راه اندازی سیستم ویدئو کنفرانس استانی و برگزاری اولین نشست برخط مدیرعامل با رؤسای ادارات گاز شهرستان ها
گروه استان ها- حسن بیگی- ایلام - سرپرست شرکت گاز استان ایلام با قدردانی از مجاهدتهای شبانه روزی کارکنان این شرکت در شرایط جنگ تحمیلی و سیلاب های اخیر، بر آماده باش کامل نیروهای عملیاتی، ایمن سازی خطوط در برابر سیلاب های فصلی و وصول مطالبات با حفظ کرامت مشترکان تأکید کرد.
به گزارش اقتصادسرامد از روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام؛ علی سلیمانی در نشست برخطی که با روسای واحد های عملیاتی و ادارات گاز شهرستان های تابعه برگزار شد، ضمن خداقوت به کارکنان خدوم شرکت، از تلاش های بیوقفه آنان در راستای حفظ پایداری شبکه علیرغم بمبارانهای آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی، تقدیر و تشکر کرد.
وی با اشاره به موقعیت خاص استان از حیث میهمان پذیری و شرایط جنگی حاکم، خطاب به رؤسای نواحی و اکیپهای عملیاتی تأکید کرد: تمامی واحد های عملیاتی در نواحی تابعه باید در حالت آماده باش کامل قرار داشته باشند تا هیچ خللی در روند خدمت رسانی به مردم شریف استان و میهمانان عزیز ایجاد نشود.
سلیمانی در بخش دیگری از این نشست، ضمن تقدیر از کارکنان شرکت در راستای حضور میدانی خود در محل حوادث ناشی از سیلاب های اخیر و تلاش ستودنی آنها در پایداری گاز مشترکین، با توجه به پیشبینی بارندگی ها و احتمال وقوع سیلاب در نقاط مختلف استان، بر ضرورت بازدید مستمر از خطوط تغذیه و شبکههای توزیع گاز تأکید کرد و افزود:تمامی رؤسای نواحی و تیم های عملیاتی موظف هستند ضمن پایش دقیق خطوط، نسبت به ایمن سازی و بهسازی آب شستگی های احتمالی اقدام فوری انجام دهند.
وی با اشاره به اهمیت وصول به موقع مطالبات، به ویژه از صنایع عمده و مشترکین پرمصرف استان، اظهار داشت: وصول مطالبات باید با حفظ احترام کامل مشترکین و کرامت ارباب رجوع و مطابق برنامه زمان بندی اعلام شده به نواحی انجام گیرد.
سرپرست شرکت گاز ایلام با تأکید بر دقت نظر در فرآیند کنتور خوانی، تصریح کرد: عملیات کنتور خوانی باید با دقت کامل و منطبق با دستورالعمل های ابلاغی از ستاد و جلسات برگزار شده، انجام شود. ایشان تاکید کردند، کارکنان این حوزه در هنگام مراجعه جهت قرائت کنتور مشترکین ملزم به استفاده از لباس فرم آرم دار شرکت و همراه داشتن کارت شناسایی هستند و حفظ احترام مشترکین از طریق ادارات گاز نواحی بعنوان یک اولویت در اجرای تمامی فرآیندها است.
مهندس سلیمانی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت؛ راه اندازی سیستم ویدئو کنفرانس و حضور بر خط همکاران ادارات گاز در شهرستان ها در راستای تسریع در برگزاری جلسات، بررسی مشکلات و پیگیری درخواست های همکاران، کاهش صرف زمان و جلوگیری از خطرات جادهای یکی از اولویت های این شرکت بوده که در سال ۱۴۰۵ راه اندازی گردید.
به گزارش اقتصادسرامد از روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام؛ علی سلیمانی در نشست برخطی که با روسای واحد های عملیاتی و ادارات گاز شهرستان های تابعه برگزار شد، ضمن خداقوت به کارکنان خدوم شرکت، از تلاش های بیوقفه آنان در راستای حفظ پایداری شبکه علیرغم بمبارانهای آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی، تقدیر و تشکر کرد.
وی با اشاره به موقعیت خاص استان از حیث میهمان پذیری و شرایط جنگی حاکم، خطاب به رؤسای نواحی و اکیپهای عملیاتی تأکید کرد: تمامی واحد های عملیاتی در نواحی تابعه باید در حالت آماده باش کامل قرار داشته باشند تا هیچ خللی در روند خدمت رسانی به مردم شریف استان و میهمانان عزیز ایجاد نشود.
سلیمانی در بخش دیگری از این نشست، ضمن تقدیر از کارکنان شرکت در راستای حضور میدانی خود در محل حوادث ناشی از سیلاب های اخیر و تلاش ستودنی آنها در پایداری گاز مشترکین، با توجه به پیشبینی بارندگی ها و احتمال وقوع سیلاب در نقاط مختلف استان، بر ضرورت بازدید مستمر از خطوط تغذیه و شبکههای توزیع گاز تأکید کرد و افزود:تمامی رؤسای نواحی و تیم های عملیاتی موظف هستند ضمن پایش دقیق خطوط، نسبت به ایمن سازی و بهسازی آب شستگی های احتمالی اقدام فوری انجام دهند.
وی با اشاره به اهمیت وصول به موقع مطالبات، به ویژه از صنایع عمده و مشترکین پرمصرف استان، اظهار داشت: وصول مطالبات باید با حفظ احترام کامل مشترکین و کرامت ارباب رجوع و مطابق برنامه زمان بندی اعلام شده به نواحی انجام گیرد.
سرپرست شرکت گاز ایلام با تأکید بر دقت نظر در فرآیند کنتور خوانی، تصریح کرد: عملیات کنتور خوانی باید با دقت کامل و منطبق با دستورالعمل های ابلاغی از ستاد و جلسات برگزار شده، انجام شود. ایشان تاکید کردند، کارکنان این حوزه در هنگام مراجعه جهت قرائت کنتور مشترکین ملزم به استفاده از لباس فرم آرم دار شرکت و همراه داشتن کارت شناسایی هستند و حفظ احترام مشترکین از طریق ادارات گاز نواحی بعنوان یک اولویت در اجرای تمامی فرآیندها است.
مهندس سلیمانی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت؛ راه اندازی سیستم ویدئو کنفرانس و حضور بر خط همکاران ادارات گاز در شهرستان ها در راستای تسریع در برگزاری جلسات، بررسی مشکلات و پیگیری درخواست های همکاران، کاهش صرف زمان و جلوگیری از خطرات جادهای یکی از اولویت های این شرکت بوده که در سال ۱۴۰۵ راه اندازی گردید.
ارسال دیدگاه
عناوین این صفحه
-
حمایت از تاجران محلی از محورهای توسعه سیستان و بلوچستان است
-
مدیریت هدفمند آب برای تامین نیاز کشاورزی فصل جاری ضروری است
-
ساخت نیروگاه خورشیدی در گلستان سرعت می گیرد
-
ساخت دبستان مجهز «شجره طیبه» در میناب با حمایت آستان مقدس حسینی
-
بزرگ شدن بیرویه بدنه دولت از دلایل کندی اجرای طرحهاست
-
راه اندازی سیستم ویدئو کنفرانس استانی و برگزاری اولین نشست برخط مدیرعامل با رؤسای ادارات گاز شهرستان ها
اخبار روز
-
نقش انجمن اهل قلم رامسر در ایجاد زیست بوم دانش محلی
-
تغییرات در خصوص اصلاح بخشی از ریز ساختارهای معاملاتی در بازار سهام عادی و مرحله معاملات پایانی TAL
-
ورود هفتگی 8 میلیون نفر گردشگر به سواحل مازندران
-
فعالیت 47 فروند شناور مسافربری در مسیرهای دریایی هرمزگان
-
ذخیره گاه ژنی ماهیان خاویاری ایجاد می شود
-
اطلاعیه شرکت فرودگاهها در خصوص محدودیتهای پروازی در ایام تشییع رهبر شهید انقلاب
-
هزینههای نادیده گرفتن ریسک در حمل و نقل دریایی
-
از وعده لایروبی تا قرارداد خارج سازی مغروقهها ی اروند
-
بازتعریف رابطه انرژی، جغرافیا و امنیت در «آسهآن»
-
لزوم بهرهگیری از اطلاعات بروز در مدیریت دریاپایه
-
«دریادلان دنا» شهیدان گمنام تجارت دریایی ایران
-
ترجمه اجرایی کلیدواژههای بیانیه مشترک ایران و عمان درباره تنگه هرمز
-
کشف ۷۳ هزار تن نهاده دامی قاچاق و احتکاری در سراسر کشور
-
ورود یک میلیون و 200 هزار نفر گردشگر به گیلان در تعطیلات اخیر
-
رونق گردشگری کیش نیازمند راه اندازی پروازهای متعدد است
-
پیام سرپرست معاونت امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی به مناسب روز جهانی دریانورد
-
حمایت همه جانبه دستگاه قضایی از پروژه های راهبردی پالایشگاه نفت تهران
-
نصب بزرگترین سکوی نفتی خلیج فارس با تکیه بر دانش بومی
-
بهره برداری از پورتال صندوق توسعه صنایع دریایی با 12 خدمت الکترونیکی برخط
-
از خودرو تا کشتی؛ خودرانها قانونمند میشوند



