مدیرکل بهزیستی استان:
فعالیت ۱۵۰ مرکز درمانی اعتیاد در سیستان و بلوچستان
گروه استان ها- سرگزی ، زاهدان - مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان گفت: بیش از ۱۵۰ مرکز ویژه درمانی اعتیاد در این استان وجود دارد و فعالیتهای مرتبط با اعتیاد را مدیریت میکنند.
به گزارش اقتصادسرآمد، عباسعلی اویسی در شورای ساماندهی معتادان، اظهار کرد: سازمان بهزیستی به عنوان متولی مدیریت آسیبهای اجتماعی در کشور، ساختارهای متعددی در راستای کنترل آسیبهای اجتماعی به ویژه اعتیاد به عنوان یک آسیب اجتماعی جدی را فراهم کرده است.
وی افزود: حدود ۵۰ مرکز ماده ۱۵ درمان اعتیاد و بیش از ۱۰۰ مرکز در حوزههای کاهش آسیب، توانمندسازی، صیانت و حوزههای مرتبط با اشتغال در زمینه مدیریت و درمان اعتیاد در سیستان و بلوچستان فعالیت دارند.
مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان ادامه داد: سازمان بهزیستی با این ظرفیت ایجاد شده در سراسر استان، علاوه بر درمان اعتیاد در خصوص ماندگاری در درمان و عدم بازگشت به چرخه اعتیاد برنامههای کنترلی را اجرا میکند.
مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه برنامههای شاخصی در مراکز صیانت، توانمندسازی و مراکز مدیریت سازمان بهزیستی سیستان و بلوچستان اجرا شده است، گفت: یکی از سرفصلهای جدی مراکز درمان، مراقبت و صیانت از بیماران بعد از درمان و سم زدایی است.
اویسی مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: اعتیاد به ویژه، اعتیاد به مواد صنعتی تخریب جدی در ساختارهای جسمی، روانشناختی و اجتماعی افراد ایجاد میکند و برای مدیریت معتادان متجاهر و پرخطر ساختارهای کاهش آسیب را در سراسر سیستان و بلوچستان ایجاد کردهایم.مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان بیان کرد: در این راستا مراکز کاهش آسیب، کانکسهای کنترل و مراکز مدیریت hiv جهت کاهش آسیبهای اعتیاد فعالیت میکند.
مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در مراکز بهزیستی و در بستر خانوادهها تعداد قابل توجهی از معتادان هستند و خانوادهها متعهد شدند که در جهت درمان این افراد با ارائه خدمات از جانب بهزیستی اقدام کنند.
به گزارش اقتصادسرآمد، عباسعلی اویسی در شورای ساماندهی معتادان، اظهار کرد: سازمان بهزیستی به عنوان متولی مدیریت آسیبهای اجتماعی در کشور، ساختارهای متعددی در راستای کنترل آسیبهای اجتماعی به ویژه اعتیاد به عنوان یک آسیب اجتماعی جدی را فراهم کرده است.
وی افزود: حدود ۵۰ مرکز ماده ۱۵ درمان اعتیاد و بیش از ۱۰۰ مرکز در حوزههای کاهش آسیب، توانمندسازی، صیانت و حوزههای مرتبط با اشتغال در زمینه مدیریت و درمان اعتیاد در سیستان و بلوچستان فعالیت دارند.
مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان ادامه داد: سازمان بهزیستی با این ظرفیت ایجاد شده در سراسر استان، علاوه بر درمان اعتیاد در خصوص ماندگاری در درمان و عدم بازگشت به چرخه اعتیاد برنامههای کنترلی را اجرا میکند.
مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه برنامههای شاخصی در مراکز صیانت، توانمندسازی و مراکز مدیریت سازمان بهزیستی سیستان و بلوچستان اجرا شده است، گفت: یکی از سرفصلهای جدی مراکز درمان، مراقبت و صیانت از بیماران بعد از درمان و سم زدایی است.
اویسی مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: اعتیاد به ویژه، اعتیاد به مواد صنعتی تخریب جدی در ساختارهای جسمی، روانشناختی و اجتماعی افراد ایجاد میکند و برای مدیریت معتادان متجاهر و پرخطر ساختارهای کاهش آسیب را در سراسر سیستان و بلوچستان ایجاد کردهایم.مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان بیان کرد: در این راستا مراکز کاهش آسیب، کانکسهای کنترل و مراکز مدیریت hiv جهت کاهش آسیبهای اعتیاد فعالیت میکند.
مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در مراکز بهزیستی و در بستر خانوادهها تعداد قابل توجهی از معتادان هستند و خانوادهها متعهد شدند که در جهت درمان این افراد با ارائه خدمات از جانب بهزیستی اقدام کنند.
ارسال دیدگاه
عناوین این صفحه
-
زیرساختهای نیروگاه نکا در معرض خطر
-
همراهی مردم در راستای مدیریت مصرف آب در شهر اراک امری ضروری ست
-
فعالیت ۱۵۰ مرکز درمانی اعتیاد در سیستان و بلوچستان
-
یزدیها امسال ۱۵ درصد کمتر برق مصرف کردند
-
تامین گاز نیروگاههای برق لرستان پایدارتر شد
-
رویکرد مسئولان پیگیری جدی مطالبات مردمی باشد
-
نشست بصیرت افزایی و روشنگری جهاد تبیین در اداره کل بهزیستی مازندران برگزار شد
-
برگزاری نمایشگاه بزرگ« 10 سال تراکنش ایران» با موضوع محوری آینده باهوش است
اخبار روز
-
رونق گردشگری کیش نیازمند راه اندازی پروازهای متعدد است
-
پیام سرپرست معاونت امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی به مناسب روز جهانی دریانورد
-
حمایت همه جانبه دستگاه قضایی از پروژه های راهبردی پالایشگاه نفت تهران
-
نصب بزرگترین سکوی نفتی خلیج فارس با تکیه بر دانش بومی
-
یک پورتال خدمات محور بر بستر سامان سوئیت
-
از خودرو تا کشتی؛ خودرانها قانونمند میشوند
-
از تربیت مدیران حرفهای تا ارتقای ظرفیت عملیاتی مهرآباد
-
با وجود آسیب به بیش از ۲ هزار منطقه، میانگین خاموشیها در دوران جنگ کمتر از ۵۰ دقیقه بود
-
ازسرگیری پروازهای ایران و امارات در هفته جاری
-
وقتی رقابت از تولید بیشتر به بهرهوری بیشتر تغییر میکند؛ درس مهم پروژه FRW نفت سپاهان
-
تبدیل مواد و انرژی که هدر میرفت به محصول قابل استفاده و ارزشمند
-
تفتان به ایستگاه گمرکی ریلی تجارت ایران و پاکستان تبدیل شد
-
بازدید مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از بندر بوشهر
-
ما بر تضمین ایمنی دریانوردان تمرکز داریم
-
«نبود تشکلهای صنفی قدرتمند» پیگیری مطالبات دریانوردان را دشوار کرده است
-
آیا ایران برای آینده دریانوردی خود برنامه دارد؟
-
دریانوردان در خط مقدم آتش
-
دریانوردان «رهبانان» توسعهی پساجنگ
-
روز جهانی دریانورد با شعار گرامی نمیشود
-
واکاوی چندوجهی بحران انسانی در عصر جدید دریانوردی



