خروش مردم ایران در حمایت از پیروزی فلسطین

میدان فلسطین تهران، میزبان اقشار مختلف مردمی

در واکنش به خبر غرورآفرین عملیات موفقیت‌آمیز گروه‌های مقاومت در سرزمین‌های اشغالی شور و شعف وصف نیافتنی مردم ایران را فراگرفت. مردم مناطق و شهرهای مختلف ایران اسلامی به صورت خودجوش شنبه شب با حضور در میادین و خیابان‌های اصلی پیروزی جبهه مقاومت و رزمندگان فلسطین در مقابل رژیم کودک کش صهیونیسم را جشن گرفتند. در همین راستا مردم با راه اندازی کاروان خودرویی و موتوری حمایت خود را از مردم فلسطین و آرمان‌های قدس شریف و عملیات طوفان الاقصی برای اخراج رژیم صهیونیستی از منطقه اعلام کردند.
مداحی و رجزخوانی، پخش نماهنگ و سرودخوانی، نورافشانی، شعار علیه استکبار و صهیونیسم، قرائت بیانیه دانشجویی، پخش شیرینی و شربت به شکرانه این پیروزی بی‌سابقه از جمله برنامه‌های این مراسم ها بود.
مرد و زن و پیر و جوان با مشت‌های گره کرده شعار «مرگ بر اسرائیل» را این بار از اعماق وجود و با شادی از سر دادند و در کنار پرچم‌های رنگی فلسطین و ایران، حمایت و شادی خود را از مردم فلسطین فریاد زدند.
شادی و شور و شعف با برنامه‌های شاد از جمله آتش‌بازی و نورافشانی همراه شده بود و مردم در رقص پرچم‌های فلسطین و ایران بازهم شعار مرگ بر اسرائیل و حامیان آن را سر می‌دادند.

اجتماع مردم تهران در حمایت از عملیات پیروزمندانه فلسطینیان
اجتماع مردمی «راهیان قدس» در حمایت از عملیات پیروزمندانه امروز رزماندگان مقاومت فلسطینی که علیه رژیم صهیونیستی آغاز شد و موجب تلفات سنگینی از این رژیم شد، در میدان فلسطین تهران برگزار شد که اقشار مختلف مردم، دانشجویان، طلاب و مسئولان در این اجتماع حضور 
داشتند.
همچنین قشری از این مردم مسرور در ادامه جشن خود مقابل سفارت فلسطین در تهران تجمع کردند و ابراز شادی خود را اعلام کردند.
میدان فلسطین تهران، میزبان اقشار مختلف مردمی
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه