دستگیری دوباند سازمان یافته فروش  سلاح غیرمجاز در استان البرز

 البرز- عینی خبرنگار اقتصادسرآمد-فرمانده انتظامی البرز از اجراي يازدهمين مرحله طرح هاي ارتقاء ‏امنيت اجتماعي و دستگيري 30 نفر از اراذل و‎ ‎اوباش سطح دار در استان خبر داد.‏ 
 سردار حميد هداوند گفت:اين طرح با هدف دستگيري اراذل و اوباش به مدت 72 ساعت در سطح استان برگزار شد که هدف اصلي از اجراي طرح هاي عملياتي، بهبود خدمات انتظامي ، کنترل جرائم، برخورد با اراذل و اوباش و در مجموع افزايش احساس امنيت در جامعه و کسب رضايت مندي مردم شريف استان البرز است . 
وي افزد: در اجراي اين طرح ، دو باند سازمان يافته که اقدام به خريد و فروش سلاح غير مجاز مي نمودند شناسايي و دستگير شدند و تعداد 9 قبضه سلاح کلت کمري جنگي و تعداد 35 قبضه سلاح شکاري از متهمان کشف و ضبط شد. 
اين مقام ارشد انتظامي با اشاره به دستگيري 30 نفر از اراذل و اوباش سطح دار در استان گفت : تعداد تعداد 1300 عدد انواع فشنگ جنگي و 10 قبضه سلاح سرد از اين افراد شرور کشف شده است. سردار هداوند در پايان با توصيه به شهروندان گفت:نسبت به محيط پيرامون خودشان حساس باشند و مسائل مربوط به کشف سلاح و اراذل و اوباش را در اسرع وقت از طريق شماره تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.
دستگیری دوباند سازمان یافته فروش  سلاح غیرمجاز در استان البرز
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه