رستمی به عنوان مشاور در ایمیدرو به خوبی عمل کرده است


اراک – غلامی خبرنگار اقتصادسرآمد- محمد حسن آصفری نماینده اراک،خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت:علی رستمی به عنوان مشاور در ایمیدرو به خوبی عمل کرده و زمانی هم که عهده دار مدیریت شرکت املاح معدنی ایران بود توانست در این مجموعه اتفاقات خوبی را رقم بزند.
آصفری افزود:البته یکسری مسائل درمورد ایمیدرو وجود دارد که باید پیگیری اساسی شود و امیدواریم این مجموعه که بسیار توان زیادی دارد بتواند در امور با مشاوره های درست ،قابل قبول عمل کند.
وی ادامه داد:متاسفانه شاهد بوده ایم در ادوار مختلف بعضی از مدیران توانایی اداره یک نانوایی هم ندارند اما عهده دار مسئولیت شده اند که نتیجه آن این بود که ضربه های مهلکی را بر پیکره آن مجموعه وارد کرده اند.
آصفری همچنین با اشاره به شهر اراک، بیان داشت:یکی از ضعفها این است که هیئت مدیره بیشتر شرکتهای دولتی و نیمه دولتی غیربومی میباشند و فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی باید به این مهم ورود جدی کند.
نماینده اراک،خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:در خصوص بخشهای اراک، ساروق و معصومیه کاستیهای زیادی وجود دارد و امیرهادی فرماندار اراک و سایر مسئولین میبایست خیلی بیشتر از اینها به دنبال اعتبارات و رفع این کاستیها بروند.
رستمی به عنوان مشاور در ایمیدرو به خوبی عمل کرده است
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه