دبیر کمیسیون ایمنی راهها خبر داد:
ابلاغ وظایف دستگاه ها در «برنامه عملیاتی ارتقا ایمنی راههای ایران» طی هفته آینده
دبیر کمیسیون ایمنی راههای کشور گفت: هفته آینده وظایف هر یک از دستگاه ها در برنامه عملیاتی ارتقا ایمنی راههای ایران با امضا وزیر راه و شهرسازی و رییس کمیسیون ایمنی راهها ابلاغ می شود.
به گزارش اقتصادسرآمد، نشست ۱۴۰ کمیسیون ایمنی راهها با حضور نمایندگان دستگاههای عضو، بعد از ظهر روز سه شنبه ۲۰ خرداد ماه در وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.
در نشست «آمار وضعیت ایمنی و تصادفات رانندگی ۱۴۰۳ و نوروز ۱۴۰۴»، «رویکرد و برنامه دبیرخانه کمیسیون ایمنی راهها در سال جاری»، «آخرین وضعیت برنامه عملیاتی ارتقا ایمنی راههای ایران و نحوه اقدام»، «برنامه عملیاتی برای نصب و بهره برداری حفاظ جانبی وسایل نقلیه باربری با رویکرد طرحهای تشویقی و حمایتی»، «بررسی اجمالی و ارائه نتایج واکاوی حادثه واژگونی ۱۰ فروردین ۱۴۰۴ اتوبوس کرمان-مشهد» ارائه شد و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
مهران قربانی سرپرست معاونت حملونقل وزارت راه و شهرسازی و دبیر کمیسیون ایمنی راههای کشور، با اشاره به دستور کار اول، ابلاغ رسمی برنامه عملیاتی ارتقا ایمنی راههای کشور توسط رییس جمهوری دولت چهاردهم را گامی مثبت و موثر در کاهش تلفات رانندگی و تصادفات دانست و گفت: با شناسایی دقیق عناصر دخیل در وقوع تصادفات و تلفات رانندگی میتوان در کاهش آنها موفق بود.
وی در خصوص دستور کار دوم به برنامه ریزی برای برگزاری چهار نشست شورای عالی حملونقل و ایمنی (اولین نشست آن در ۲۷ فروردین ماه امسال)، برگزاری ۸ نشست کمیسیون ایمنی راهها و ارزیابی، پیگیری، پیادهسازی برنامه عملیاتی ارتقا ایمنی راهها به عنوان بخشی از برنامههای امسال اشاره کرد.
به گزارش اقتصادسرآمد، نشست ۱۴۰ کمیسیون ایمنی راهها با حضور نمایندگان دستگاههای عضو، بعد از ظهر روز سه شنبه ۲۰ خرداد ماه در وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.
در نشست «آمار وضعیت ایمنی و تصادفات رانندگی ۱۴۰۳ و نوروز ۱۴۰۴»، «رویکرد و برنامه دبیرخانه کمیسیون ایمنی راهها در سال جاری»، «آخرین وضعیت برنامه عملیاتی ارتقا ایمنی راههای ایران و نحوه اقدام»، «برنامه عملیاتی برای نصب و بهره برداری حفاظ جانبی وسایل نقلیه باربری با رویکرد طرحهای تشویقی و حمایتی»، «بررسی اجمالی و ارائه نتایج واکاوی حادثه واژگونی ۱۰ فروردین ۱۴۰۴ اتوبوس کرمان-مشهد» ارائه شد و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
مهران قربانی سرپرست معاونت حملونقل وزارت راه و شهرسازی و دبیر کمیسیون ایمنی راههای کشور، با اشاره به دستور کار اول، ابلاغ رسمی برنامه عملیاتی ارتقا ایمنی راههای کشور توسط رییس جمهوری دولت چهاردهم را گامی مثبت و موثر در کاهش تلفات رانندگی و تصادفات دانست و گفت: با شناسایی دقیق عناصر دخیل در وقوع تصادفات و تلفات رانندگی میتوان در کاهش آنها موفق بود.
وی در خصوص دستور کار دوم به برنامه ریزی برای برگزاری چهار نشست شورای عالی حملونقل و ایمنی (اولین نشست آن در ۲۷ فروردین ماه امسال)، برگزاری ۸ نشست کمیسیون ایمنی راهها و ارزیابی، پیگیری، پیادهسازی برنامه عملیاتی ارتقا ایمنی راهها به عنوان بخشی از برنامههای امسال اشاره کرد.
ارسال دیدگاه
عناوین این صفحه
اخبار روز
-
ترجمه اجرایی کلیدواژههای بیانیه مشترک ایران و عمان درباره تنگه هرمز
-
کشف ۷۳ هزار تن نهاده دامی قاچاق و احتکاری در سراسر کشور
-
ورود یک میلیون و 200 هزار نفر گردشگر به گیلان در تعطیلات اخیر
-
رونق گردشگری کیش نیازمند راه اندازی پروازهای متعدد است
-
پیام سرپرست معاونت امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی به مناسب روز جهانی دریانورد
-
حمایت همه جانبه دستگاه قضایی از پروژه های راهبردی پالایشگاه نفت تهران
-
نصب بزرگترین سکوی نفتی خلیج فارس با تکیه بر دانش بومی
-
یک پورتال خدمات محور بر بستر سامان سوئیت
-
از خودرو تا کشتی؛ خودرانها قانونمند میشوند
-
از تربیت مدیران حرفهای تا ارتقای ظرفیت عملیاتی مهرآباد
-
با وجود آسیب به بیش از ۲ هزار منطقه، میانگین خاموشیها در دوران جنگ کمتر از ۵۰ دقیقه بود
-
ازسرگیری پروازهای ایران و امارات در هفته جاری
-
وقتی رقابت از تولید بیشتر به بهرهوری بیشتر تغییر میکند؛ درس مهم پروژه FRW نفت سپاهان
-
تبدیل مواد و انرژی که هدر میرفت به محصول قابل استفاده و ارزشمند
-
تفتان به ایستگاه گمرکی ریلی تجارت ایران و پاکستان تبدیل شد
-
بازدید مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از بندر بوشهر
-
ما بر تضمین ایمنی دریانوردان تمرکز داریم
-
«نبود تشکلهای صنفی قدرتمند» پیگیری مطالبات دریانوردان را دشوار کرده است
-
آیا ایران برای آینده دریانوردی خود برنامه دارد؟
-
دریانوردان در خط مقدم آتش



