تعداد نجات یافتگان از غرق شدگی  در خزر به ۲۶۰ نفر رسید


معاون ستاد ساماندهی سواحل و دریای استانداری مازندران گفت: با اتمام تعطیلات اخیر که ورود تعداد زیادی گردشگر به سواحل استان مازندران را به دنبال داشت، تعداد نجات یافتگان از غرق شدگی در آب‌های دریای خزر توسط ناجیان غریق استقرار یافته در نوار ساحلی به ۲۶۰ نفر رسید.
به گزارش اقتصادسرآمد، فضل الله  به مانا اظهار داشت: با اتمام تعطیلات اخیر که ورود تعداد زیادی گردشگر به سواحل استان مازندران را به دنبال داشت، تعداد نجات یافتگان از غرق شدگی در آب‌های دریای خزر توسط ناجیان غریق استقرار یافته در نوار ساحلی به ۲۶۰ نفر رسید.
معاون ستاد ساماندهی سواحل و دریای استانداری مازندران، خاطرنشان ساخت: بر‌اساس آمار منتشره، از مجموع ۲۶۰ نفر نجات یافته، ۱۸۶ نفر آقا و ۷۴ نفر خانم بوده اند.
وی ادامه داد: این آمار در حالی است که سال گذشته در مدت مشابه ۴۶۰ نفر نجات یافته بودند که ۳۴۲ نفر آقا و ۱۱۸ نفر خانم بوده‌اند.
وی با اشاره به اینکه تمام نجات یافتگان در نقاط خطر آفرین دچار غرق شدگی شده بودند، گفت: بر‌اساس بررسی‌های کارشناسی صورت گرفته در نوار ساحلی استان مازندران، در حال حاضر ۵۵۰ نقطه به عنوان نقطه خطرآفرین برای شنای گردشگران شناسایی شده‌اند.این مقام مسئول در استان مازندران، همچنین در خصوص تعداد غرق شدگان از ابتدای خرداد ماه تا کنون در آب‌های استان گفت: در مدت زمان مذکور تنها غرق شدگی یک نفر گردشگر در محدوده آب‌های ساحلی بابلسر گزارش شده است.
کیقبادی با اشاره به استقرار ناجیان غریق در طول نوار ساحلی استان مازندران، تصریح کرد: این ناجیان از هشت صبح تا هشت شب در قالب چند شیفت به گردشگران خدمات رسانی می‌کنند.
این مقام مسئول در استانداری مازندران با تاکید بر اینکه تمام غرق شدگی‌ها خارج از طرح‌های ساماندهی دریا به وقوع پیوسته‌اند، اظهار داشت: امیدواریم مردم از ورود به مناطق خطر‌آفرین جهت شنا جلوگیری کنند و در این مدت وارد دریا نشوند.
تعداد نجات یافتگان از غرق شدگی  در خزر به ۲۶۰ نفر رسید
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه