تاریخ انتشار:1401/5/11
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان منصوب شد

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان منصوب شد

اقتصاد سرامد - معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در حکمی «حسین عباس نژاد» را به سمت مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان منصوب کرد.

به گزارش اقتصاد سرامد از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، علی اکبر صفایی در حکم انتصاب حسین عباس نژاد بر رعایت کامل قوانین و مقررات و مصوبات هیات عامل و شورای عالی سازمان به عنوان فصل­الخطاب در اجرای کلیه امور؛ توانمند سازی، تقویت و ارتقای نیروهای انسانی متخصص و متعهد و تاکید بر انتخاب مدیران از میان همکاران کارآمد و پاک دست؛ توسعه سرمایه­گذاری و پویایی در فضای کسب و کار؛ بازاریابی مناسب و تسهیل جریان کالا، کشتی و رفع دغدغه های بخش خصوصی تاکید کرده است.

در بخش دیگری از این حکم ، توسعه بنادر هرمزگان منطبق با طرح های جامع مصوب، ارتقای ایمنی در زمینه فعالیت های بندری و دریایی، توجه جدی به ایجاد منطقه لجستیکی در اراضی ۲ هزار و ۴۰۰ هکتاری و توسعه حمل و نقل چند وچهی و تجهیز ناوگان مسافری دریایی و بندری و فرایندسازی جریان کالا مبتنی بر فناوری اطلاعات و دولت الکترونیک از مهم ترین ماموریت های مدیرکل جدید بنادر و دریانوردی هرمزگان عنوان شده است.

گفتنی است، حسین عباس نژاد دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی دریا گرایش کشتی سازی است.  مشاور مدیرعامل در امور دریایی، سرپرست معاونت دریایی ، مدیرکل امور دریایی، مدیرکل سازمان های تخصصی دریایی، مشاور معاونت امور دریایی، کارشناس مسئول ثبت کشتی ها و صدور گواهینامه های دریایی و کارشناس سازمان های تخصصی و بین المللی و ممیزی IMO  از مهمترین مسئولیت های حسین عباس نژاد در طول ۳۰ سال فعالیت در سازمان بنادر و دریانوردی است.

برچسب ها : اقتصاد دریایی بنادر اقتصاد سرامد

اخبار روز
ضمیمه