انجام ۲۶۰ کیلومتر باند عملیات برف‌روبی  در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه

مدیرکل راهداری و حمل و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به بارش برف و باران در استان گفت: ۲۶۰ کیلومترباند عملیات برف‌روبی در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه انجام گرفته است.
به گزارش اقتصادسرآمد، فریبرز کرمی اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت، گذشته ۵۶ دستگاه ماشین آلات راهداری با ۷۸ نیروی راهداری نسبت به خدمات رسانی در جاده‌های استان همزمان با بارش برف و باران اقدام کردند.
وی افزود: با توجه به اینکه در مناطق کوهستانی و سردسیر استان به دنبال کاهش دما، بارش برف نیز به وقوع پیوسته ۲۶۰ کیلومترباند عملیات برف‌روبی انجام گرفته است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد گفت: همچنین در محورهای مواصلاتی و مناطق سردسیر، ۵۰ تن شن و نمک جهت جلوگیری از یخ‌زدگی جاده‌ها استفاده شده است.
کرمی با بیان اینکه، بارش‌ها موجب ریزش سنگ در برخی جاده‌ها شده است گفت: ۳۵ مقطع و ۵۷ مرتبه ریزش برداری توسط راهداران انجام شده است.
وی تاکید کرد: تمام جاده‌های اصلی استان کرمانشاه باز بوده و مشکلی در تردد خودروها وجود ندارد.
فریبرز کرمی در پایان با اعلام سامانه تلفنی ۱۴۱ راهداری که در لحظه وضعیت راه‌ها را به اطلاع می‌رساند، گفت: لازم است کاربران جاده ای قبل از ورود به هر محوری وضعیت آن مسیر را از نظر ترافیکی و شرایط جوی بررسی کنند.
انجام ۲۶۰ کیلومتر باند عملیات برف‌روبی  در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه