ثبت روزانه ۱۶ هزار تردد در شریانیترین محور ترانزیتی هرمزگان
رییس مرکز مدیریت راههای ادارهکل راهداری و حمل ونقل جادهای هرمزگان گفت: بر اساس دادههای سامانههای حملونقل هوشمند، از آغاز طرح نوروزی ۱۴۰۵ تا ۱۵ فروردین، بیش از یک میلیون و ۲۹۴ هزار تردد بیناستانی در جادههای هرمزگان به ثبت رسید و محور بندرعباس - بندر شهید رجایی با میانگین روزانه ۱۶ هزار تردد، پرترددترین محور استان بوده است.
به گزارش اقتصادسرآمد، محمد خزایی با تشریح یافتههای طرح پایش نوروزی اظهار کرد: از ابتدای طرح نوروزی تا پانزدهم فروردینماه ۱۴۰۵، در مجموع یک میلیون و ۲۹۴ هزار و ۷۴۱ تردد بیناستانی در محورهای مواصلاتی هرمزگان توسط سامانههای تصویری و تجهیزات هوشمند رصد و ثبت شده است.
وی بیان کرد: تحلیل دادههای ترافیکی نشان میدهد میانگین تردد روزانه در جادههای استان در این بازه زمانی به ۶۴ هزار و ۷۳۷ دستگاه وسیله نقلیه رسیده است.
رییس مرکز مدیریت راههای هرمزگان اظهار کرد: محور بندرعباس - بندر شهید رجایی با میانگین روزانه ۱۶ هزار و ۳۸۴ تردد، بهعنوان شریانیترین و پرترددترین محور استان شناسایی شده و محور میناب – بندرعباس (پل شور) با میانگین ۱۶ هزار و ۸۶ تردد در جایگاه دوم قرار دارد.
خزائی، به تحلیل مبادی سفرها بر اساس دادههای سامانه پلاکخوان اشاره کرد و گفت: در مدت یادشده، یک میلیون و ۴۰۱ هزار و ۶۳۹ پلاک خودرو توسط دوربینهای نظارتی رؤیت و پردازش شده است.
وی ادامه داد: طبق بررسیها ۵۵ درصد این ترددها مربوط به پلاکهای بومی هرمزگان بوده و از میان مسافران غیربومی، استان فارس با سهم ۱۳ درصدی بیشترین میزان ورود به هرمزگان را به خود اختصاص داده است.
خزایی تاکید کرد: مدیریت هوشمند جادهای در نوروز ۱۴۰۵ با اتکا به پایش لحظهای، نقش مؤثری در کاهش گرههای ترافیکی، افزایش ضریب ایمنی و استمرار خدماترسانی در محورهای حیاتی و ترانزیتی استان داشته است.
به گزارش اقتصادسرآمد، محمد خزایی با تشریح یافتههای طرح پایش نوروزی اظهار کرد: از ابتدای طرح نوروزی تا پانزدهم فروردینماه ۱۴۰۵، در مجموع یک میلیون و ۲۹۴ هزار و ۷۴۱ تردد بیناستانی در محورهای مواصلاتی هرمزگان توسط سامانههای تصویری و تجهیزات هوشمند رصد و ثبت شده است.
وی بیان کرد: تحلیل دادههای ترافیکی نشان میدهد میانگین تردد روزانه در جادههای استان در این بازه زمانی به ۶۴ هزار و ۷۳۷ دستگاه وسیله نقلیه رسیده است.
رییس مرکز مدیریت راههای هرمزگان اظهار کرد: محور بندرعباس - بندر شهید رجایی با میانگین روزانه ۱۶ هزار و ۳۸۴ تردد، بهعنوان شریانیترین و پرترددترین محور استان شناسایی شده و محور میناب – بندرعباس (پل شور) با میانگین ۱۶ هزار و ۸۶ تردد در جایگاه دوم قرار دارد.
خزائی، به تحلیل مبادی سفرها بر اساس دادههای سامانه پلاکخوان اشاره کرد و گفت: در مدت یادشده، یک میلیون و ۴۰۱ هزار و ۶۳۹ پلاک خودرو توسط دوربینهای نظارتی رؤیت و پردازش شده است.
وی ادامه داد: طبق بررسیها ۵۵ درصد این ترددها مربوط به پلاکهای بومی هرمزگان بوده و از میان مسافران غیربومی، استان فارس با سهم ۱۳ درصدی بیشترین میزان ورود به هرمزگان را به خود اختصاص داده است.
خزایی تاکید کرد: مدیریت هوشمند جادهای در نوروز ۱۴۰۵ با اتکا به پایش لحظهای، نقش مؤثری در کاهش گرههای ترافیکی، افزایش ضریب ایمنی و استمرار خدماترسانی در محورهای حیاتی و ترانزیتی استان داشته است.
ارسال دیدگاه
عناوین این صفحه
-
«توسعه انرژی پاک» کلید کاهش آلودگی و حفظ طبیعت
-
حدود ۱۰۰ درصد تعهد اشتغال خراسان رضوی سال ۱۴۰۴ محقق شد
-
شفافیت در بازارچههای مرزی شرط مقابله با جنگ اقتصادی در سیستان و بلوچستان است
-
پایداری ۲۴ ساعته خدمات آب در بحران اخیر بدون وقفه حفظ شد
-
بهرهگیری از ظرفیت گردشگری مسیر تحول بدره را هموار میکند
-
ثبت روزانه ۱۶ هزار تردد در شریانیترین محور ترانزیتی هرمزگان
-
استاندار اصفهان: موضوع خانواده پیش نیاز دیگر راهبردهای استان است
اخبار روز
-
ترجمه اجرایی کلیدواژههای بیانیه مشترک ایران و عمان درباره تنگه هرمز
-
کشف ۷۳ هزار تن نهاده دامی قاچاق و احتکاری در سراسر کشور
-
ورود یک میلیون و 200 هزار نفر گردشگر به گیلان در تعطیلات اخیر
-
رونق گردشگری کیش نیازمند راه اندازی پروازهای متعدد است
-
پیام سرپرست معاونت امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی به مناسب روز جهانی دریانورد
-
حمایت همه جانبه دستگاه قضایی از پروژه های راهبردی پالایشگاه نفت تهران
-
نصب بزرگترین سکوی نفتی خلیج فارس با تکیه بر دانش بومی
-
یک پورتال خدمات محور بر بستر سامان سوئیت
-
از خودرو تا کشتی؛ خودرانها قانونمند میشوند
-
از تربیت مدیران حرفهای تا ارتقای ظرفیت عملیاتی مهرآباد
-
با وجود آسیب به بیش از ۲ هزار منطقه، میانگین خاموشیها در دوران جنگ کمتر از ۵۰ دقیقه بود
-
ازسرگیری پروازهای ایران و امارات در هفته جاری
-
وقتی رقابت از تولید بیشتر به بهرهوری بیشتر تغییر میکند؛ درس مهم پروژه FRW نفت سپاهان
-
تبدیل مواد و انرژی که هدر میرفت به محصول قابل استفاده و ارزشمند
-
تفتان به ایستگاه گمرکی ریلی تجارت ایران و پاکستان تبدیل شد
-
بازدید مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از بندر بوشهر
-
ما بر تضمین ایمنی دریانوردان تمرکز داریم
-
«نبود تشکلهای صنفی قدرتمند» پیگیری مطالبات دریانوردان را دشوار کرده است
-
آیا ایران برای آینده دریانوردی خود برنامه دارد؟
-
دریانوردان در خط مقدم آتش



