صنایع دریایی ایران در گرو پوست اندازی است

آغاز فعالیت های منسجم  انجمن مهندسی دریایی ایران


اعضای هیات مدیره انجمن مهندسی دریایی ایران ضمن اعلام آغاز فعالیت های منسجم انجمن، از کلیه شرکت ها، سازمان‌ها، ارگان ها، دانشگاه های دریایی کشور و همچنین از فعالین و نخبگان جامعه دریایی کشور دعوت به مشارکت کردند.
 به گزارش اقتصادسرآمد، روابط عمومی انجمن مهندسی دریایی ایران طی اطلاعیه ای در سایت رسمی خود اعلام کرد: اعضای هیات مدیره انجمن مهندسی دریایی ایران نامه ای به رؤسای کلیه شرکت ها، سازمان ها، ارگان ها و دانشگاه های دریایی کشور با موضوع آغاز فعالیت های منسجم انجمن مهندسی دریایی ایران ارسال کردند. متن این نامه بدین شرح است:
ریاست محترم کلیه شرکت ها، سازمان ها، ارگان ها، دانشگاه های دریایی کشور
موضوع: آغاز فعالیت های منسجم انجمن مهندسی دریایی ایران
بـا سلام
خداوندمنان را شاکریم که مورد اعتماد جامعه دریایی ایران قرار گرفته ایم و افتخار خدمت گذاری به این بخش بر دوش ما قرار گرفته است.
امیدواریم با استعانت از خداوند متعال و حمایتهای اعضای محترم حقیقی و حقوقی انجمن مهندسی دریایی ایران، بتوانیم قدمهای موثری در راستای توسعه بینش عمومی جامعه نسبت به دریا و پتانسیل های اقتصاد دریامحور و استفاده از تمامی ظرفیتهای دریایی کشور برداریم.
در این راستا، دست فعالین و نخبگان جامعه دریایی کشور را به گرمی می فشاریم و پذیرای نظرات شما در انجمن مهندسی دریایی ایران هستیم.
پیش تر در روزنامه دریایی اقتصادسرآمد گفتیم و دوباره تاکید می کنیم: توسعه صنایع دریایی ایران در گرو پوست اندازی این صنعت است. اعضای انجمن که اغلب فرهیخته و با انگیزه هستند، بادبان‌های کشتی انجمن مهندسی ایران را به احتزاز در آورند و با شهامت به دل اقیانوس اندیشه و کار بزنند. اوراق کردن این کشتی، زیبنده هیچ‌یک از اعضا نیست؛ بلکه بازسازی و بهسازی آن، خاطره شیرین برای یک انسان حرفه‌ای است؛ نه تخریب و بی‌تفاوتی. 
آغاز فعالیت های منسجم  انجمن مهندسی دریایی ایران
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه