حمل رایگان ۱۴ هزار تن کالا به خارگ توسط شرکت پایانه‌های نفتی ایران

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: امسال این شرکت از مبدا بوشهر و گناوه اقدام به حمل رایگان ۱۴ هزار تن کالا و تجهیزات مورد نیاز ساکنین جزیره خارگ کرده است.
به گزارش اقتصادسرآمد، عباس غریبی در بررسی فعالیت‌های مدیریت تدارکات و امور کالا شرکت پایانه‌های نفتی در بندر بوشهر اظهار کرد: این کالاها شامل دارو و تجهیزات پزشکی، آرد و مواد غذایی، مصالح ساختمانی، اثاثیه منزل، شن و ماسه، تجهیزات پشتیبانی بخش‌های مختلف نظامی مستقر در جزیره بوده است.
وی افزود: انتقال رایگان کالاها و مایحتاج عمومی به جزیره خارگ از جمله اقدامات این شرکت در راستای توجه به مسئولیت‌های اجتماعی مناطق پیرامونی است.
مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران تصریح کرد: این شرکت به نمایندگی از وزارت نفت توجه ویژه ای به ساکنین جزیره خارگ، ادارات دولتی مستقر در این جزیره و پیمانکاران شرکت های مستقر دارد.
غریبی ادامه داد: با توجه به تاکید وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، تعامل دوسویه صنعت نفت و جامعه پیرامونی شکل گرفته و خود را موظف به خدمت به مردم خارگ می دانیم.
وی بیان کرد: برای رفاه ساکنین جزیره خارگ برای تردد به بوشهر و گناوه، ۲ شناور استقرار کرده ایم و در حال پیگیری برای خریداری آمبولانس دریایی برای انتقال بیماران از خارگ به بوشهر هستیم.
حمل رایگان ۱۴ هزار تن کالا به خارگ توسط شرکت پایانه‌های نفتی ایران
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه