تاریخ انتشار:1401/1/17

حسین خوشبخت؛ مدیر ارتباطات و بینالملل سازمان بنادر و دریانوردی شد
اقتصاد سرامد - با حضور عضو هیات عامل و معاون برنامهریزی و توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی، حسین خوشبخت به عنوان مدیر ارتباطات و بینالملل این سازمان معرفی شد.
به گزارش اقتصاد سرآمد، حسن بیکمحمدلو، در این مراسم با اشاره به حوزه وسیع مسئولیت اجتماعی سازمان بنادر و توجه جدی دولت سیزدهم به ارتباط سازنده و کارگشا با مردم و افکار عمومی، خاطرنشان کرد: حوزه ارتباطات و روابط عمومی یکی از ابزارهای دولت برای ارتباط با مردم است که باید تقویت و پشتیبانی شود.
عضو هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی، فضای مجازی را یکی از سازکارهای مهم برای دسترسی و ارتباط با مردم عنوان کرد و گفت: امروزه ۹۶ درصد مردم به فضای مجازی دسترسی دارند، بنابراین روابط عمومی ها باید برای این بخش فکر جامع و دستورکار اجتماعی-رسانهای طراحی و تبیین کنند.
وی با اشاره به اینکه سازمان بنادر و دریانوردی یک ارگان چند وجهی و چندساحتی است که علاوه بر نقش خدمات بندری در حوزه تجارت دریایی، در بخشهای سرمایهگذاری، فنیومهندسی و در حوزه دریایی نیز موثر است، افزود: با توجه با گستره کاری سازمان بنادر و دریانوردی، لازم است که در حوزه ارتباطات، استراتژیهای تعامل با افکار عمومی به درستی تعیین و تبیین شود.
معاون برنامهریزی و توسعه مدیریت و منابع، تاکیدکرد: کلیه اطلاعاتی که از درگاه سازمان بنادر خارج میشود، حتما باید با هماهنگی حوزه روابط عمومی صورت گیرد.
حوزه ارتباطات عمومی سازمان بنادر نظاممند میشود
در این مراسم همچنین حسین خوشبخت مدیر ارتباطات و بینالملل سازمان بنادر با بیان اینکه وظایف و ماموریتهای سازمان بنادر به خوبی در مجوعه قوانین و مقررات جامع بندری و دریایی، نوشته و ثبت شده است، گفت: روابط عمومی، حوزهای تخصصی و جاده دوطرفه است.
وی با بیان اینکه یکی از اولویتهای وی در حوزه ارتباطات، نظاممند کردن امور و داشتن شیوهنامه در اجرای کارهای ارتباطی و رسانهای است، افزود: توسعه نیروی انسانی و نظامدهی به ساختار رسانهای و ارتباطی، از جمله مهمترین کارها محسوب میشود.
خوشبخت نیاز به نشریه علمی و تخصصی را یکی از جدیترین اولویت رسانهای سازمان بنادر و جامعه بندری و دریایی عنوان کرد.
گفتنی است، حسین خوشبخت، لیسانس علوم ارتباطات و روزنامهنگاری و کارشناسی ارشد مهندسی حملونقل دریایی از دانشگاه صنعتی امیرکبیر را در کارنامه تحصیلی خود دارد. وی ۲۵ سال سابقه کاری در بخشهای مختلف بندری و دریایی دارد که از مهمترین آنها میتوان به مشاور مدیرعامل و رئیس حوزه اجرایی مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران، دبیرشورای مدیران شرکت ملی نفتکش، سردبیر نشریه شمنا، مدیرمسئول سایت مارین تایمز، عضو شورای هماهنگی سفرهای نوروزی استان هرمزگان، رئیس روابط عمومی بنادر و دریانوردی و عضو هیات رئیسه شورای هماهنگی روابطعمومیهای استان هرمزگان و رئیس بیمه و درمان شرکت ملی نفتکش ایران اشاره کرد.
عضو هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی، فضای مجازی را یکی از سازکارهای مهم برای دسترسی و ارتباط با مردم عنوان کرد و گفت: امروزه ۹۶ درصد مردم به فضای مجازی دسترسی دارند، بنابراین روابط عمومی ها باید برای این بخش فکر جامع و دستورکار اجتماعی-رسانهای طراحی و تبیین کنند.
وی با اشاره به اینکه سازمان بنادر و دریانوردی یک ارگان چند وجهی و چندساحتی است که علاوه بر نقش خدمات بندری در حوزه تجارت دریایی، در بخشهای سرمایهگذاری، فنیومهندسی و در حوزه دریایی نیز موثر است، افزود: با توجه با گستره کاری سازمان بنادر و دریانوردی، لازم است که در حوزه ارتباطات، استراتژیهای تعامل با افکار عمومی به درستی تعیین و تبیین شود.
معاون برنامهریزی و توسعه مدیریت و منابع، تاکیدکرد: کلیه اطلاعاتی که از درگاه سازمان بنادر خارج میشود، حتما باید با هماهنگی حوزه روابط عمومی صورت گیرد.
حوزه ارتباطات عمومی سازمان بنادر نظاممند میشود
در این مراسم همچنین حسین خوشبخت مدیر ارتباطات و بینالملل سازمان بنادر با بیان اینکه وظایف و ماموریتهای سازمان بنادر به خوبی در مجوعه قوانین و مقررات جامع بندری و دریایی، نوشته و ثبت شده است، گفت: روابط عمومی، حوزهای تخصصی و جاده دوطرفه است.
وی با بیان اینکه یکی از اولویتهای وی در حوزه ارتباطات، نظاممند کردن امور و داشتن شیوهنامه در اجرای کارهای ارتباطی و رسانهای است، افزود: توسعه نیروی انسانی و نظامدهی به ساختار رسانهای و ارتباطی، از جمله مهمترین کارها محسوب میشود.
خوشبخت نیاز به نشریه علمی و تخصصی را یکی از جدیترین اولویت رسانهای سازمان بنادر و جامعه بندری و دریایی عنوان کرد.
گفتنی است، حسین خوشبخت، لیسانس علوم ارتباطات و روزنامهنگاری و کارشناسی ارشد مهندسی حملونقل دریایی از دانشگاه صنعتی امیرکبیر را در کارنامه تحصیلی خود دارد. وی ۲۵ سال سابقه کاری در بخشهای مختلف بندری و دریایی دارد که از مهمترین آنها میتوان به مشاور مدیرعامل و رئیس حوزه اجرایی مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران، دبیرشورای مدیران شرکت ملی نفتکش، سردبیر نشریه شمنا، مدیرمسئول سایت مارین تایمز، عضو شورای هماهنگی سفرهای نوروزی استان هرمزگان، رئیس روابط عمومی بنادر و دریانوردی و عضو هیات رئیسه شورای هماهنگی روابطعمومیهای استان هرمزگان و رئیس بیمه و درمان شرکت ملی نفتکش ایران اشاره کرد.
برچسب ها : اقتصاد دریا سازمان بنادر حمل و نقل دریای
اخبار روز
-
سد قوچم، حلقه واسط انتقال آب از غرب به شرق کردستان
-
محور چالوس چهارخطه می شود
-
تقدیر فرمانده سپاه از مرکز وکلا
-
سفر؛ آزمونی برای مسئولیت و آگاهی
-
رُمان نویسنده هرمزگانی به چاپ سوم رسید/ «آن تابستان»؛ سوژه مردمپسند ناب اقلیمی برای سینما
-
سرمایهگذاری در پروژههای شهری پیشرفت کرده، اما برخی چالشها باقی است
-
گام جدیددرنگهداشت محلات۲۷گانه منطقه یک باشروع بهار قرآن و طبیعت
-
بازدید مدیر دفتر یونسکو در تهران، از شناور تحقیقاتی «کاوشگر خلیج فارس»
-
صادرات محوری و توسعه فناوری رویکرد اصلی مناطق آزاد
-
تأکید هند بر توسعه چابهار همزمان با تهدید آمریکا
-
افتتاح بخشی از پروژه آزادراه تبریز-مرند
-
عملیات ترمیم خط اسید استیک مربوط به مخازن 1001
-
پانزدهمین نمایشگاه بینالمللی قیر، آسفالت، عایقها، بتن، سیمان و ماشینآلات وابسته افتتاح شد
-
هدفگذاری ایران و قزاقستان برای حمل ۵ میلیون تن بار از مسیر ریلی کشورمان
-
تخصصی ترین وزراتخانه جولانگاه افراد سفارشی و رابطه ای شده است
-
دهمین بوت کمپ اقتصادی با رویکرد توسعه کسب و کارهای نوظهور برگزار شد
-
نیازمند برنامه کلان ملی در حوزه منابع انسانی دریانوردان هستیم
-
همایش شرکت های برتر ایران برای بررسی و رتبه بندی 100 شرکت برتر در سال مالی 1402 برگزار شد
-
امروز باید تکلیف خود را نسبت به نگاه امنیتی حاکم بر فضای دیتا روشن کنیم
-
بازدید میدانی مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت پایانه ها و مخازن پتروشیمی به منظور بررسی عملکرد واحدهای مختلف بندر پتروشیمی ماهشهر