رئیس شورای اسلامی شهر رشت: ۸۵ درصد فاز سوم تالاب عینک رشت لایروبی شد

گیلان – قاضی زاده خبرنگار اقتصادسرآمد- رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: فاز سوم تالاب عینک رشت شامل پهنه رصد خانه و مجموعه کوشیار گیلانی حدود ۸۵ درصد لایروبی شده است.
«محمد حسین واثق کارگرنیا» رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به وضعیت تالاب عینک رشت اظهار کرد:  فاز یک لایروبی تالاب عینک در محدوده پارک دانشجو به اتمام رسیده و اجرای لایروبی فاز دوم این محدوده نیز در دستور کار قرار دارد.
 وی با بیان اینکه فاز سوم تالاب عینک رشت حدود ۸۵ درصد لایروبی شده است، افزود: فاز سوم تالاب عینک رشت شامل پهنه رصد خانه و مجموعه کوشیار گیلانی ، حدودا  ۸۵ درصد لایروبی شده و هم اکنون چهار خودروی بیل به همراه پانزده کمپرسی در آن محدوده مشغول فعالیت هستند.
 رئیس شورای اسلامی شهر رشت به احداث کمربند سبز در تالاب عینک رشت اشاره کرد و گفت: قرار است حدود دوکیلومتر کمربند سبز در مجموعه تالاب عینک ایجاد شود که شامل رینگ پیاده روی، دوچرخه سواری، فضای سبز، سکوی ماهیگیری و ایستگاه پرنده نگاری و اسکله است.
 کارگرنیا با اشاره به احداث رستوران دریایی در تالاب عینک رشت بیان کرد: طرح احداث رستوران دریایی در تالاب عینک رشت  در دستور کار است و معاونت امور زیر بنایی شهرداری و سازمان سرمایه گذاری شهرداری رشت مسئولیت پیگیری آن را بر عهده دارد.
رئیس شورای اسلامی شهر رشت: ۸۵ درصد فاز سوم تالاب عینک رشت لایروبی شد
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه