به دنبال مصوبه دولت و شورای مناطق آزاد؛
دهکده لجستیکی در بندر امیرآباد ایجاد می شود
مدیر کل بنادر و دریانوردی امیرآباد با اشاره به مصوبه دولت و شورای مناطق آزاد مبنی بر ایجاد دهکده لجستیکی در بندر امیرآباد، اظهار کرد: با انجام بروکراسی اداری و استعلامات از مبادی ذیربط، اراضی تعیین شده در بانک زمین در مجاورت بندر امیرآباد به این دهکده اختصاص خواهد یافت که می تواند نقطه عطفی برای سرمایه گذاران در احداث صنایع تبدیلی و ارزش افزوده و همچنین ایجاد اشتغال پایدار باشد.
به گزارش اقتصادسرآمد، محمد علی موسی پور گرجی در جریان بازدید محمد حامدی رستمی، فرماندار جدید شهرستان بهشهر از بندر امیرآباد، با اشاره به اینکه یکی از مزیت های این بندر بهره مندی از راه آهن و راه های مواصلاتی متعدد به شهرستان های همجوار و مرکز استان است، افزود: در راستای مسئولیت اجتماعی و با حمایت سازمان بنادر و دریانوردی راه مواصلاتی امیرآباد – رستمکلا ایجاد شده است که سبب تسهیل ترافیک خودروهای سنگین مترددبه بندر خواهد شد.
موسی پور گرجی در بخش دیگری از سخنان خود به سرمایه گذاری های انجام شده در این بندر اشاره کرد و از انجام قراردادها و تفاهم نامه های سرمایه گذاری بخش خصوصی در سال جاری و تقاضاهای متعدد سرمایه گذاری در این بندر خبر داد که در دست بررسی بوده و پس از انجام مراحل شناسایی و اهلیت سرمایه گذاران در کمیته های تخصصی و صدور مجوز از سازمان بنادر و دریانوردی به آنها واگذار خواهد شد.
در ادامه این نشست محمد حامدی از عملکرد و اقدامات انجام پذیرفته در این بندر تقدیر کرد و اظهار داشت: نگاه دولت و استاندار به مازندران خصوصا به این بندر به عنوان یک قطب اقتصادی نگاه توسعه ای است و همه مدیران باید در همین راستا اقدام نمایند.
به گزارش اقتصادسرآمد، محمد علی موسی پور گرجی در جریان بازدید محمد حامدی رستمی، فرماندار جدید شهرستان بهشهر از بندر امیرآباد، با اشاره به اینکه یکی از مزیت های این بندر بهره مندی از راه آهن و راه های مواصلاتی متعدد به شهرستان های همجوار و مرکز استان است، افزود: در راستای مسئولیت اجتماعی و با حمایت سازمان بنادر و دریانوردی راه مواصلاتی امیرآباد – رستمکلا ایجاد شده است که سبب تسهیل ترافیک خودروهای سنگین مترددبه بندر خواهد شد.
موسی پور گرجی در بخش دیگری از سخنان خود به سرمایه گذاری های انجام شده در این بندر اشاره کرد و از انجام قراردادها و تفاهم نامه های سرمایه گذاری بخش خصوصی در سال جاری و تقاضاهای متعدد سرمایه گذاری در این بندر خبر داد که در دست بررسی بوده و پس از انجام مراحل شناسایی و اهلیت سرمایه گذاران در کمیته های تخصصی و صدور مجوز از سازمان بنادر و دریانوردی به آنها واگذار خواهد شد.
در ادامه این نشست محمد حامدی از عملکرد و اقدامات انجام پذیرفته در این بندر تقدیر کرد و اظهار داشت: نگاه دولت و استاندار به مازندران خصوصا به این بندر به عنوان یک قطب اقتصادی نگاه توسعه ای است و همه مدیران باید در همین راستا اقدام نمایند.
ارسال دیدگاه
عناوین این صفحه
-
فاجعه 20 هزار هکتاری در تالاب انزلی!
-
«مَکُران» پایتخت بعدی ایران؟
-
دهکده لجستیکی در بندر امیرآباد ایجاد می شود
-
مولفه پنج گانه آینده نفت و گاز فراساحل
-
5 فرمان پزشکیان برای توسعه شیلات
-
استانداردسازی و درجه بندی ۱۵۶ تاسیسات گردشگری اقامتی جزیره جهانی قشم
-
«دلالان سکه» در تیر رس مالیات ستانی
-
پرداخت تسهیلات بانکی در نتیجه تعامل خوب کمیسیون عمران با وزارت راه جدیت بیشتری یافت
اخبار روز
-
با وجود آسیب به بیش از ۲ هزار منطقه، میانگین خاموشیها در دوران جنگ کمتر از ۵۰ دقیقه بود
-
ازسرگیری پروازهای ایران و امارات در هفته جاری
-
وقتی رقابت از تولید بیشتر به بهرهوری بیشتر تغییر میکند؛ درس مهم پروژه FRW نفت سپاهان
-
تبدیل مواد و انرژی که هدر میرفت به محصول قابل استفاده و ارزشمند
-
تفتان به ایستگاه گمرکی ریلی تجارت ایران و پاکستان تبدیل شد
-
بازدید مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از بندر بوشهر
-
ما بر تضمین ایمنی دریانوردان تمرکز داریم
-
«نبود تشکلهای صنفی قدرتمند» پیگیری مطالبات دریانوردان را دشوار کرده است
-
آیا ایران برای آینده دریانوردی خود برنامه دارد؟
-
دریانوردان در خط مقدم آتش
-
دریانوردان «رهبانان» توسعهی پساجنگ
-
روز جهانی دریانورد با شعار گرامی نمیشود
-
واکاوی چندوجهی بحران انسانی در عصر جدید دریانوردی
-
به احترام دریانوردان ایران
-
با هدف حفاظت از میراث ارزشمند خلیج فارس؛ حفاظت و احیای بافت تاریخی بوشهر عملیاتی می شود
-
امسال؛ اجرای طرح گسترده مقابله با گونه مهاجم "سنبل آبی" در تالاب انزلی
-
«جنگ ۴۰ روزه» بهانهبازنگری در سیاستهای حملونقلی ایران
-
مردم جزیره خارگ بیبهره از طرح جامع شهری
-
کمبود اسکله های گردشگری در نوار ساحلی خزر
-
نجات 12 نفر گردشگر از غرق شدگی در آبهای خزر طی یک ماه گذشته



