معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق استان:
یزدیها امسال ۱۵ درصد کمتر برق مصرف کردند
گروه استان ها – دانشی ، یزد- معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق استان یزد ضمن بیان این که در استان با اجرای طرحهای مختلفی همچون استانداردسازی روشنایی، نصب کنتورهای هوشمند و برگزاری پویشهای مردمی، گامهای بلندی در جهت کاهش مصرف برق برداشته شده است، از کاهش ۱۵ درصدی مصرف برق نسبت به سال گذشته خبر داد.
به گزارش اقتصادسرآمد، محمد جواد جلیلی به ایسنا اظهار کرد: چاپ بنر و تبلیغات گسترده شهری در خصوص پویش ۲ درجه کمتر، استانداردسازی روشنایی بلوارها و خیابانهای اصلی معادل ۸ مگاوات و استانداردسازی روشنایی بین شهری معادل ۲.۲ مگاوات، از عوامل تاثیرگزار در کاهش مصرف برق استان است.
وی افزود: استانداردسازی روشنایی پارکها و میادین معادل ۰.۶ مگاوات، تعدیل روشنایی نامتعارف بخش تجاری و تابلوهای تبلیغاتی معادل ۰.۲ مگاوات و برگزاری مانور جمعآوری ریسههای روشنایی و حذف روشناییهای نامتعارف تجاری با حضور هشت گروه عملیاتی از دیگر اقدامات انجام شده، در این راستاست.این مسئول با اشاره به تنظیم کنتورهای هوشمند ادارات بر اساس دیماند مصرفی(مقدار مصرف مجاز برق در یک فاصله زمانی مشخص) جهت کاهش ۱۵ درصدی مصرف برق نسبت به دوره مشابه سال قبل، گفت: پایش رعایت مصرف انرژی ادارات همزمان با تغییر ساعت کاری از ساعت ۸ تا ۱۴ از دیگر اقدامات انجام شده است.وی ادامه داد: با تشکیل تیمهای بازرسی از ادارات، توامان مصرف گاز و برق و کنترل دمای ساختمانها و روشنایی محوطه ادارات جهت مدیریت مصرف برق انجام شده است.جلیلی ضمن بیان این که حدود ۱.۵ درصد مشترکین استان جزو مشترکین پرمصرف در فصل سرد سال هستند، تشریح کرد: معیار اصلی برای تشخیص مشترکین پرمصرف، الگوی مصرف تعریف شده براساس منطقهبندی اعلام توانیر است، مشترکینی که بالای ۲.۵ برابر الگوی مصرف باشند جزو مشترکین پرمصرف تلقی خواهند شد.به گفته وی، این الگو در فصل سرد سال ۲۰۰ کیلو وات ساعت در ماه است، لذا مشترکین با مصرف بیش از ۵۰۰ کیلو وات به عنوان مشترک پر مصرف محسوب میشوند که برای حدود ۱.۵ درصد مشترکین با مصرف بیش از الگو، اخطار پیامکی ارسال شده است.
به گزارش اقتصادسرآمد، محمد جواد جلیلی به ایسنا اظهار کرد: چاپ بنر و تبلیغات گسترده شهری در خصوص پویش ۲ درجه کمتر، استانداردسازی روشنایی بلوارها و خیابانهای اصلی معادل ۸ مگاوات و استانداردسازی روشنایی بین شهری معادل ۲.۲ مگاوات، از عوامل تاثیرگزار در کاهش مصرف برق استان است.
وی افزود: استانداردسازی روشنایی پارکها و میادین معادل ۰.۶ مگاوات، تعدیل روشنایی نامتعارف بخش تجاری و تابلوهای تبلیغاتی معادل ۰.۲ مگاوات و برگزاری مانور جمعآوری ریسههای روشنایی و حذف روشناییهای نامتعارف تجاری با حضور هشت گروه عملیاتی از دیگر اقدامات انجام شده، در این راستاست.این مسئول با اشاره به تنظیم کنتورهای هوشمند ادارات بر اساس دیماند مصرفی(مقدار مصرف مجاز برق در یک فاصله زمانی مشخص) جهت کاهش ۱۵ درصدی مصرف برق نسبت به دوره مشابه سال قبل، گفت: پایش رعایت مصرف انرژی ادارات همزمان با تغییر ساعت کاری از ساعت ۸ تا ۱۴ از دیگر اقدامات انجام شده است.وی ادامه داد: با تشکیل تیمهای بازرسی از ادارات، توامان مصرف گاز و برق و کنترل دمای ساختمانها و روشنایی محوطه ادارات جهت مدیریت مصرف برق انجام شده است.جلیلی ضمن بیان این که حدود ۱.۵ درصد مشترکین استان جزو مشترکین پرمصرف در فصل سرد سال هستند، تشریح کرد: معیار اصلی برای تشخیص مشترکین پرمصرف، الگوی مصرف تعریف شده براساس منطقهبندی اعلام توانیر است، مشترکینی که بالای ۲.۵ برابر الگوی مصرف باشند جزو مشترکین پرمصرف تلقی خواهند شد.به گفته وی، این الگو در فصل سرد سال ۲۰۰ کیلو وات ساعت در ماه است، لذا مشترکین با مصرف بیش از ۵۰۰ کیلو وات به عنوان مشترک پر مصرف محسوب میشوند که برای حدود ۱.۵ درصد مشترکین با مصرف بیش از الگو، اخطار پیامکی ارسال شده است.
ارسال دیدگاه
عناوین این صفحه
-
زیرساختهای نیروگاه نکا در معرض خطر
-
همراهی مردم در راستای مدیریت مصرف آب در شهر اراک امری ضروری ست
-
فعالیت ۱۵۰ مرکز درمانی اعتیاد در سیستان و بلوچستان
-
یزدیها امسال ۱۵ درصد کمتر برق مصرف کردند
-
تامین گاز نیروگاههای برق لرستان پایدارتر شد
-
رویکرد مسئولان پیگیری جدی مطالبات مردمی باشد
-
نشست بصیرت افزایی و روشنگری جهاد تبیین در اداره کل بهزیستی مازندران برگزار شد
-
برگزاری نمایشگاه بزرگ« 10 سال تراکنش ایران» با موضوع محوری آینده باهوش است
اخبار روز
-
رونق گردشگری کیش نیازمند راه اندازی پروازهای متعدد است
-
پیام سرپرست معاونت امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی به مناسب روز جهانی دریانورد
-
حمایت همه جانبه دستگاه قضایی از پروژه های راهبردی پالایشگاه نفت تهران
-
نصب بزرگترین سکوی نفتی خلیج فارس با تکیه بر دانش بومی
-
یک پورتال خدمات محور بر بستر سامان سوئیت
-
از خودرو تا کشتی؛ خودرانها قانونمند میشوند
-
از تربیت مدیران حرفهای تا ارتقای ظرفیت عملیاتی مهرآباد
-
با وجود آسیب به بیش از ۲ هزار منطقه، میانگین خاموشیها در دوران جنگ کمتر از ۵۰ دقیقه بود
-
ازسرگیری پروازهای ایران و امارات در هفته جاری
-
وقتی رقابت از تولید بیشتر به بهرهوری بیشتر تغییر میکند؛ درس مهم پروژه FRW نفت سپاهان
-
تبدیل مواد و انرژی که هدر میرفت به محصول قابل استفاده و ارزشمند
-
تفتان به ایستگاه گمرکی ریلی تجارت ایران و پاکستان تبدیل شد
-
بازدید مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از بندر بوشهر
-
ما بر تضمین ایمنی دریانوردان تمرکز داریم
-
«نبود تشکلهای صنفی قدرتمند» پیگیری مطالبات دریانوردان را دشوار کرده است
-
آیا ایران برای آینده دریانوردی خود برنامه دارد؟
-
دریانوردان در خط مقدم آتش
-
دریانوردان «رهبانان» توسعهی پساجنگ
-
روز جهانی دریانورد با شعار گرامی نمیشود
-
واکاوی چندوجهی بحران انسانی در عصر جدید دریانوردی



