تاجگردون در دیدار با مجمع سازندگان جزیره کیش:

مأموریت اقتصادی مناطق آزاد همواره دچار چالش است


رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: دبیرخانه مناطق آزاد باید به عنوان نهاد ناظر بر مناطق آزاد فعالیت کند و ساختار به گونه‌ای باشد که اختیارات مناطق آزاد تقویت شود.
به گزارش اقتصادسرآمد، غلامرضا تاجگردون در دیدار با مجمع سازندگان جزیره کیش با اشاره به دوران درخشان مناطق آزاد در دوره مرحوم آیت الله هاشمی اظهار کرد: تعریف برنامه و مأموریت ملی برای مناطق آزاد را ضروری است.وی با تأکید بر اینکه ما همواره معتقد به تقویت مناطق آزاد هستیم، افزود: مناطق آزاد کشورمان در مأموریت اقتصادی خود همواره با چالش‌هایی روبه رو هستند که باید این چالش‌ها را کم رنگ کرد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد: دبیرخانه مناطق آزاد نباید به عنوان رئیس کل مناطق آزاد تلقی شود.تاجگردون خاطرنشان کرد: دبیرخانه مناطق آزاد باید به عنوان نهاد ناظر بر مناطق آزاد فعالیت کند و ساختار به گونه‌ای باشد که اختیارات مناطق آزاد تقویت شود.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اختیارات مناطق آزاد باید به گونه‌ای افزایش یابد که هیات مدیره آنها به معنای واقعی خود دست یابند.
وی با دعوت از فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران جزیره کیش برای ایده پردازی جهت توسعه مناطق آزاد، بیان کرد: از تمامی کسانی که برای فارغ آمدن به مشکلات کشور شبانه روز تلاش می‌کنند و همد با بخش دولتی هستند، قدردانی می‌کنیم.
مأموریت اقتصادی مناطق آزاد همواره دچار چالش است
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه