تاریخ انتشار:1401/1/17
حسین خوشبخت؛ مدیر ارتباطات و بینالملل سازمان بنادر و دریانوردی شد
اقتصاد سرامد - با حضور عضو هیات عامل و معاون برنامهریزی و توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی، حسین خوشبخت به عنوان مدیر ارتباطات و بینالملل این سازمان معرفی شد.
به گزارش اقتصاد سرآمد، حسن بیکمحمدلو، در این مراسم با اشاره به حوزه وسیع مسئولیت اجتماعی سازمان بنادر و توجه جدی دولت سیزدهم به ارتباط سازنده و کارگشا با مردم و افکار عمومی، خاطرنشان کرد: حوزه ارتباطات و روابط عمومی یکی از ابزارهای دولت برای ارتباط با مردم است که باید تقویت و پشتیبانی شود.
عضو هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی، فضای مجازی را یکی از سازکارهای مهم برای دسترسی و ارتباط با مردم عنوان کرد و گفت: امروزه ۹۶ درصد مردم به فضای مجازی دسترسی دارند، بنابراین روابط عمومی ها باید برای این بخش فکر جامع و دستورکار اجتماعی-رسانهای طراحی و تبیین کنند.
وی با اشاره به اینکه سازمان بنادر و دریانوردی یک ارگان چند وجهی و چندساحتی است که علاوه بر نقش خدمات بندری در حوزه تجارت دریایی، در بخشهای سرمایهگذاری، فنیومهندسی و در حوزه دریایی نیز موثر است، افزود: با توجه با گستره کاری سازمان بنادر و دریانوردی، لازم است که در حوزه ارتباطات، استراتژیهای تعامل با افکار عمومی به درستی تعیین و تبیین شود.
معاون برنامهریزی و توسعه مدیریت و منابع، تاکیدکرد: کلیه اطلاعاتی که از درگاه سازمان بنادر خارج میشود، حتما باید با هماهنگی حوزه روابط عمومی صورت گیرد.
حوزه ارتباطات عمومی سازمان بنادر نظاممند میشود
در این مراسم همچنین حسین خوشبخت مدیر ارتباطات و بینالملل سازمان بنادر با بیان اینکه وظایف و ماموریتهای سازمان بنادر به خوبی در مجوعه قوانین و مقررات جامع بندری و دریایی، نوشته و ثبت شده است، گفت: روابط عمومی، حوزهای تخصصی و جاده دوطرفه است.
وی با بیان اینکه یکی از اولویتهای وی در حوزه ارتباطات، نظاممند کردن امور و داشتن شیوهنامه در اجرای کارهای ارتباطی و رسانهای است، افزود: توسعه نیروی انسانی و نظامدهی به ساختار رسانهای و ارتباطی، از جمله مهمترین کارها محسوب میشود.
خوشبخت نیاز به نشریه علمی و تخصصی را یکی از جدیترین اولویت رسانهای سازمان بنادر و جامعه بندری و دریایی عنوان کرد.
گفتنی است، حسین خوشبخت، لیسانس علوم ارتباطات و روزنامهنگاری و کارشناسی ارشد مهندسی حملونقل دریایی از دانشگاه صنعتی امیرکبیر را در کارنامه تحصیلی خود دارد. وی ۲۵ سال سابقه کاری در بخشهای مختلف بندری و دریایی دارد که از مهمترین آنها میتوان به مشاور مدیرعامل و رئیس حوزه اجرایی مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران، دبیرشورای مدیران شرکت ملی نفتکش، سردبیر نشریه شمنا، مدیرمسئول سایت مارین تایمز، عضو شورای هماهنگی سفرهای نوروزی استان هرمزگان، رئیس روابط عمومی بنادر و دریانوردی و عضو هیات رئیسه شورای هماهنگی روابطعمومیهای استان هرمزگان و رئیس بیمه و درمان شرکت ملی نفتکش ایران اشاره کرد.
عضو هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی، فضای مجازی را یکی از سازکارهای مهم برای دسترسی و ارتباط با مردم عنوان کرد و گفت: امروزه ۹۶ درصد مردم به فضای مجازی دسترسی دارند، بنابراین روابط عمومی ها باید برای این بخش فکر جامع و دستورکار اجتماعی-رسانهای طراحی و تبیین کنند.
وی با اشاره به اینکه سازمان بنادر و دریانوردی یک ارگان چند وجهی و چندساحتی است که علاوه بر نقش خدمات بندری در حوزه تجارت دریایی، در بخشهای سرمایهگذاری، فنیومهندسی و در حوزه دریایی نیز موثر است، افزود: با توجه با گستره کاری سازمان بنادر و دریانوردی، لازم است که در حوزه ارتباطات، استراتژیهای تعامل با افکار عمومی به درستی تعیین و تبیین شود.
معاون برنامهریزی و توسعه مدیریت و منابع، تاکیدکرد: کلیه اطلاعاتی که از درگاه سازمان بنادر خارج میشود، حتما باید با هماهنگی حوزه روابط عمومی صورت گیرد.
حوزه ارتباطات عمومی سازمان بنادر نظاممند میشود
در این مراسم همچنین حسین خوشبخت مدیر ارتباطات و بینالملل سازمان بنادر با بیان اینکه وظایف و ماموریتهای سازمان بنادر به خوبی در مجوعه قوانین و مقررات جامع بندری و دریایی، نوشته و ثبت شده است، گفت: روابط عمومی، حوزهای تخصصی و جاده دوطرفه است.
وی با بیان اینکه یکی از اولویتهای وی در حوزه ارتباطات، نظاممند کردن امور و داشتن شیوهنامه در اجرای کارهای ارتباطی و رسانهای است، افزود: توسعه نیروی انسانی و نظامدهی به ساختار رسانهای و ارتباطی، از جمله مهمترین کارها محسوب میشود.
خوشبخت نیاز به نشریه علمی و تخصصی را یکی از جدیترین اولویت رسانهای سازمان بنادر و جامعه بندری و دریایی عنوان کرد.
گفتنی است، حسین خوشبخت، لیسانس علوم ارتباطات و روزنامهنگاری و کارشناسی ارشد مهندسی حملونقل دریایی از دانشگاه صنعتی امیرکبیر را در کارنامه تحصیلی خود دارد. وی ۲۵ سال سابقه کاری در بخشهای مختلف بندری و دریایی دارد که از مهمترین آنها میتوان به مشاور مدیرعامل و رئیس حوزه اجرایی مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران، دبیرشورای مدیران شرکت ملی نفتکش، سردبیر نشریه شمنا، مدیرمسئول سایت مارین تایمز، عضو شورای هماهنگی سفرهای نوروزی استان هرمزگان، رئیس روابط عمومی بنادر و دریانوردی و عضو هیات رئیسه شورای هماهنگی روابطعمومیهای استان هرمزگان و رئیس بیمه و درمان شرکت ملی نفتکش ایران اشاره کرد.
برچسب ها : اقتصاد دریا سازمان بنادر حمل و نقل دریای
اخبار روز
-
مدیرعامل جدید شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه منطقه آزاد قشم منصوب شد
-
پرندگان آبگون در گالری کاف نمایش داده می شود
-
کتاب " چه، زندگی و جاودانگی یک چریک " اثر مهدی بیرانوند روژمان رونمایی شد
-
گزارش رسمی از کتاب داستان استقلال، نگاهی به تاریخ باشگاه تاج در صدا و سیما
-
ارتقای زیبایی بصری منطقه یک؛ رنگ آمیزی کافوها و جداول تا المان های شهری
-
انجمن مدیران روزنامه های غیردولتی خواستار لغو ابلاغیه عدم انتشار آگهیهای ثبتی در مطبوعات شد
-
برنامهها و راهبردهای سازمان تأمین اجتماعی در دوره مدیریتی جدید
-
ماجرای خودرو های دپو شده در پارکینگ ایرانخودرو دیزل چه بود؟
-
حضور پر قدرت ایران خودرو دیزل در نمایشگاه های تهران و تبریز
-
دعوت مدیرعامل راهآهن از کارشناسان فنی ریلی اسپانیا برای راهاندازی قطارهای پُرسرعت
-
گشایش همایش ملی صنعت گردشگری «هَمسنگار» در جزیره قشم
-
کتابخانه مجازی شهدای دولت و شهدای جزیره قشم رونمایی شد
-
رضایتمندی حداکثری فرماندهان و خدمه کشتیهای متردد به بندر امام(ره)
-
کتاب «داستان استقلال، نگاهی به تاریخ باشگاه تاج» اثر مهدی بیرانوند
-
انتصاب نماینده رئیس جمهور در هماهنگی اجرای سیاستهای کلی توسعه دریامحور
-
ایزوایکو نماد اقتصاد دریا محور است و باید نگاه ویژهای به آن شود
-
نقش بینظیر پیشکسوتان دفاع مقدس در شکلگیری فرهنگ مقاومت و ایستادگی
-
ادعای استخدام خارج از چارچوب نیروهای قراردادی کذب است
-
دوره های جامع آموزش ادمینی و طراحی سایت همراه با استخدام و معرفی به بازار کار رایگان
-
صدا و سیما باید اخبار را امانتدارانه به مخاطب منتقل کند تا اعتماد مخاطب را جلب کند