غیرقابل قبول است



