۱۰ هزار روستا آبرسانی می شود


معاون مالی، حقوقی و مجلس وزیر نیرو با اشاره به طرح جهاد آبرسانی به عنوان بزرگترین پروژه کشور، گفت: کل بسیج وزرات نیرو پشتیبان این اقدام بوده است و در این طرح جهادی برای۱۰ هزار روستا و محرومان آبرسانی تعریف شده است که تاکنون ۳ هزار و ۵۰۰روستا با کمک خیران و قرارگاه امام حسن و وزارت نیرو با یک مدیریت واحد آبرسانی شده است.
به گزارش اقتصادسرآمد، احمد حیدری در مراسم تودیع و معارفه فرمانده مرکز بسیج وزارت نیرو که با حضور سردار فضل‌الله کفیل، رئیس سازمان بسیج ادارات کشور و مجتبی اصغری، رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن برگزارشد، ضمن گرامیداشت شهدای انقلاب اسلامی، امنیت و مقاومت  و سردار حاج قاسم سلیمانی و امام راحل گفت: شبکه بسیج وزارت نیرو از انسان‌های مؤمن و ولائی تشکیل شده است. بسیج ما به برکت عنایت امام خمینی(ره) و درایت‌های مقام معظم رهبری امروز در سراسر دنیا پا برجا است و برگرفته از الگوی شاخصی است که حضرت‌امیرالمؤمنین (ع) به عنوان الگوی تمامی بسیجیان هستند.وی بسیج را به عنوان شاکله دولت اسلامی معرفی و تصریح کرد: ولایتمداری، تعهد، تخصص،زمانشناسی و بصرت،از خودگذشتگی، ایثار، آگاه بودن به مسائل روز و دشمن‌شناسی. نفوذ ناپذیری در مقابل استکبار و نرم خویی و خدمت‌گزاری در مقابل مردم از خصوصیت بسیجی است.
وی با بیان اینکه کار خدمات‌رسانی فنی و مهندسی به مردم در صنعت آب و برق به عنوان یکی از کار‌های بزرگ وزرات نیرو است، ادامه داد: لازمه اشتغال، رشدتولید، جلوگیری از خام فروشی و استفاده از ظرفیت‌های کشور نیاز به دو عنصر آب و برق دارد و بدون این دو عنصر هیچ صنعتی شکل نمی‌گیرد و اقتصاد رونق پیدا نمی‌کند.
وی افزود: فعالیت ۱۸۰هزار نیرو و حضور پررنگ بسیجیان که طی دو سال اخیر  با روحیه بسیجی و جهادی روی کار آمدند باعث شد مشکلات صنعت آب و برق حل و رضایتمندی در مردم ایجاد شود. این درحالی بود که در سال ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰با خاموشی‌ها مشکلاتی در آسایش مردم و صنعت و اشتغال ایجاد شده بود.
۱۰ هزار روستا آبرسانی می شود
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه