در امارات متحده عربی به تولید رسید ویلاهای شناور برای گشت‌وگذار در دریا

دبی، که به خاطر زندگی لوکس فوق‌العاده‌اش شهرت دارد، قصد دارد شگفتی دیگری ارائه دهد ویلاهای متحرک یا شناور که در آب‌های آبی‌زیبای خلیج خواهند خرامید.برای ساخت این ویلاهای شناور که از نظر انعطاف‌پذیری شبیه قایق‌خانه هستند، تا ۴۸ وسیله آبی توسط یک گروه ساخت‌وساز دریایی تغییرکاربری داده شده‌اند. این ویلاها به طور کامل در امارات تولید خواهند شد.
یک ویلای دو خوابه ۲۹ میلیون درهم می آید. قیمت یک ویلای سه‌خوابه ۳۲ میلیون درهم و یک ویلای چهارخوابه ۴۶ میلیون درهم است.هشت ویلا از مجموع چهل‌وهشت ویلا در حال حاضر در مراحل پایانی تکمیل هستند.کلودیا گومز، مدیر بازرگانی گروه El Bahrawy، گفت: «نپتون، اولین ویلای شناور و متحرک، بخشی از پروژه استراحتگاه قصر شناور کمپینسکی است. این طرح دارای یک هتل شناور است که توسط ۴۸ ویلا سیار لوکس احاطه شده است... ویلاهای شناور زیادی وجود دارد، به عنوان مثال در مالدیو، اما همه آنها لنگر انداخته و ساکن هستند.هزینه اجاره آنها از شبی ۵۰ هزار درهم شروع می‌شود.
مالکان چگونه از این ویلا-کشتی‌ها استفاده می‌کنند؟
گومز گفت وقتی مشتری تصمیم می گیرد ویلا بخرد، دو راه دارد. پس از خرید، آنها می‌توانند به کمپینسکی اجازه دهند تا ویلا را مدیریت کند و اجاره دهد و از درآمد اجاره بهره‌مند شوند، یا می‌توانند آن را برای استفاده شخصی نگه دارند.اگر تحت مدیریت هتل باشد، خدمه آموزش‌دیده در مهمان‌نوازی مشغول به کار خواهند بود. اگر برای استفاده خصوصی است، ما همچنین می‌توانیم تا شش نفر خدمه برای نگهداری ویلا ارائه دهیم یا مالک می‌تواند از خدمه خود استفاده کند. بسیاری از مالکان در حال حاضر یک قایق تفریحی با کاپیتان و خدمه دارند که می‌توانند این ویلا را به تنهایی مدیریت کنند.با این حال، اگر مالک صلاحیت کشتیرانی با کشتی با این اندازه را داشته باشد، می‌تواند به تنهایی این کار را انجام دهد. او افزود: «ما می‌توانیم به آنها کمک کنیم تا ابزار و جزئیات کار با چنین کشتی منحصربه‌فردی را یاد بگیرند.»محدوده سرعت کروز بین ۶ تا ۸ گره، با حداکثر سرعت ۱۲ گره در ساعت است.گومز گفت که یک سفر رفت و برگشت به برج العرب معمولاً دو ساعت طول می‌کشد، در حالی که سفر یک‌طرفه به ابوظبی ۱۲ ساعت طول می‌کشد./ایرانیان امارات
 در امارات متحده عربی به تولید رسید ویلاهای شناور برای گشت‌وگذار در دریا
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه