سرعت اجرای تقاطع شریعتی خرم‌ آباد الگویی از همراهی مردم و مسئولان است


 خرم آباد- سبحان حبیبی، خبرنگار اقتصادسرآمد-  استاندار لرستان گفت: روند سریع تکمیل پروژه تقاطع غیر همسطح شریعتی (شهدای جاویدالاثر) خرم آباد الگویی از همدلی و همراهی مسوولان و مردم است. 
به گزارش روابط عمومی اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، فرهاد زیویار در حاشیه بازدید از پروژه تقاطع غیر همسطح شریعتی (شهیدان جاوید الاثر) خرم آباد، عنوان کرد: پیشرفت ۵۰ درصدی این پروژه بعد از گذشت چهار ماه نشان از همدلی و همراهی کسبه ، مردم خرم آباد، شهردار و اعضای شورای شهر و پرسنل قرارگاه خاتم الانبیا برای تکمیل هرچه سریعتر آن دارد.
وی ادامه داد: این پروژه در قرارداد ابتدایی برای ۱۸ ماه پیش بینی شده بود که با همدلی و عزم جهادی برای تکمیل آن می تواند زودتر از تعهد به بهره برداری برسد.
استاندار تصریح کرد: تکمیل سریعتر و زودتر از تعهد قبلی این پروژه الگویی بارز از حرکت جهادی همدلی و همکاری مسئولین و مردم خواهد بود.
زیویار با اشاره به حضور ۹۹ درصدی کارکنان بومی در روند ساخت این پروژه ابراز داشت: امروز جلسه خوبی در حاشیه بازدید داشتیم که توافقات خوبی بویژه در مورد حمایت مالی از روند سریع اجرای پروژه انجام شد.
 تقاطع غیر همسطح شریعتی ( شهدای جاوید الاثر خرم آباد ۳۷۰ متر طول روگذر داشته و برای اجرای آن ۲۴ شمع ۱۰ متری و ۳۲ تیر فلزی بکار می رود .اعتبار ۱۰۰ درصدی تقاطع از محل ردیف های جاری شهرداری تامین خواهد شد که در این راستا تاکنون مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه شده و یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال برای بهره برداری کامل از این طرح عمرانی 
نیاز است.
سرعت اجرای تقاطع شریعتی خرم‌ آباد الگویی از همراهی مردم و مسئولان است
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه