معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر

سرمایه‌گذاری ۹۴ هزار میلیارد ریالی صنعتی در بوشهر

بوشهر- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر گفت: ۹۴ هزار میلیارد ریال در دولت سیزدهم در واحدهای صنعتی و تولیدی این استان سرمایه‌گذاری و پروانه بهره‌برداری صادر شد.به گزارش اقتصادسرآمد،  علی باستین به ایرنا اظهار کرد: در این مدت ۱۷۰ واحد تولیدی و صنعتی راکد استان بوشهر احیا شد.وی یادآور شد: بازگشت این تعداد واحد تولیدی به چرخه فعالیت سبب اشتغال قابل توجهی شده است.باستین افزود: همچنین ۹۸۰ واحد از سه هزار واحد تولیدی استان بوشهر از ۲۰ تا ۱۰۰ درصد افزایش ظرفیت پیدا کرده اند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر تصریح کرد: در سفر دوم دولت سیزدهم و با تاکید رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی، ۲۰۰ هزار میلیارد ریال برای حمایت از واحدهای تولیدی اعتبار مصوب شد که تاکنون ۵۰ هزار میلیارد ریال از این مصوبه تخصیص و پرداخت شده است.
باستین ادامه داد: برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی، بر برگزاری با کیفیت جلسات منظم کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید پافشاری کرده، به گونه ای که ۹۵ درصد از مصوبات ۱۷۰ جلسه تشکیل شده عملیاتی شد.
وی بیان کرد: این نوع کارکرد سبب شد جایگاه استان بوشهر از رتبه ۲۷ کشوری در بخش احیا واحدهای تولیدی راکد در ابتدای دولت سیزدهم به جایگاه دوم کشور در سال جاری ارتقا یابد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر گفت: افزایش فعالیت ها در شهرک ها اقتصادی استان، نشان از اطمینانی است که سرمایه گذاران به این دولت دارند.باستین یادآور شد: ۴۲ هزار میلیارد ریال برای فراهم کردن رونق اقتصادی و بازرگانی در زمینه توسعه زیرساخت های بندری در این استان همزمان با دولت سیزدهم هزینه شده است.وی افزود: در این مدت ۷۰۰ هکتار اراضی جدید به محدوده شهرک‌های صنعتی استان بوشهر افزوده شد .
باستین با اشاره به آغاز ساخت هشت ناحیه صنعتی روستایی در استان بوشهر اضافه کرد: بدلیل راکد بودن ۱۳۱ هکتار اراضی واگذار شده در شهرک‌های صنعتی استان بوشهر پس گرفته شد و به سرمایه‌گذاران دیگر واگذار می‌شود.
سرمایه‌گذاری ۹۴ هزار میلیارد ریالی صنعتی در بوشهر
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه