مدیرکل راهداری استان ایلام عنوان کرد:

افزایش ۴۰ درصدی تردد در مرز مهران

 ایلام- حسن بیگی خبرنگار اقتصادسرآمد- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام از افزایش ۴۰ درصدی تردد در مرز مهران در یازده ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
سید زاهدین چشمه خاور با بیان این مطلب گفت: در ۱۱ماهه امسال تردد مسافر از پایانه مرزی شهید سلیمانی(مرز مهران) نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۰ درصد افزایش داشته است.
 وی با بیان اینکه هفت میلیون و ۴۴۰ هزار و ۵۰۲ نفر مسافر ایرانی و خارجی در یازده‌ماهه امسال از مرز بین‌المللی مهران تردد داشته‌اند، اظهار داشت: این تردد در مدت مشابه سال قبل با پنج میلیون و ۳۰۲ هزار و ۳۱۵ نفر تردد ۴۰ درصد افزایش داشته است.
 مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان ایلام با اشاره به تردد مسافران ایرانی در این بازه زمانی، افزود: مسافران ورودی مرز مهران سه میلیون و ۲۸۵ هزار و ۷۲۶ نفر و خروجی‌ها از این مرز نیز سه میلیون و ۱۱۴ هزار و ۷۲۶ نفر بوده است.
 چشمه خاور به ورود و خروج اتباع خارجی نیز اشاره داشت و خاطرنشان ساخت: همچنین در این مدت یک میلیون و ۴۰ هزار و ۵۷۶ نفر اتباع خارجی از طریق مرز مهران تردد کرده‌اند که از این تعداد ۶۰۵ هزار و ۹۲۴ نفر به کشور ورود و ۴۳۴ هزار و ۶۵۲ نفر نیز از مرز مهران خارج شده‌اند.
افزایش ۴۰ درصدی تردد در مرز مهران
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه