سنگ تمام شرکت گاز استان کرمانشاه  برای زوار اربعین


کرمانشاه - مهسا باغفلکی خبرنگار اقتصاد سرآمد - ناصر حسینی سرپرست شرکت گاز استان در خصوص اقدامات شرکت گاز استان در ایام اربعین امسال اظهار داشت: به لطف خداوند و  با عنایت ائمه اطهار امسال شرکت گاز استان توفیق پیدا کرد به مدت ۱۷ روز موکب سیدالشهداء را در شهر قصرشیرین برای نوکری به زوار اباعبدالله برپا کند.وی با بیان  اینکه تمام توان خود را به کار بستیم تا برای زوار اربعین سنگ تمام بگذاریم،  ابراز داشت: جهت برپایی این موکب ۴۰۰۰ متر مربع فضا تسطیح، آماده سازی و حصار کشی گشت و یک آشپزخانه به مساحت۴۰۰ متر مربع ایجاد شد.
در این محوطه یک موکب به مساحت ۵۰۰ متر مربع شامل دو محل اسکان برادران و خواهران با ظرفیت ۳۰۰ نفر،  یک سالن غذاخوری و  یک مرکز بهداری با فضاسازی و تزئینات مناسب ایام   ایجاد شد که به صورت شبانه روزی پذیرای زائرین عزیز بود.
سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه بیان کرد: بیش از ۱۰۰۰ نفز از زوار اربعین از درمانگاه موکب سیدالشهداء در ایام اربعین خدمات درمانی و دارو دریافت کردند.
حسینی گفت: از دیگر اقدامات ما تهیه و استقرار وسایل سرمایشی  جهت رفاه حال زوار، استقرار چهار چشمه توالت سیار و ساخت وضوخانه و سایر امکانات لازم بود.سرپرست شرکت گاز استان اعلام کرد:روزانه در سه وعده صبحانه،نهار و شام و در هر وعده ۳۰۰۰ پرس غذا توزیع شد، همچنین با توجه به گرمای شدید هوا روزانه بیش از ۵۰۰۰ بطری آب معدنی خنک در اختیار زوار قرار گرفت و ۲۰۰۰ میان وعده شامل میوه و شیرینی در این مدت بین  زوار توزیع گردید.
وی اقداماتی همچون توزیع ۲۰۰۰ بسته فرهنگی، تبلیغات محیطی، تهیه اخبار و کلیپ های مناسبتی و انتشار در رسانه ها و فضای مجازی،  برگزاری مسابقات عکس، نقاشی و خاطره نویسی، برگزاری مراسم نوحه خوانی و سینه زنی  با حضور کارکنان شرکت گاز استان و کارکنان وزارت نفت و سایر زوار را بخشی از فعالیت های فرهنگی صورت گرفته در موکب سیدالشهداء شرکت گاز استان کرمانشاه عنوان کرد.
حسینی در ادامه گفت: ایجاد زائرسرا با ظرفیت بیش از ۱۰۰ نفر در شهر کرمانشاه و شهرهای مسیر  و نیز  اجاره یک هتل در شهر قصرشیرین جهت اسکان رایگان کارکنان وزارت نفت با ظرفیت ۶٠ نفر در شبانه روز از دیگر اقدامات شاخص شرکت گاز  در این ایام
 بود.
سنگ تمام شرکت گاز استان کرمانشاه  برای زوار اربعین
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه