۳۰۰ مسجد مازندران آماده برگزاری مراسم معنوی اعتکاف


مازندران -سهیلا مرآتی  خبرنگار اقتصادسرآمد- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران: آیین معنوی اعتکاف امسال در ۳۰۰ مسجد و مکان مذهبی استان برگزار می‌شود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران با اشاره به نزدیک بودن به ایام برپایی اعتکاف، آن را فرصت مغتنمی برای ایجاد نشاط معنوی در جامعه دانست و گفت: زمینه‌های برگزاری اعتکاف نسبت به سال‌های قبل بیشتر است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران از برگزاری اعتکاف ۱۳ ، ۱۴ و ۱۵ رجب در ۳۰۰ مسجد و مکان مذهبی استان خبر داد و گفت: تمامی شرایط برای میزبانی از شهروندان و مومنان در اماکن مذهبی استان آماده است.
او گفت: مناجات و ادعیه‌های سفارش شده در کتب معتبر از جمله صحیفه سجادیه و مفاتیح الجنان مملو از امید به زندگی و برگشت به اصالت وجودی انسان است که برای حیات طیبه و رسیدن به آرامش حقیقی برای بشر ترسیم شده و اعتکاف فرصتی برای دست‌یابی به این آرامش است.
حجت‌الاسلام حیدری‌ جناسمی برگزاری محافل انس با قرآن کریم، ختم قرآن کریم و صلوات و اعمال ام داوود را از جمله برنامه‌های این اداره کل در اعتکاف عنوان کرد.
۳۰۰ مسجد مازندران آماده برگزاری مراسم معنوی اعتکاف
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه